AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #21 Skrevet 1. januar 2012 25 år og hele 6 barn?! Hjelpes meg, de må ha det travelt ja. Hadde aldri orket det. Men er det noen som vet om alle barna var planlagt eller ble hun tilfeldig gravid og ville ikke ta abort? Tror hun gjerne vil det ja. Det er hvertfall sånn det fremstår i serien. Han er nok litt mer lunken
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #22 Skrevet 2. januar 2012 Morsomt at flere er hektet. Har sett alle episodene, og jeg bare måper.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #23 Skrevet 2. januar 2012 I den danske serien har vi en som har sittet i fengsel, mistenkt for å misshandle sitt eget barn, vi har ett par som ble tatt fra barnet sitt kun timer etter fødselen, vi har en mor som ikke har sett sitt andre barn siden det var nyfødt, fordi hun ga det til bf, og hunn er nå gravid med sitt 3 barn og alle 3 har forskjellige fedre, og det er flere som har måttet gå rettens vei for å få ha barnet sitt.. say no more.. For å ikke snakke om hun Malou Stella. Ikke ritig god hun heller..
smalls Skrevet 4. januar 2012 #24 Skrevet 4. januar 2012 De Danske er mye verre enn de Norske. Selv om mange av de Norske også er ille. Ny sesong starter i kveld halv 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #25 Skrevet 4. januar 2012 De Danske er mye verre enn de Norske. Selv om mange av de Norske også er ille. Ny sesong starter i kveld halv 10 Ikke ny sesong av den danske versjonen vel?
smalls Skrevet 4. januar 2012 #26 Skrevet 4. januar 2012 Ikke ny sesong av den danske versjonen vel? Nei nei. Jeg mente den norske Glemte å si det.
Gjest Chevy Skrevet 13. januar 2012 #27 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er også hekta, blir helt fascinert over hvor like disse mødrene er på mange måter. Men det jeg plages mest med er denne intense røykingen. Røøøyke røyke røyke selvom man er høygravid. Skikkelig smart. Også er de så utrolig flinke til og komme med unnskyldninger for alt mulig. Haha!
mamma_mia Skrevet 19. januar 2012 #28 Skrevet 19. januar 2012 Det går nye episoder av unge mødre DK hver kveld (mandag-fredag kl.19.30 på FEM Etterfulgt av repriser av unge mødre norge kl 20.00. Oppdaget det først denne uken selv..
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #29 Skrevet 19. januar 2012 Det går nye episoder av unge mødre DK hver kveld (mandag-fredag kl.19.30 på FEM Etterfulgt av repriser av unge mødre norge kl 20.00. Oppdaget det først denne uken selv.. Disse er ikke nye, de er faktisk mange år gammle..
Sweetpea25 Skrevet 19. januar 2012 #30 Skrevet 19. januar 2012 Jeg er også hekta.. Bare så dumt at de som ligger ute på nett på tvnorge.no - er gamle episoder.. Registrerte meg på ei dansk side for en tid tilbake, og de episodene som vi ser på TV nå er rundt 3 år gamle.. - Men trassig å se det på dansk nett-tv, når det ikke er tekstet. Noen som vet om det er Unge mødre i Sverige? Evt. nettside man kan se det på? Lettere å forstå de
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #31 Skrevet 19. januar 2012 Noen som ser på det? Altså.. 90% av de er alenemødre og nirøyker inne, de bor i gamle, trange leiligheter og ser helt forferdelig ut, null sminke, håret i en strikk.. Og nye typer hele tiden. Og å fullføre skolen er ikke-eksisterende. Nei gud, har de ingen sminke og håret i en strikk?!! Ring Jan Thomas, så kan han ordne opp! Makan, altså. Barnemishandling, kalles sånn. Kommer til å bli skada for livet... 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #32 Skrevet 19. januar 2012 Nei gud, har de ingen sminke og håret i en strikk?!! Ring Jan Thomas, så kan han ordne opp! Makan, altså. Barnemishandling, kalles sånn. Kommer til å bli skada for livet... Var ikke jeg som skrev det, men vil bare si at det ikke er snakk om at man bare er litt ufresh. Noen av disse mødrene ser virkelig ut som om de ikke har sett vann på uker. Alle de danske episodene kan forøvris ses på nutv.dk 2
Drizzt Skrevet 20. januar 2012 #33 Skrevet 20. januar 2012 Jeg ser Unge mødre DK, ja. Syns det er spennende, fordi det er så fjernt for meg det med å bli gravid før man har fått skikkelig utdanning, jobb, etablering, osv. Det med røyking irriterer meg ganske mye, stakkars barn som blir utsatt til dette. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #34 Skrevet 20. januar 2012 Var ikke jeg som skrev det, men vil bare si at det ikke er snakk om at man bare er litt ufresh. Noen av disse mødrene ser virkelig ut som om de ikke har sett vann på uker. Vel, da kan man vel si det, da? Hvis noen er møkkete og har fett hår så er det altså ikke det samme som sminkeløs med oppsatt hår.
mamma_mia Skrevet 20. januar 2012 #35 Skrevet 20. januar 2012 Disse er ikke nye, de er faktisk mange år gammle.. Unge mødre DK som sendes på FEM er nye her i Norge, jeg vet vi ligger flere år etter Danmark men de er ikke sendt før på FEM.
Drizzt Skrevet 21. januar 2012 #36 Skrevet 21. januar 2012 Unge mødre DK som sendes på FEM er nye her i Norge, jeg vet vi ligger flere år etter Danmark men de er ikke sendt før på FEM. For ikke så lenge siden så var det repriser.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #37 Skrevet 21. januar 2012 Unge mødre DK som sendes på FEM er nye her i Norge, jeg vet vi ligger flere år etter Danmark men de er ikke sendt før på FEM. Joda. Men tenkte det var greit å opplyse folk om at episodene ikke er nye når det er snakk om endel år!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #38 Skrevet 21. januar 2012 Det er når jeg ser slike program jeg er sjeleglad for at jeg er 28 år, har vært sammen med barnefar i 6 år, skal gifte meg til sommeren, har høyskoleutdanning og fast jobb samt et godt og trygt sted og bo når jeg sitter her med min kjære lille 1-åring. Misforstå meg rett: det er mange unge mødre som er veldig gode mødre, men også mange som har blitt gravid ved uhell tildig i forholdet eller ganske enkelt er "babysjuk" og dermed får barn. Man bør tenke litt på hvilket liv man kan skape for barna sine også, kjærlighet er faktisk ikke nok: de skal ha trygghet og stabilitet i hjemmet, nok mat, klær, for ikke å snakke om alt man trenger til en baby. De som får baby i ung alder kun fordi de er babysjuke har jeg spesielt lite til overs for, i mine øyne er de egoistiske og tenker ikke mye på fremtiden til barnet de setter til verden. Barned skal forsørges også, ikke bare fødes. 3
Hugtatt Skrevet 23. januar 2012 #39 Skrevet 23. januar 2012 Alle de danske episodene kan forøvris ses på nutv.dk Nei, det går ikke med mindre du bor i danmark.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #40 Skrevet 23. januar 2012 Nei, det går ikke med mindre du bor i danmark. Jeg har sett alle episodene på nutv.dk og jeg bor i norge. Så med mindre det ikke er noe nytt som er innført etter jul så går det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå