Gå til innhold

timeline for alle..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste før jul at timeline på facebook var noe ALLE kom til å få innen 23 desember. Men jeg kjenner mange som ikke har fått det enda. Var det bare tull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige folk som ikke har fått den enda...

• Liker 3
Skrevet

Virker sånn. Jeg har ikke fått det enda!

Skrevet

ser også flere som ikke har det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått - tror jeg? Hva er det fornoe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste før jul at timeline på facebook var noe ALLE kom til å få innen 23 desember. Men jeg kjenner mange som ikke har fått det enda. Var det bare tull?

Rundt 10% av mine venner har fått det. Og det kan de være glade for. Siden min ser ikke ut i måneskinn. Alt er skeivt og rart, noen bilder er små, noen kjempestore. Kom borti stjernen på et innlegg så det ble spredt over hele siden. Og nå er det ikke mulig å krympe det igjen, hver gang jeg går ut av siden hopper det tilbake i full bredde. Og hva er den linja i midten med plusstegnet for noe?

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 10% av mine venner har fått det. Og det kan de være glade for. Siden min ser ikke ut i måneskinn. Alt er skeivt og rart, noen bilder er små, noen kjempestore. Kom borti stjernen på et innlegg så det ble spredt over hele siden. Og nå er det ikke mulig å krympe det igjen, hver gang jeg går ut av siden hopper det tilbake i full bredde. Og hva er den linja i midten med plusstegnet for noe?

Jeg mente at det kan resten være glade for. :sjenert:

Eneste fordelen er at det blir lettere å finne igjen gamle poster. Designmessig ble det fryktelig rotete og stygt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ser også flere som ikke har det.

Hvis man går inn her og scroller nederst, kan man se hvor mange av ens venner som har fått det. Et veldig lite mindretall av mine så langt, og de fleste av dem har kanskje lagt den inn frivillig (nettopp fordi FB "truet" med at alle ville få den i julen).

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som vet om man kan velge selv hva som skal komme opp under "highligts" for hvert år? Jeg tenkte kanskje den stjerna hadde noe med det å gjøre, men tør nesten ikke trykke på den nå, når jeg leser hva brukeren over her skriver:P

Skrevet

Hvis man går inn her og scroller nederst, kan man se hvor mange av ens venner som har fått det. Et veldig lite mindretall av mine så langt, og de fleste av dem har kanskje lagt den inn frivillig (nettopp fordi FB "truet" med at alle ville få den i julen).

jeg la den inn frivillig, for jeg trodde alle fikk det uansett. liker ikke designet, men det er jo lett å finne tilbake til gamle ting.

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Ser ut til at det kun var en trussel fra facebook sin side ja :vetikke:

Jeg kan nå ikke si at jeg har hatt noen problemer med timeline foreløpig jeg da, og har heller ikke hatt noe problem med at det skjer store ting når jeg trykker på stjerna :gjeiper:

Edit: Er jo ikke stjerna jeg trykker på, for jeg highligthter jo ingenting :klaske: Jeg trykker på blyanten for å redigere hvem som får se bilder og poster!

Endret av Wolfmoon
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Testa forøvrig stjerna også nå, og den funker helt fint hos meg. Blir stort når jeg trykker på stjerna, og blir lite igjen når jeg trykker på den en gang til! ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Før eller senere får sikkert alle den, jeg aktiverte den i går og har ikke møtt på noen problemer enda. Eneste jeg sliter med er å finne et forsidebilde som fungerer i det utsnittet de har valgt.

Det var like mye syting sist de forandret designet på profilen, men det ble da stille fort nok, så dette tror jeg går helt greit. Det er bare en vanesak :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Før eller senere får sikkert alle den, jeg aktiverte den i går og har ikke møtt på noen problemer enda. Eneste jeg sliter med er å finne et forsidebilde som fungerer i det utsnittet de har valgt.

Det var like mye syting sist de forandret designet på profilen, men det ble da stille fort nok, så dette tror jeg går helt greit. Det er bare en vanesak :)

Jeg hadde også problemer med å finne bilde som passet, fant et til slutt, men har sett noen som rett og slett ikke har noe bilde der i det hele tatt. Så det er muligens ikke påkrevd :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet hva den streken i midten er til? Jeg blir jo nysgjerrig, men det skjer ingenting om jeg trykker eller drar i den. :gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde også problemer med å finne bilde som passet, fant et til slutt, men har sett noen som rett og slett ikke har noe bilde der i det hele tatt. Så det er muligens ikke påkrevd :klo:

Nei, det er nok ikke påkrevd, men jeg har lyst til å ha et fordi jeg synes det ser penere ut :)

Gjest Nenya82
Skrevet

Syns det stod noe om 8.januar før jeg la det inn frivillig.

Jeg syns ikke det var så verst jeg da.Litt kult med det store bildet i bakgrunnen,selv om jeg ikke gidder å ha mitt eget tryne der :fnise:

Lett å finne tilbake til gamle ting også.Ja,en av de bedre oppdateringene fb har gjort..

Gjest Raindrops
Skrevet

Ingen som vet hva den streken i midten er til? Jeg blir jo nysgjerrig, men det skjer ingenting om jeg trykker eller drar i den. :gjeiper:

Den i midten av siden du mener? Det er vel selve tidslinjen :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den i midten av siden du mener? Det er vel selve tidslinjen :gjeiper:

Trodde tidslinjen var den ute i margen med årstallene :gjeiper:

Men hva er +-tegnet i midten til, bare pynt eller?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde tidslinjen var den ute i margen med årstallene :gjeiper:

Men hva er +-tegnet i midten til, bare pynt eller?

Har ikke sett noe + - tegni midten på min?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...