Nabokona Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2012 Var det ikke litt morsomt da? :gjeiper:
Bernardette Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Hvis du vil ha respons her må du kanskje skrive litt mer? 1
Aldrisur Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Ja, tenkte faktisk på oss her inne og hun som påsto at hun var låst inne på badet av samboeren sin. Man føler at man bør gjøre noe,men vet ikke hva. Og spesielt fordi dette kanskje var et troll. Men, man vet jo aldri for søren!
Nabokona Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2012 Hvis du vil ha respons her må du kanskje skrive litt mer? Synes jo det var litt gøy at selveste statsministeren nevnte meg i nyttårstalen sin. Årets høydare. 1
Nabokona Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2012 Ja, tenkte faktisk på oss her inne og hun som påsto at hun var låst inne på badet av samboeren sin. Man føler at man bør gjøre noe,men vet ikke hva. Og spesielt fordi dette kanskje var et troll. Men, man vet jo aldri for søren! Var det noe nå nylig? Husker en tråd med ei som satt på badet og skrev og samboeren var utenfor og var sint, men vet ikke om det var den du tenkte på. Sant, man vet aldri. Men hyggelig at det er mange gode mennesker rundt omkring som bryr seg. Lettere å både be om hjelp og faktisk og hjelpe på nett - for da blir alt så eksplisitt tydelig. Noe godt er det iallefall i det.
Aldrisur Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Ja, i dag. Første melding sånn ca. 09.10 -tror jeg.
Nabokona Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2012 Ja, i dag. Første melding sånn ca. 09.10 -tror jeg. Har ikke sett den. Hørtes ikke bra ut uansett... Nå må folk begynne å bli snillere med hverandre! 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Ja, i dag. Første melding sånn ca. 09.10 -tror jeg. Eh, ok... Vi har hatt lignende tråder her tidligere, mange år siden da. Det ekle er at mange er troende til å trolle om slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå