Gå til innhold

dere med bare en sofa i stua...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjestenidag

og en samboer, hvordan løser dere hvilemiddagkonfliktern? eller har dere ingen hvilemiddagrutine? lurer fælt på dette siden vi flytta i en mye mindre leilighet med bare en treseters o pdeling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vi bodde i leilighet, så hadde vi en liten TV på soverommet. Ofte la vi oss der og så på TV i perioder da begge var trøtte på ettermiddagen. Sov bedre nn på sofaen desverre og middagslurene ble litt lenger enn planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ligger nå sammen på sofaen. Evt en ligger og en sitter og hviler hodet mot veggen eller armlenet. Går fint, det! Koselig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sover ofte sammen på sofaen selv om vi har plass i hver vår ende av en buesofa om vi vil. Er koselig å sove i armene hans :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare en sofa før, men hviler aldri middag. Nå har vi to, men de er altfor vonde å sove på. Skulle vi trenge å hvile, er senga fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi setter oss i hver vår ende og aker oss litt ned, stabler beina på plass og koser oss.

Men, stort sett er det bare mannen som tar seg en strekk, og da gjør han det i et monstrum av en stol vi har.

Den er diger og tar 1,5 personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg er av typen som ikke kan sitte i en sofa, jeg ligger så sant jeg har sjansen.. (sliter litt når jeg er på besøk hos folk). Så når middagen er fortært legger vi oss oppi begge to; jeg ligger innerst og på siden, han ligger ytterst og på ryggen og med armen rundt meg. Så sover vi så godt begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...