AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Del Skrevet 31. desember 2011 For mange år siden fant jeg en tråd her med masse spørsmål som skulle oppsummere året. Jeg har siden da brukt dette skjemaet for meg selv for å lage en slags "status quo" etter hvert år. Men i år har jeg funnet ut at spørsmålene er litt lite passende for meg...jeg svarer ofte det samme fra år til år. Trenger en revidering av spørsmålene, med andre ord. Spørsmålene jeg skal beholde er slike som "hvor reiste jeg på ferie", "beste filmen jeg så", "hvem fødte barn og hvem døde i 2011", "hvem var den viktigste personen jeg møtte" etc. Men så står jeg plutselig helt fast på hvilke andre spm som er viktige. Hva må med for å dekke mer eller mindre innholdsrike år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 31. desember 2011 #2 Del Skrevet 31. desember 2011 Akkurat dette kommer litt an på hvor man bor, men jeg ville hatt med hvem jeg stemte på i kommunevalget og hvem som vant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 31. desember 2011 #3 Del Skrevet 31. desember 2011 Post den du ikke vil bruke lenger. Det virket som en god ide å fylle ut et slikt skjema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #4 Del Skrevet 31. desember 2011 Ja jeg vil også se den du ikke vil bruke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #5 Del Skrevet 31. desember 2011 Ok, here goes: 1. hva gjorde du i 2011 som du aldri har gjort før? 2. Holdt du nyttårsforsettene dine, og har du noen nye i dette året? 3. Er det noen du kjenner som fødte barn i 2011? 4. Er det noen du kjenner som døde i 2011? 5. Hvilke land besøkte du i 2011? 6. Hva vil du oppnå i 2012 som du ikke gjorde i 2011? 7. Hvilken dag fra 2011 vil du huske best, og hvorfor? 8. Hva var det største du oppnådde i fjor? 9. Fikk du noen sykdommer eller skader i løpet av året? 10. Hva var det beste kjøpet du gjorde i 2011? 11. Hvem fortjener skryt for det de gjorde i 2011? 12. Hvem eller hva var med på å ødelegge året for deg? 13. Hva brukte du mesteparten av pengene dine på? 14. Hva var det absolutt beste som skjedde med deg? 15. Hvilken sang kommer alltid til å minne deg om 2011? 16. Sammenlignet med for ett år siden, er du: i: gladere eller tristere? ii: Tykkere eller tynnere? iii: rikere eller fattigere? 17. Hva skulle du ønske du brukte mere tid på i 2011? 18. Hva skulle du ønske du brukte mindre tid på i 2011? 19. Hva gjorde du i jula? 20. Var du forelsket i løpet av 2011? 21. Hvor mange ONS hadde du i løpet av 2011? 22. Hva var favoritt-programmet på TV? 23. Hva var den beste boka du leste? 24. Hva var den største musikalske opplevelsen? 25. hva var det du ønsket deg og fikk? 26. Hva ønsket du deg og ikke fikk? 27. Hva var den beste filmen du så? 28. Hva gjorde du på bursdagen din, og hvor gammel ble du? 29. hvilken ting kunne gjort året bedre for deg? 30. Hvordan vil du beskrive ditt personlige motekonsept i 2011? 31. Hvem holdt deg på jorda i 2011? 32. Hvilken kjendis digget du mest? 33: Hvilken politisk sak ble du mest engasjert i? 34. Hvem og hva savner du fra i fjor? 35. Hvem var den viktigste nye personen du møtte? 36. Fortell om en viktig lærdom du fikk i 2011. That's it. Jeg vil gjerne beholde spm som "politisk sak jeg ble engasjert i", "viktigste nye personen du møtte", "beste film", "hva jeg skulle ønske jeg brukte mer tid på i 2011", hva jeg gjorde i jula, på nyttår og på bursdagen, men kanskje droppe spm som går på hva jeg ønsket meg til jul, antall ONS (siden jeg er i fast forhold...), personlig motekonsept og slikt. Ok, jeg ser at det ikke var så lett å skjønne logikken i hva jeg vil beholde eller ikke... Jeg vil gjerne ha forslag til spm som går på "beste ett-eller-annet", og kanskje litt mer oppsummering av året. Hmm, jeg veit ikke - er derfor jeg spør om tips Forslaget til Moscato var bra!! I tillegg vil jeg også systematisere og redigere rekkefølgen på spørsmålene, så det blir mer tematisert. Første spørreundersøkelse jeg finner på pc-en min er fra 2003, så har snart tiårsjubileum nå. Har redigert spm litt, men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 31. desember 2011 #6 Del Skrevet 31. desember 2011 For en god idé! "Arkiverer" du året på pc eller i bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #7 Del Skrevet 31. desember 2011 For en god idé! "Arkiverer" du året på pc eller i bok? Har alle på pc-en (tror jeg), men tar en utskrift og samler i en perm også. Morsomt å ha samlet sånn at jeg kan bla i dem TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #8 Del Skrevet 31. desember 2011 Supert! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. desember 2011 #9 Del Skrevet 31. desember 2011 Oi, dette var en god ide. Denne skal jeg kopiere over til et Word dok og fylle ut selv. Kan komme tilbake til andre spm etterhvert - kommer sikkert på noen mens jeg holder på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 31. desember 2011 #10 Del Skrevet 31. desember 2011 kul spørsmålsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #11 Del Skrevet 31. desember 2011 Spennende. Kan man ikke poste denne lista i egen tråd og lage en tråd om det? Jeg elsker jo slike ting, hehe. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå