Lambda Skrevet 23. desember 2003 #1 Del Skrevet 23. desember 2003 Har i år tenkt å gi bort ett døgn med helpensjon på Holmsbu spa, samt gavekort på 500,- til Spa behandling. Hadde det blitt godt mottatt blant dere??? Har også kjøpt en liten ting, sånn for å ha fått en pakke liksom. det er en body scrub "african spa" fra Body shop. Kan jeg ta juleferie med god samvittighet da tro, eller må jeg løpe ut i siste liten for å shope mere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. desember 2003 #2 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan helt klart ta juleferie med GOD samvittighet!! God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 23. desember 2003 #3 Del Skrevet 23. desember 2003 Flink du er!! Dette sitter sikkert midt i blinken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 23. desember 2003 #4 Del Skrevet 23. desember 2003 Tror nok de fleste menn ville satt STOR pris på en slik gave, også typiske "manne-menn". Mannen min er ganske ujålete (hater klissete kremer og annet dilldall), men koste vettet av seg på aromaterapi i forrige uke (han hadde fått gavekort), og sier nå at han kan tenke seg å prøve hudpleie også, siden jeg skryter sånn av det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 23. desember 2003 #5 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan absolutt ta juleferie med god samvittighet. SPA kunne jeg trenge nå kjenner jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå