Gå til innhold

De på Biggest Looser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De trener jo helt ekstremt. Flere timer daglig. Alle er overvektige så det holder.

Jeg forstår ikke at ikke noen der belastningsskader i hofer/knær? De gangene jeg har trent veldig mye må jeg ha lange perioder med hvile. Jeg får ofte vondt på oversiden av føttene, eller i knærne. Dessuten blir jeg støl som f...

Hvordan klarer de å trene flere timer hver bidige dag? Blir de ikke skadet?

Jeg forstår ikke at de ikke blir helt utslitte, jeg... De trener så mye at det umulig kan være sunt? Allikevel får vi aldri se noe til at noen er støle eller liknende på TV. De trener som maskiner.

Hvordan er det mulig?

Jeg er klar over at ikke alt blir med på TV, men de er helt tydelig at de trener som gale, så mye som de går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har leger til stede 24/7, de har ernæringseksperter, noen av verdens beste trenere, de har timesvis med utstrekking og pleie av alle muskler etter hver dag osv osv.

Man skal ALDRI finne på å trene som de i biggest looser, såfremt man ikke er på biggest looser. Burde vel la vær da også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen er lagt opp for hver enkelt person, og de har oppfølging av lege hele veien. I begynnelsen (eller slutten) står dette med stor hvit skrift på svart skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sliter jo litt i starten, det ser man jo, men kroppen blir vel vant til det, og i tillegg trener de vel variert, og får helt sikkert avlast de ulike ledd osv. etter behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...