Phaedra Skrevet 10. januar 2012 #161 Del Skrevet 10. januar 2012 Tråden er ryddet for innlegg som ikke har egenverdi dersom linken i innlegget fjernes. Phaedra,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. januar 2012 #162 Del Skrevet 10. januar 2012 Herregud. Er det sant? Det kommer som godt som bevis på påstandene at muslimene tar over Europa. Jeg vil ikke spise kjøtt som er forberedt etter Sharia! Jeg er ingen muslim og har rett å ikke spise muslimsk mat. Fortsetter Europa med det, spiser jeg bare fisk. Sitat:In any event, halal slaughter is permitted in all but four European countries (Iceland, Norway, Sweden and Switzerland)... godt å lese. Sannsynligvis fordi vi ikke går med på barbariske slaktemetoder her nord. "Norsk halal" slakting foregår som all annen slakting, teknisk sett, med unntak av at noen står og "velsigner" dyret. "The real deal" foregår, som nevnt, uten bedøvelse. Det er visst veldig viktig at dyret er ved bevissthet når man skjærer halsen over! Fy faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 10. januar 2012 #163 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er ikke BØNNEN som er problemet. Problemet er at når halal og kosher slakt utføres i sin opprinnelige form, så strupekuttes dyra mens de er bevisste, og blør ihjel mens de enda kan oppleve det som skjer. Dette er for det første svært smertefullt, og for det andre så tar det lang tid, opp til 5-6 minutter, pga at storfe har en dobbel blodforsyning til hjernen gjennom noen dype arterier i nakken som IKKE nås med en kniv. For meg er det bønnen som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå