DysterPytten Skrevet 23. januar 2012 #41 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har sett alle episodene på nutv.dk og jeg bor i norge. Så med mindre det ikke er noe nytt som er innført etter jul så går det. Når man klikker inn på videoen, så står det at de ikke er tilgjengelig med mindre man bor i danmark, grønland eller færøyene. Isåfall må jeg betale for det.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #42 Skrevet 24. januar 2012 Når man klikker inn på videoen, så står det at de ikke er tilgjengelig med mindre man bor i danmark, grønland eller færøyene. Isåfall må jeg betale for det. Så det nå. Da er det noe de har endret nå i 2012. Kjipt!
Casall Skrevet 9. februar 2012 #43 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har ikke ord for hva jeg synes om denne serien. Alle nirøyker inne, INGEN av de jobber, INGEN av de er sammen med barnefaren.. Hun Camilla og Benjamin venter visstnok nr. 5 nå står det på nettet, men begge har vært utro da. Og hun andre Camilla har fått en unge til, giftet seg og skilte seg etter 3 mnd. Malou Stella bor fortsatt hjemme, men er visstnok artist(?) og har tatt silikon. Også bor hun et helt annet sted, mens ungen bor hjemme hos moren. Så leste jeg at en mor var siktet for vold mot sin 6 mnd gamle sønn. Og hun Katherina eller noe har droppet kontakt med den yngste sønnen fordi hun ikke følte noen morsfølelse, hun mente at selv om de var biologik i slekt så måtte hun ikke føle noe for han. Og hun Christina blir kanskje fratatt ungen. Altså.. Jaada.
Casall Skrevet 9. februar 2012 #44 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ser Unge mødre DK, ja. Syns det er spennende, fordi det er så fjernt for meg det med å bli gravid før man har fått skikkelig utdanning, jobb, etablering, osv. Det med røyking irriterer meg ganske mye, stakkars barn som blir utsatt til dette. Det er en stor mellomting mellom å ha utdanning, jobb, være gift og 30år, og de her. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #45 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har ikke ord for hva jeg synes om denne serien. Alle nirøyker inne, INGEN av de jobber, INGEN av de er sammen med barnefaren.. Hun Camilla og Benjamin venter visstnok nr. 5 nå står det på nettet, men begge har vært utro da. Og hun andre Camilla har fått en unge til, giftet seg og skilte seg etter 3 mnd. Malou Stella bor fortsatt hjemme, men er visstnok artist(?) og har tatt silikon. Også bor hun et helt annet sted, mens ungen bor hjemme hos moren. Så leste jeg at en mor var siktet for vold mot sin 6 mnd gamle sønn. Og hun Katherina eller noe har droppet kontakt med den yngste sønnen fordi hun ikke følte noen morsfølelse, hun mente at selv om de var biologik i slekt så måtte hun ikke føle noe for han. Og hun Christina blir kanskje fratatt ungen. Altså.. Jaada. Hvilken christina mener du? Hun med fem barn? alt dete er skrevet før i tråden. Og Camilla har født nr 6 Ikke 5. Det var vel i sommer. Men ingen som vet hvor man kan se episodene?
Sweetpea25 Skrevet 9. februar 2012 #46 Skrevet 9. februar 2012 Hvilken christina mener du? Hun med fem barn? alt dete er skrevet før i tråden. Og Camilla har født nr 6 Ikke 5. Det var vel i sommer. Men ingen som vet hvor man kan se episodene? På fem.no har de lagt ut en episode hver dag eller noe de siste to ukene.. Men det er jo sesong 6.... I Danmark er de jo kommet myye lengere enn det.. :/
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #47 Skrevet 9. februar 2012 På fem.no har de lagt ut en episode hver dag eller noe de siste to ukene.. Men det er jo sesong 6.... I Danmark er de jo kommet myye lengere enn det.. :/ Ja, har sett frem tilogmed sesong 13, så de gamle er ikke så intresante.
Sweetpea25 Skrevet 9. februar 2012 #48 Skrevet 9. februar 2012 Ja, har sett frem tilogmed sesong 13, så de gamle er ikke så intresante. Hvor da?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #49 Skrevet 9. februar 2012 Hvor da? På nutv.dk Men der har de nå stengt for seere utenfor Danmark, Færøyene & Grønnland
Casall Skrevet 10. februar 2012 #50 Skrevet 10. februar 2012 Hvilken christina mener du? Hun med fem barn? alt dete er skrevet før i tråden. Og Camilla har født nr 6 Ikke 5. Det var vel i sommer. Men ingen som vet hvor man kan se episodene? Og hva så om det er skrevet før? Jeg må jo få skrive hvorfor jeg mener de er helt blåst, og jeg synes det er så mange tragiske sjebner, derfor skrev jeg HVA jeg synes var tragisk. At hun har fått nr. 5 leste jeg et sted, forøvrig har jeg ikke sett mer enn det som ligger ute på fem.no, så beklager den skrivefeilen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #51 Skrevet 10. februar 2012 Og hva så om det er skrevet før? Jeg må jo få skrive hvorfor jeg mener de er helt blåst, og jeg synes det er så mange tragiske sjebner, derfor skrev jeg HVA jeg synes var tragisk. At hun har fått nr. 5 leste jeg et sted, forøvrig har jeg ikke sett mer enn det som ligger ute på fem.no, så beklager den skrivefeilen. Slapp av. Du trenger ikke å gå rett i angrepspossisjon her. Jeg tenkte jeg bare skulle si det, fordi det er irriterende med folk som ikke leser hele tråden. Hadde du lest noen sider foran hadde du sett at hun har fått nr 6.
CalidumCor Skrevet 17. februar 2012 #52 Skrevet 17. februar 2012 Hun Malou Stella driver meg seriøst til vannvidd i de episodene som går på FEM nå. At det går an å være så lat, uansvarlig, survete og giddaslaus er for meg en gåte! Hun gidder ikke engang skifte på sønnen sin når han har bæsjet "fordi det er så ekkelt"???? Tror ikke jeg har godt av å se på egentlig, blir jo sååååå engasjert
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #53 Skrevet 18. februar 2012 Hun Malou Stella driver meg seriøst til vannvidd i de episodene som går på FEM nå. At det går an å være så lat, uansvarlig, survete og giddaslaus er for meg en gåte! Hun gidder ikke engang skifte på sønnen sin når han har bæsjet "fordi det er så ekkelt"???? Tror ikke jeg har godt av å se på egentlig, blir jo sååååå engasjert Hvis du googler hun så kan du jo se bilder av hvordan det har gått med hun..
CalidumCor Skrevet 19. februar 2012 #54 Skrevet 19. februar 2012 Hvis du googler hun så kan du jo se bilder av hvordan det har gått med hun.. Oh lord
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #56 Skrevet 20. februar 2012 Hun Malou Stella driver meg seriøst til vannvidd i de episodene som går på FEM nå. At det går an å være så lat, uansvarlig, survete og giddaslaus er for meg en gåte! Hun gidder ikke engang skifte på sønnen sin når han har bæsjet "fordi det er så ekkelt"???? Tror ikke jeg har godt av å se på egentlig, blir jo sååååå engasjert Søkte litt på google og i 2011 hadde Malou Stella droppet ut av sin 8 påbegynte utdannelse
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #57 Skrevet 21. februar 2012 Når jeg ser dette, er jeg veeeeldig glad jeg var fornuftig nok til å bruke prevensjon, få en utdannelse og god jobb..og vente med å få barn til eg var over 30!!
anonymeline Skrevet 22. februar 2012 #58 Skrevet 22. februar 2012 Åh, jeg vil også se de nyeste episodene, er jo bare til sesong 6 på tvnorge.. virker som om det blir spennende og litt skummelt
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2012 #59 Skrevet 22. februar 2012 Å, herregud. Jeg er glad jeg ikke har fått med meg så mange av de danske episodene! Dette må jo være jenter som burde hatt p-piller tilsatt drikkevannet sitt. Eller kanskje knust og lagt inn i sigarettene De høres jo ut som det verste trailer-trash!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #60 Skrevet 22. februar 2012 Ja, det er det. "Etter jeg begynte å jobbe, har forholdet fått en skikkelig utfordring, vi får mye mindre tid til hverandre og det er tøft å begynne å jobbe igjen" Hun Kristina, som jobber 4 dager i mnd....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå