Gå til innhold

P-piller og småblødninger

Aziraphale

Anbefalte innlegg

Tok siste pille av første brett i går, men allerede i går morges hadde jeg småblødninger. De siste to ukene har jeg vært kvalm og hatt stikkinger i sidene, noe jeg aldri har hatt med dette p-pillemerket før (har hatt en pause på et halvt år).

Har en snikende mistanke om at jeg muligens er gravid, men her jeg er nå har jeg ikke mulighet til å få testet meg.

Jeg begynte på brettet tre dager før jeg skulle ha hatt eggløsning.

Er det noen grunn til bekymring...? Begynner å bli ganske paranoid! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Man skal aldri begynne med et pillebrett midt inne i en syklus. Jeg lærte at den første pillen skal tas på mensens første dag faktisk, og det er nok derfor du har småblødnibger! Mitt råd: les bruksanvisningen og følg den. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa det var greit å begynne midt i, bare at da tar det en uke før man er trygg, mens hvis man begynner under mensen så tar det to dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selv lærte jeg det at man må fullføre et brett før pillene er sikre. Enten tar legen din feil, eller så virker pillene dine anderledes enn de jeg fikk en gang i tiden. Merkelig...

Men sjekk uansett med vedlegget i pakningen, så ser du om du har gjort det riktig ut i fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...