AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #41 Skrevet 15. februar 2012 18. februar skal "alle" få den igjen...
Gjest Cupcakes Skrevet 18. februar 2012 #42 Skrevet 18. februar 2012 18. februar skal "alle" få den igjen... Fortsatt ikke sett noe til timeline her..
Minya Skrevet 21. februar 2012 #43 Skrevet 21. februar 2012 18. februar kom det opp en informasjonsboks på toppen av profilen min der det stod Get Timeline Now! og så to knapper jeg kunne trykke på, Yes eller Skip. Åpenbart var det valgfritt, for jeg trykket Skip og det har fortsatt ikke skjedd noe med profilen min.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #44 Skrevet 29. februar 2012 Så timeline blir ikke obligatorisk? :D Tidslinjen er bare rotete og uoversiktlig! Synes synd på de av vennene mine som skaffet seg det kun fordi de trodde at alle før eller senere måtte gjøre det.. 1
Gjest Raindrops Skrevet 1. mars 2012 #45 Skrevet 1. mars 2012 Jeg liker timeline jeg, ikke rotete i det hele tatt :D
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. mars 2012 #46 Skrevet 1. mars 2012 Tidslinjen min har veldig lite innvirkning på min bruk av facebook gitt, for det er sjelden jeg er inn på egen profil. Når det er sagt synes jeg ikke den er spesielt uoversiktelig heller, når jeg først fant ut av hvor alle ting var (som bilder og sånn, som jeg lette noe voldsomt etter )
Kråkesaks Skrevet 1. mars 2012 #47 Skrevet 1. mars 2012 Gruppene er det blitt tull med i hvert fall. For det første så har fb meldt meg ut av flere uten at jeg selv har meldt meg ut. For det andre var gruppene mer oversiktlig før. Jeg så nå at jeg sto oppført i en gruppe to ganger. Jeg tenkte kanskje at det ble stående en gang om jeg melder meg ut, men nå står jeg ikke opført i det hele tatt. Det ser da bare tåpelig ut å være oppført to ganger, særlig siden det vare en litt flåsete gruppe i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå