Gå til innhold

30 day shred

klakkekatt

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en utrolig intens uke med mye jobb og ekstragreier utover kveldene, så jeg har droppa trening. Merker det godt! Men nå fremover er hverdagen litt mer strukturert, så nå blir det bra!

tok 2. runde på level 3, og synes egentlig kanskje at den er enklere enn level 2? Det er mulig jeg er litt skjevfordelt i hvilke muskler jeg er sterk i fra før jeg begynte, men jeg har liksom en følelse av at jeg burde synes at en del av øvelsene skulle vært tyngre å gjennomføre. Ikke at jeg ikke blir utkjørt altså, men det er jo level 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-2 kg!

motiverende!!! måtte bestille på nytt i dag. hadde fått en mail fra play.com hvor adressen ikke stemte. det skjønner ikke jeg. bestilte hele serien fra platekompaniet. samme pris tror jeg :) og da skulle jeg få den innen 1-2 dager. så på tirsdag tusler jeg spent til postkasse min. hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motiverende!!! måtte bestille på nytt i dag. hadde fått en mail fra play.com hvor adressen ikke stemte. det skjønner ikke jeg. bestilte hele serien fra platekompaniet. samme pris tror jeg :) og da skulle jeg få den innen 1-2 dager. så på tirsdag tusler jeg spent til postkasse min. hihihi

Play.com forandret min adresse også, slik at jeg måtte reise og hente pakken min på terminalen i byen, jeg er HELT sikker på at jeg skrev postnummeret mitt helt korrekt, men da jeg logget på play.com, var det forandret til noe annet, men fylket og by stemte, så de ringte meg og spurte hva som foregår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! =) Hvis du blir lei av å vente så kan du jo laste den ned på piratebay i mellomtiden :)

Jeg hadde egentlig delvis bestemt meg for å droppe treningen i dag, våknet og var i skikkelig dårlig form. Har bare sittet i sofaen i hele dag og syntes synd på meg selv fordi jeg har så masse vondt over alt :P Litt sånn frysen-i-ferd-med-å-bli-syk-pluss-sliten-opplegg.

Men når jeg har skrevet ferdig dette innlegget skal jeg ta på meg treningstøyet og bare bli ferdig med det for i dag!

Jeg har vært inne på masse nettbutikker for klær i dag, og for hver gang jeg så en kjole eller topp og tenkte at "nei den kan ikke jeg ha, jeg kan ikke gå med sånn når jeg har blubbemage" måtte jeg minne meg på at det er jo helt opp til meg selv om jeg skal ha blubbemage eller ikke! Og jeg er på god vei til å få den bort.

"You don't get it by staring

You don't get it by wishing

You don't get it by drooling

You don't get it by hoping

You don't get it easy

You get it by

getting off your ass

working for it

every second

of every day

for the rest of your life"

Endret av Snop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! =) Hvis du blir lei av å vente så kan du jo laste den ned på piratebay i mellomtiden :)

Jeg hadde egentlig delvis bestemt meg for å droppe treningen i dag, våknet og var i skikkelig dårlig form. Har bare sittet i sofaen i hele dag og syntes synd på meg selv fordi jeg har så masse vondt over alt :P Litt sånn frysen-i-ferd-med-å-bli-syk-pluss-sliten-opplegg.

Men når jeg har skrevet ferdig dette innlegget skal jeg ta på meg treningstøyet og bare bli ferdig med det for i dag!

Jeg har vært inne på masse nettbutikker for klær i dag, og for hver gang jeg så en kjole eller topp og tenkte at "nei den kan ikke jeg ha, jeg kan ikke gå med sånn når jeg har blubbemage" måtte jeg minne meg på at det er jo helt opp til meg selv om jeg skal ha blubbemage eller ikke! Og jeg er på god vei til å få den bort.

"You don't get it by staring

You don't get it by wishing

You don't get it by drooling

You don't get it by hoping

You don't get it easy

You get it by

getting off your ass

working for it

every second

of every day

for the rest of your life"

så sant så sant. nå har eg to barn og en mann i tua så venter til i morgen ;) hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med dagens økt! Deilig! :)

Samme her:-) 17/30. Dagens kos etter trening ble en deilig laksemiddag med brokkoli og blomkål. Weeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

tok 2. runde på level 3, og synes egentlig kanskje at den er enklere enn level 2? Det er mulig jeg er litt skjevfordelt i hvilke muskler jeg er sterk i fra før jeg begynte, men jeg har liksom en følelse av at jeg burde synes at en del av øvelsene skulle vært tyngre å gjennomføre. Ikke at jeg ikke blir utkjørt altså, men det er jo level 3!

Helt enig. Jeg har aldri vært den beste på cardioøvelsene, men disse var for det meste greie (unntatt den sumohoppegreia..). Syns hoppet fra level 1 til 2 var langt verre enn 2 til 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg plutselig halveis i level 1! :danse:

5/30 idag, klokka 23 på en lørdagskveld.. :fnise:

Merker faktisk at det begynner å gå litt lettere nå, men misliker STERKT den siste styrkeøvelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble som forventet ingen trening i dag heller. Var så sliten da jeg kom hjem at jeg ikke orket tanken på å trene. Tar det igjen i morra! :jepp:

La forresten plutselig merke til at jeg har fått større leggmuskeler! Det var gøy :D Å endelig se noe forandring! Selv om jeg helst skulle ha sett mer definerte MAGEmuskeler, men det kommer vel etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ferdig med dagens trening, og i dag var en overraskende tung økt. Men det er gjort, så da kan jeg slappe av med god samvittighet og nyte siste del av helgen! :)

Edit: Skrivefeil

Endret av Liani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kvalmende optimistisk at jeg i natt kjøpte meg en ny bikini på Asos, som jeg gleder meg til å bruke i sommer, den SKAL jeg se bra ut i :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt syk, så jeg makter ikke å trene i dag. Skuffende, føles ut som hele dagen er bortkastet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! God bedring Røffetøffa! Du får ta igjen treningen når du blir bedre. Det er ikke noe godt for kroppen å trene når man er syk heller :(

Hadde min 17/30 i dag. Etter noen dager uten trening merka jeg at det var tøft. Vet ikke helt om jeg merker noe forbedring under treninga. Er kanskje litt sterkere i armene, men den aller siste øvelsen sliter jeg fortsatt med. Jeg pustet ut litt før denne i dag, og da klarte jeg så vidt alle.

Hver uke tenker jeg at: denne uka skal jeg trene hver dag! Men det blir aldri til at jeg får til en hel uke. Dere er flinke alle dere som klarer å trene en hel uke eller fler i strekk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at dere som gjennomfører programmet hver dag, dusjer når dere er ferdige. Men vasker dere håret like nøye hver dag (dvs. shampo, balsam og hele pakka). Håret mitt ser helt forferdelig ut hvis det vaskes hver dag, det blir slitt og veldig fort fett igjen. Motivasjonen for å trene hver dag er der, men den blir litt ødelagt av tanken på å vaske håret hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Røyskatt*

22/30. Dusjer hver dag etter trening, men har investert i en shampoo som for første gang ikke skader håret mitt, eller gjør at hodetbunnet klør.

Bruker denne. Så bytter jeg på å bruke Loreal leave-in balsam, morroccan oil og ingenting (så balsam hver tredje vask. Har fungert på meg og min kløende hodebunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at dere som gjennomfører programmet hver dag, dusjer når dere er ferdige. Men vasker dere håret like nøye hver dag (dvs. shampo, balsam og hele pakka). Håret mitt ser helt forferdelig ut hvis det vaskes hver dag, det blir slitt og veldig fort fett igjen. Motivasjonen for å trene hver dag er der, men den blir litt ødelagt av tanken på å vaske håret hver dag...

Jeg dusjer hver dag ja, men vasker bare håret annenhver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å glemme å trene idag! Kom på det etter jeg hadde tatt meg et glass vin :sjenert:

Så da var det bare å komme seg ned på kjellerstua å få det unnagjort :fnise:

6/30 i dag

Er igrunn veldig motiverende å kunne oppdatere her inne, føler jeg er litt "flinkere" da på en måte.. :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer hver dag, men vasker håret bare annenhver. Føler ikke at det gjør så mye. Bruker litt tørrshampo om det skulle bli fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...