Gå til innhold

Fylla og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sist gang jeg var på fest hadde jeg også mensen. Og det var så dritt! På fester er det ofte sånn at det er få toaletter og det er alltid folk der. Man får jo ikke låst seg inne og gjort sitt på en måte. I tillegg når man er over ett vist punkt hvor man er ganske så full, så er det ganske umulig for meg å skifte tampong.

Imorgen er det nyttårsaften og jeg har mensen! Men denne gangen har jeg begynt på p-piller da. Begynte på de første mensendagen som var på onsdag om jeg husker rett. Men jeg har fortsatt mensen.

Noen som har hatt det samme problemet som meg? Eller er det bare jeg som hater å være på fest, eller full og ha mensen samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg vil jo drikke masse! Det er nyttårsaften :snurt:

• Liker 1
Skrevet

You can't have your cake AND eat it too... :)

• Liker 2
Skrevet

Aldri hatt noe problem med å være for full til å klare å skifte tampong, så vet ikke helt om jeg har noen tips til deg. Og du får jo i de aller fleste tilfeller låst deg inn på do, du kan jo bare be de som evt er der fra før av om å gi deg litt privatliv?

Skrevet

Kan du ikke avtale med en venninne at hun holder seg noenlunde edru, så kan hun skifte tampong på deg? Helst Tampax, da.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan går det an å bli så full at man ikke klarer å skifte tampong....?

• Liker 3
Skrevet

Det er da ikke noe vanskelig? Det er bare å drekka masse! :perebrus: :perebrus: :perebrus:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Samme tenkte jeg. Men så har jeg i mine yngre dager opplevd å "skifte" tampong, for så å oppdage at jeg hadde to stk da jeg våknet dagen derpå........ :sjenert:

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Skrevet

Når det går så mye drikking så er det ikke sunt for en uansett. En skal drikke veldig mye for å få til det.

Skrevet

Høres helt sykt ut at du må drikke så mye at du ikke er i stand til å ta vare på deg sjøl? Møkk full og skikkelig ustelt liksom - orshf... :fy_fy:

• Liker 2
Skrevet

Samme tenkte jeg. Men så har jeg i mine yngre dager opplevd å "skifte" tampong, for så å oppdage at jeg hadde to stk da jeg våknet dagen derpå........ :sjenert:

Hahaha! Det hørtes ikke godt ut :gjeiper: Men ser fortsatt ikke hvordan man kan være så full at man ikke klarer å dra ut en tampong og dytte inn en ny -eller en til, slik som UnderCover ;) Mitt problem bruker å være at jeg glemmer det! Men det er jo bare å velge den største str, og bytte rett før du drar på fest? Og evt ha et tynt bind/truseinnlegg i tillegg.

Skrevet

Når det går så mye drikking så er det ikke sunt for en uansett. En skal drikke veldig mye for å få til det.

Enig!!

Skrevet

Hahaha! Det hørtes ikke godt ut :gjeiper: Men ser fortsatt ikke hvordan man kan være så full at man ikke klarer å dra ut en tampong og dytte inn en ny -eller en til, slik som UnderCover ;) Mitt problem bruker å være at jeg glemmer det! Men det er jo bare å velge den største str, og bytte rett før du drar på fest? Og evt ha et tynt bind/truseinnlegg i tillegg.

Verste var at jeg ikke merket det før jeg skulle i dusjen og hadde en tråd til etter at jeg hadde dratt i den første :fnise::sjenert:

• Liker 1
Skrevet

TS her!

Jo, jeg klarer å fint å bytte tampong når jeg er full. Tingen er at jeg enten glemmer det eller så får jeg det ikke til fordi toalettene alltid er fulle. Hehe. Men jeg skal prøve det Meelissa sa og bruke den største str. (Grønn er det ikke? Har ikke brukt den før så) Og truseinnlegg i tillegg så går det nok fint :)

Skrevet

Tingen er at jeg enten glemmer det eller så får jeg det ikke til fordi toalettene alltid er fulle.

Har de ikke lås på dodøra på de festene du går på? Er det alltid masse folk inne på do på en gang?

Skrevet

Vell, de gangene jeg har vært på fest har det jo gått fint. Men sist gang jeg var på fest og jeg hadde mensen så var det to toaletter der. Det ene var konstant opptatt, masse folk der inne og på toalettet nede var det ikke lås! Så jeg tok skrekken sist gang for å si det slik! Hater å ikke få stelt meg skikkelig og gå rundt å være redd for å blø igjennom :(

Skrevet

Begynn med menskopp. Da kan du tømme den før du blir full og la den være inne til du våkner neste morgen.

• Liker 2
Skrevet

Begynn med menskopp. Da kan du tømme den før du blir full og la den være inne til du våkner neste morgen.

God ide. Og istedet for største tampongen + truseinnlegg, så kan du ta den største tampongen + stringbind. De tar mer enn truseinnlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...