AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg sitter og gråter som en liten bortskjemt unge fordi jeg hadde SÅ høye forventninger til nyttårsaften i år, og det viser seg at samboeren min ikke har så lyst til å feire sammen med meg likevel. Jeg har ikke vært på fest siden i vår, og hadde virkelig sett frem til denne kvelden med gode venner, og opp i alt kan det hende at jeg ikke kan være med på grunn av andre ting også. Jeg har kjørt 3 timer hjemmefra i dag for å være med i morgen, og nå ser jeg at jeg likegodt kunne ha spart de pengene og energien, og holdt meg hjemme i stedet. Flere som har lyst til å grave seg ned med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #2 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan du ikke feire med vennene dine uten typen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 30. desember 2011 #3 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvorfor MÅ kjæresten være med? Du greier vel å ta vare på deg selv, og så har du jo vennene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå