Gå til innhold

Fylla og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynn med menskopp. Da kan du tømme den før du blir full og la den være inne til du våkner neste morgen.

Fulle kvinnfolk og fulle menskopper! Ha en fin nyttårsfest! :lol:

:danser: :danser:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli så full at man ikke husker/får til å bytte tampong? Være på fester der badet er overfylt, og man ikke får låst seg inne i fem minutter?

Høres ut som en sunn tilværelse....

Har ikke opplevd de situasjonene du beskriver. Er jeg på fest med mens låser jeg meg inn på do hver 3. time og bytter tampong. No problem.

Men prøv menskopp du, da slipper du å tenke på det. Eventuelt tampong+bind, så er du sikker på at det ikke renner gjennom Det som også går ann er å sette inn en ekstra stor tampong, så lenge du bytter før du legger deg bør det gå fint.

• Liker 1
Skrevet

Det som også går ann er å sette inn en ekstra stor tampong, så lenge du bytter før du legger deg bør det gå fint.

Alltså ha 2 tamponger inne samtidig? Er ikke det vondt da?

Skrevet

Det som også går ann er å sette inn en ekstra stor tampong, så lenge du bytter før du legger deg bør det gå fint.

Alltså ha 2 tamponger inne samtidig? Er ikke det vondt da?

Nei, sett inn en størrelse større en det du trenger, så lenge det ikke gjør vondt selvfølgelig. Da vil den holde ekstra lenge. Det eneste du risikerer er at det kan bli litt tørt/vondt å få den ut.

Skrevet

Begynn med menskopp. Da kan du tømme den før du blir full og la den være inne til du våkner neste morgen.

Var det bare meg som googlet menskopp? :fnise: Aldri hørt om... :)

Skrevet

Burde vel være mulig å få låst seg inn på toalettet de minuttene du trenger for å gå på do og skifte tampong? Er det opptatt så står man bare å venter litt, ikke sjelden det blir liten kø på fest men man venter litt, prater med de andre også vips er man først i køen. Og de fleste hus har jo lås på do, og om ikke så kan du alliere deg med en venninne som står utenfor (eventuelt innenfor) og holder døren.

Jeg har vært på fest mange ganger med mensen og aldri opplevd det som problematisk i så måte. Eneste må være at jeg gjerne kan glemme det ut litt, men jeg blør lite så det har alltid gått bra.

Skrevet

Det ordner seg sikkert. Problemet er bare at jeg er så redd for at jeg glemmer det når jeg drikker og har det gøy, og så plutselig blør jeg igjennom.. Hadde planer om å gå i kilo, men kanskje jeans er bedre? Men jeg skal ikke drikke så mye, og huske og bytte hver 3 time :) så går det nok fint håper jeg!

TS

Skrevet

Gjør nok det skal du se :-). Lykke til og kos deg!

Skrevet

Hadde planer om å gå i kilo, men kanskje jeans er bedre?

Ikke gå i kilo. Det er vel liter det pleier å gå i på nyttårsaften, er det ikke?

Skrevet

Hehehe, elsker autcorrecten på mob! Skulle stå kjole der, selvsagt.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...