Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #1 Del Skrevet 22. desember 2003 Er det vanlig at man har med seg besteforeldre, onkler og tanter, etc på juletrefester? Skjønner ikke hva de har der å gjøre, de okkuperer jo hele langbord....og sånn som gamle bestefedre glaner på alenemødre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 22. desember 2003 #2 Del Skrevet 22. desember 2003 Du kan jo la bestemor, bestefar, tante eller onkel ta med seg barnet/-a istedet for deg selv! Poenget er vel at det skal være fest mulig barn og minst mulig voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. desember 2003 #3 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er vanlig å ha med seg besteforeldre. Tanter er ikke like vanlig men like velkomment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. desember 2003 #4 Del Skrevet 22. desember 2003 Jula er jo en familietid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 22. desember 2003 #5 Del Skrevet 22. desember 2003 Hos meg har besteforeldrene vært med enkelte ganger når det har vært tilstelninger/avslutninger på skolen. Aldri på juletrefester arrangert av jobben deres far og meg. Noen av esteforeldrene har derimot tatt barna med på eget initiativ og på juletrefest på deres egen arbeidsplass. Jeg er helt enig - på juletrefester bør det være minst mulig voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 22. desember 2003 #6 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg og kjærsten er alltid med på skoleavslutning og slikt for mine småsøsken (som er 19 og 23 år yngre enn meg), og så lenge det er plass så ser jeg ikke noe problem i at andre familiemedlemmer også kan være med på juletrefester, skoleavslutninger etc. At gamle bestefedre sikler på unge alenemødre kan jeg ikke forestille meg er ett voldsomt stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå