Gå til innhold

glattbarbert eller stripe/dott på venusberget?

Gjest anonym

glattbarbert eller hårdott?  

1 stemme

1. 1. glattbarbert eller hårdott?

• glattbarbert!
      21
    • stripe/dott på venusberget!
      36

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kjerring

Nå gir du deg!! Et kvinnes kjønn skal ikke diskuteres...! Ei heller barberes! Deler av innlegget er slettet, Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig er det beste. Burde vært med som alternativ på avstemningen.

Jeg syns så avgjort at de to avstemningsalternative rekker.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv foretrekker jeg glattbarbert, jeg, da. Føler meg mest vel med det - til spesielle anledninger kan jeg jo la en stripe eller dott være igjen :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en vellykket operasjon her for ettpar dager siden da jeg barberte bort alt (Takk til alle som svarte på den tråden, mange tips er prøvd nå) Samboeren min svarte i dag med å finpusse sin litt store kosedott til det søteste hjertet jeg har noen gang har sett, men ellers var det plettfritt ikke ett strå inn mellom beina, så må vel si at det er sånn jeg liker det :D

En god dott går også godt ann bare den ikke er i veien, jeg synes det er koselig å ligge å titte på henne å puske med no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

de som driver med dene hersens barberinga har seriøst fritidsproblmer, tror de er sexy med barbert mus og greier da vettu, blir kvalm bare av tanken jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
de som driver med dene hersens barberinga har seriøst fritidsproblmer' date=' tror de er sexy med barbert mus og greier da vettu, blir kvalm bare av tanken jeg.[/quote']

Du er neppe gutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Respekterer de som velger å ikke shave seg og det gjør nok de fleste gutter også!

Men da burde vel de som ikke shaver kunne respektere oss som bruker fritiden sin på å shave seg også bli respektert?

Jeg for min del lar det være igjen en ørliten stripe...

Trives med det jeg, og har god nok tid i fritiden min at jeg rekker den lille 5-minutteren det tar iblant!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

anonym skrev:

de som driver med dene hersens barberinga har seriøst fritidsproblmer, tror de er sexy med barbert mus og greier da vettu, blir kvalm bare av tanken jeg.

faktisk er jeg en mann som misliker denne "trenden". grrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
anonym skrev:

faktisk er jeg en mann som misliker denne "trenden". grrrrrr

Må vel være opp til dama å bestemme hvordan hun vil være mellom beina, for sist jeg sjekket var det festet på meg. Siden det er festet på meg, bestemmer jeg selv hva jeg vil gjøre med det. Glattbarbert eller ikke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker feminine/kvinnelige/raffinerte damer! Og de SKAL HA HÅR/DUSK!!

Ikke naturlig villvokst dott, men stusset, også ved leppene. Kun sidene (bikinilinjen) skal være barbert.

Dette med helbarbert mus er for meg OUT og absolutt ikke feminint!

Dere kan heller krydre dusken med farge (dere er jo spesialister på hårfarge) og i disse jule- og nyttårstider, kanskje knallrødt/juleglitter???

Noen som har gode andre gode ideer for "MUSE STYLING"?

God jul, alle sammen!

Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg liker en liten dott, men ikke for stor. Kona liker også at jeg barberer pungen og skaftet. Det blir mye deiligere og suge, og du blir mer følsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨jeg foretrekker vel egentlig 1 liten markert stripe nede hos min kjære jeg, men det er egentlig som været, skifter hver deg, andre dager kan jeg synes det er mest opphissende at hun er helt glatt nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...