gjester Skrevet 1. mars 2012 #622 Skrevet 1. mars 2012 Slenger meg på her jeg og! 2/30, Mye tyngre i dag en i går.. å fy hvor jeg svettet!
Gjest HuskyPusky Skrevet 1. mars 2012 #623 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Nå skal det straks trenes her! Dag 9/30. Tenk at i dag er nest siste dagen på lv 1. Fantastisk!! Så får jeg se da om jeg gidder å kjøre en enkel eller dobbel runde... mye mulig det blir en vanlig enkel, for jeg føler meg litt giddalaus i dag :gjeiper: Edit: det ble en enkel runde, men det ble 2x1,5kg vekter istedenfor 2x1kg vekter, så det er jo fremgang Endret 1. mars 2012 av HuskyPusky
Tussla Skrevet 2. mars 2012 #626 Skrevet 2. mars 2012 Hurra! Level 1 gjennomført! JIPPIIII ------------------------------- Sitter og damer meg opp til å gjennomføre dagens økt.. det går så trått nå at det er til å gråte av. Tror formen er litt bedre i dag, så satser på en bedre økt i dag enn i går iallfall. Gleder meg så mye til å begynne på level 2!! Nei.. nå må jeg slutte å utsette, komme meg inn i treningsklærne og sette i gang! Det er jo faktisk ganske morro når man først er i gang så.
Usikker23 Skrevet 2. mars 2012 #627 Skrevet 2. mars 2012 Da var dag 2/30 gjennomført Det var tungt, har hatt to dager vekke fra den pga av annen trening, men skal ta 30days de dagene jeg ikke trener noe annet, evt de dagene jeg bare trener spinning Det var litt lettere i dag, selv om jeg merker at kondisjonen min ikke er på topp, og at det er det som stopper meg i å gjøre øvelsene skikkelig
Tussla Skrevet 2. mars 2012 #628 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Spørsmål til dere på level 2 og 3: Er det mere trening for rumpe og bakside lår på de levlene? Føler liksom ikke helt at bakdelen får så mye å bryne seg på i level 1. Og gudene skal vite at den virkelig trenger litt hardkjør! Edit: har forresten kjøpt meg Killer buns and thighs nå! Tror den dvden kan komme godt med for meg! Gleder meg til den kommer i posten! Endret 2. mars 2012 av Tussla
Rainbow Skrevet 2. mars 2012 #629 Skrevet 2. mars 2012 Spørsmål til dere på level 2 og 3: Er det mere trening for rumpe og bakside lår på de levlene? Føler liksom ikke helt at bakdelen får så mye å bryne seg på i level 1. Og gudene skal vite at den virkelig trenger litt hardkjør! Edit: har forresten kjøpt meg Killer buns and thighs nå! Tror den dvden kan komme godt med for meg! Gleder meg til den kommer i posten! Er det en Jilian-video? Nå er det en stund siden jeg tok disse videoene, men såvidt jeg husker er det mer lår og rompe. Det er blant annet "Hoppende" utfall. Men "No more trouble zones" med Jillian går veldig på de områdene.
Ina91 Skrevet 2. mars 2012 #630 Skrevet 2. mars 2012 Melder meg på her jeg og. :-) Har gjennomført 2/30 og har som mål å stramme opp kroppen. Er 163 og veier 53-55 kg, så har absolutt ingen grunn til å slanke meg :-) 1
Gjest HuskyPusky Skrevet 3. mars 2012 #631 Skrevet 3. mars 2012 11/30! 1. dag på lv 2. Fy så sterk jeg kommer til bli i armene med alle disse plankeøvelsene!
Tussla Skrevet 3. mars 2012 #632 Skrevet 3. mars 2012 Er det en Jilian-video? Nå er det en stund siden jeg tok disse videoene, men såvidt jeg husker er det mer lår og rompe. Det er blant annet "Hoppende" utfall. Men "No more trouble zones" med Jillian går veldig på de områdene. Ja! Og den ser ganske hard ut!
Snop Skrevet 3. mars 2012 #633 Skrevet 3. mars 2012 Nest siste dag på Level 2. Er så glad for at denne tråden ble laget sånn at jeg ble inspirert til å gjøre dette! Gleder meg STORT til å komme på nytt level med forhåpentligvis mindre plankeøvelser (?) 1
Gjest Eleda Skrevet 3. mars 2012 #634 Skrevet 3. mars 2012 Er på dag 5/30 nå og har gått ned 1 kg. Fortsetter det sånn, blir det bra
Bloodflowers Skrevet 3. mars 2012 #635 Skrevet 3. mars 2012 Tar opp treningen i morgen. Har vært opptatt både i går og i dag, og da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg ikke orket. Den "Killer Buns and Thighs" ser helt for J*** ut!
Wonderbitch Skrevet 4. mars 2012 #636 Skrevet 4. mars 2012 Vil bare takke den som startet denne tråden og alle dere flinke energiske damene som har gjort den til det den er! Takket være dere ble jeg inspirert til å begynne å trene, og har etterhvert kommet i gang med jogging/ 30 days, alt ettersom.. Er bare på dag 5/30 men merker utrolig nok forskjell.. Har så dårlig tid i hverdagen men skal prøve å bli flinkere.. Poenget var at hver gang jeg har litt lyst til å trene, men egentlig ikke orker, stikker jeg innom og leser her.. Da blir det garantert enten jogging eller 30 days:) Så tusen takk for masse motivasjon! 2
StoreMyen Skrevet 4. mars 2012 #637 Skrevet 4. mars 2012 Er ny her jeg da har smuglest hele tråden. Begynner med 30 day shred imorgen! Har prøvd meg på level 1 for noen dager siden, men fikk så utrolig vondt i hele kroppen at jeg tok meg noen dagers pause, klarte ikke å bevege meg, men ble litt for lang pause. Derfor begynner jeg på'an igjen imorgen og ble supermotivert av denne tråden :D (har forresten en uanonym Facebook-slankegruppe hvis det er av interesse? den er selvfølgelig lukket så Facebook-venner ikke får se noe..)
Wonderbitch Skrevet 4. mars 2012 #638 Skrevet 4. mars 2012 Jippi! Da var dagens økt gjennomført! Merker virkelig fremgang fra dag 1 selvom jeg ikke er så langt.. Gjennomførte for første gang hele programmet uten pause og klarte fire ganger så mange baby pushups som dag 1:) Men jeg lurer på en ting.. Jeg har alltid fått utrolig vondt i korsryggen av situps, sikkert fordi jeg gjorde de feil. Men nå gjør jeg de nøyaktig slik som de gjør på videoen, og det gjør ikke vondt, men jeg merker heller ikke noe.. At det "tar" liksom.. Skal man ikke merke noenting eller gjør jeg fortsatt feil? Trener forresten ikke hver dag, men når jeg har tid.. Har som mål å bli sterkere og kanskje gå ned litt i vekt.. Veier 78 kg nå, har som mål å gå ned til ca 60-65 kg i løpet av året.. Er 173 cm.. Ser flere av dere har gått over til andre Jillian M's treningsprogram etter dette- er det noe spesielt dere vil anbefale? Beklager spamming av tråden, ble bare så utrolig entusiastisk:) Har fulgt med lenge men ikke skrevet noe her før idag.. Ha en fin dag alle sammen! 1
Tussla Skrevet 4. mars 2012 #640 Skrevet 4. mars 2012 Jippi! Da var dagens økt gjennomført! Merker virkelig fremgang fra dag 1 selvom jeg ikke er så langt.. Gjennomførte for første gang hele programmet uten pause og klarte fire ganger så mange baby pushups som dag 1:) Men jeg lurer på en ting.. Jeg har alltid fått utrolig vondt i korsryggen av situps, sikkert fordi jeg gjorde de feil. Men nå gjør jeg de nøyaktig slik som de gjør på videoen, og det gjør ikke vondt, men jeg merker heller ikke noe.. At det "tar" liksom.. Skal man ikke merke noenting eller gjør jeg fortsatt feil? Trener forresten ikke hver dag, men når jeg har tid.. Har som mål å bli sterkere og kanskje gå ned litt i vekt.. Veier 78 kg nå, har som mål å gå ned til ca 60-65 kg i løpet av året.. Er 173 cm.. Ser flere av dere har gått over til andre Jillian M's treningsprogram etter dette- er det noe spesielt dere vil anbefale? Beklager spamming av tråden, ble bare så utrolig entusiastisk:) Har fulgt med lenge men ikke skrevet noe her før idag.. Ha en fin dag alle sammen! Oi, vi er på helt lik vekt og har samme mål vi, og omtrentlig lik høyde! Lykke til til oss!! Det greier vi! Hm..angående sit ups.. jeg er sikkert ikke rette til å svare på det siden jeg vet lite om det, men holder du magen inn sånn at korsryggen er på gulvet og ikke svaier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå