Devana Skrevet 30. desember 2011 #1 Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som har et rimelig og bra bilverksted å anbefale i Bergensområdet? Gjerne på Laksevågsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #2 Del Skrevet 31. desember 2011 Hadde nok hjulpet litt om man vet hva som skal ordnes. Om det er bulker o.l. og du skal på karroseriavdeling eller om det er motor o.l. Om bilen er nyere og kjøpt gjennom forhandler ville jeg hvertfall anbefalt merkeverksted, gjerne gjennom forhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 31. desember 2011 Hadde nok hjulpet litt om man vet hva som skal ordnes. Om det er bulker o.l. og du skal på karroseriavdeling eller om det er motor o.l. Om bilen er nyere og kjøpt gjennom forhandler ville jeg hvertfall anbefalt merkeverksted, gjerne gjennom forhandleren. Foreløpig ingenting som skal ordnes, men jeg tenker til neste service. Bilen er ikke SÅ ny at jeg vil spandere merkeverksted for å si det sånn. Forhandleren er Møller, og de er absolutt ikke rimelige har vi funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. desember 2011 #4 Del Skrevet 31. desember 2011 Anbefaler en liten tur utenfor byen, til Os. Lyssand bil ved rundkjøringen/UnoX. Veldig hyggelige, raske og seriøse priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 31. desember 2011 Anbefaler en liten tur utenfor byen, til Os. Lyssand bil ved rundkjøringen/UnoX. Veldig hyggelige, raske og seriøse priser. Takk for tipset, WildThing. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå