Gå til innhold

timeline for alle..

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Trodde tidslinjen var den ute i margen med årstallene :gjeiper:

Men hva er +-tegnet i midten til, bare pynt eller?

Linja er selve tidslinjen ja. "+" kan du bruke til å legge inn egne hendelser på tidslinja tydeligvis, blant annet lifeevents! Måtte prøve :fnise:

Endret av Wolfmoon
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Trodde tidslinjen var den ute i margen med årstallene :gjeiper:

Men hva er +-tegnet i midten til, bare pynt eller?

Linjen i midten er nok den i margen, bare zoomet inn eller noe. Den er sikkert der først og fremst som ilustrasjon, og for å vise hvilke av statusene som er nyest, siden de er to rekker med oppdateringer.

Hver oppdatering/bilde osv har jo en pil inn til denne linjen, der en runding viser hvor den ligger på tidslinjen i forhold til alt det andre.

Hvis du trykker på plusstegnet kan du legge inn status/bilde/endelse/sted.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har ikke sett noe + - tegni midten på min?!

Plusstegnet kommer når du holder musepekeren over tidslinja i midten. Klikker du da kommer det opp flere valg!

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det går an å krympe bilder som blir gigastore i timeline? :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det går an å krympe bilder som blir gigastore i timeline? :gjeiper:

Nei, men skulle virkelig ønske det gikk an:P I tillegg til å selv velge ut hva som blir presentert som høyepunkter for hvert år.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hvordan gigastore? Jeg har ingen bilder som blir spesielt store, bortsett fra hvis de er "featured" og går over hele sida :klo:

Nei, men skulle virkelig ønske det gikk an:P I tillegg til å selv velge ut hva som blir presentert som høyepunkter for hvert år.

Er det ikke høydepunktene som er det som er "featured" da (har engelsk facebook)?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gigastore? Jeg har ingen bilder som blir spesielt store, bortsett fra hvis de er "featured" og går over hele sida :klo:

Er det ikke høydepunktene som er det som er "featured" da (har engelsk facebook)?

Vet ikke? Folk her sier jo bare at det som er featured blir gigastort. Jeg tenker mer på hvis man f.eks trykke rpå 2008 på tidslinja så kommer det opp et utvalg av poster fra det året. Jeg kunne tenke meg å gå gjennom "all aktivitet" fra 2008 (som er et eget alternativ) og så velge ut der hvilke ting som vises i det utvalget.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Vet ikke? Folk her sier jo bare at det som er featured blir gigastort. Jeg tenker mer på hvis man f.eks trykke rpå 2008 på tidslinja så kommer det opp et utvalg av poster fra det året. Jeg kunne tenke meg å gå gjennom "all aktivitet" fra 2008 (som er et eget alternativ) og så velge ut der hvilke ting som vises i det utvalget.

Hvis du ikke vil at alt skal vises fra f.eks. 2008 kan du jo skjule resten fra timelinen (du vil fortsatt ha tilgang til postene selv).

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil at alt skal vises fra f.eks. 2008 kan du jo skjule resten fra timelinen (du vil fortsatt ha tilgang til postene selv).

Ja, det vet jeg. Men tenker mer at man kan velge noe som SKAL synes på "oppsummeringa"

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Tror det er det "featured" eller hva det nå heter (den stjerna altså) er til, uten at jeg har testet det noe nøyere!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare 20% av mine venner har fått den. Er siste gang jeg går på den at man kan velge et nytt design fordi "alle får den xx/xx".

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå skal visst alle få den igjen, fra 31/12. Får se om det skjer denne gangen da?

TImeline

Skrevet

Jeg har enda ikke fått timeline. Ryktene sa at alle skulle få det i dag :klo:

Skrevet

Jeg har enda ikke fått timeline. Ryktene sa at alle skulle få det i dag :klo:

Enda et dumt forsøk på å få alle til å gå over til det. Hvorfor det er så viktig at alle får det er umulig å vite. Det er det vel bare den godeste Mr. Zuckerberg som vet.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg vil ha timeline. hvordan får jeg det?

Skrevet

Gå inn på profilen til noen som har det, så ser du en knapp på toppen der det står "Get Timeline" (jeg har engelsk, er nok noe tilsvarende på norsk).

Skrevet

Bah jeg håper jeg ikke får det! :fnise: Jeg hater, og jeg mener virkelig hater det når Facebook finner ut at NÅ skal vi endre profilen din igjen! Jeg likte den gode gamle facebook jeg, og jeg hater alle endringene de kommer med. Før hadde jeg mer kontroll, følte jeg, med en liste med gode venner som får se alt, og en liste som var mer "begrenset". Men nå er finner jeg ikke tilbake til de gamle listene mine for å redigere og endre, osv.

Lov å håpe at jeg blir oversett av timeline? :sjenert:

Skrevet

Gå inn på profilen til noen som har det, så ser du en knapp på toppen der det står "Get Timeline" (jeg har engelsk, er nok noe tilsvarende på norsk).

Så rart, kommer ikke opp noe slikt hos meg.

Skrevet

Flere som ikke har fått timeline enda?

Skrevet

Flere som ikke har fått timeline enda?

Jeg har ikke fått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...