Gå til innhold

Unge mødre DK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på det?

Altså.. 90% av de er alenemødre og nirøyker inne, de bor i gamle, trange leiligheter og ser helt forferdelig ut, null sminke, håret i en strikk.. Og nye typer hele tiden. Og å fullføre skolen er ikke-eksisterende.

:sjokkert:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett alle sesongene. Det er litt som en ulykke. Helt grusomt, men man kan ikke la være å se. Hekta.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Null sminke og håret i strikk. Gud bevares!!

Edit: hvorfor er det et problem?

Endret av Mortem
  • Liker 6
Skrevet

Fordi de ser utstelte ut og det ser ut som de gir f... ALLE sammen!

• Liker 2
Skrevet

En har 6 unger, en er gift, og nå skilt 2mnd. senerer, flere av de har flere unger med flere fedre, de fleste røyket under svangerskapet, og ja, de ser utstelte ut.

Skrevet

En har 6 unger, en er gift, og nå skilt 2mnd. senerer, flere av de har flere unger med flere fedre, de fleste røyket under svangerskapet, og ja, de ser utstelte ut.

Hvem av de har 6 unger?

Det slår meg at de i Danmark tydeligvis har et helt annet forhold til røyking enn vi har i Norge. Syns det er helt trist å se at de røyker inne både hjemme og rundt festpyntede bord i dåp og bryllup med unger tilstede. Graviditet er heller ingen grunn til å slutte virker det som :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av de har 6 unger?

Det slår meg at de i Danmark tydeligvis har et helt annet forhold til røyking enn vi har i Norge. Syns det er helt trist å se at de røyker inne både hjemme og rundt festpyntede bord i dåp og bryllup med unger tilstede. Graviditet er heller ingen grunn til å slutte virker det som :tristbla:

Hun Camilla som er gidt med Benjamin. De fikk nr 6 nå i sommer tror jeg. 3 gutter og 3 jenter.

Skrevet (endret)

Hun Camilla som er gidt med Benjamin. De fikk nr 6 nå i sommer tror jeg. 3 gutter og 3 jenter.

6 barn?? Hvor gammle er de forresten? Altså mora og faren.

Endret av smalls
Skrevet

Moren er 25 nå, faren er vel på samme alder..

Barna er fra 4 mnd til 6 år. De må ha det travelt, for å si det mildt :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en annen en som har 4barn og nummer 5 på vei.. Og kjærsten har vært utro med bestevenninnen hennes og tanten. Flott liv gitt.

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken kanal går dette? Og hvilket tidspunkt? Ble veldig nysgjerrig her..

Skrevet

de norske er ikke akkurat noe bedre? har sett noen episoder, så jeg er ikke helt kjent med navnene.

hun ene blonde drar ut på fest, tar "sexy" bilder for fhm, no daddy around osv..

så nettop reklame "unge mødre", en med svart hår poserer halvnaken, er dt slik de planlegger å skaffe penger? finnes det ingen andre jobber i gode og rike Norge...

• Liker 5
Skrevet

jeg får et innrykk at de tyr til disse jobbene, for å gjøre "exen" sjalu, kanskje jeg tar feil.

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken kanal går dette? Og hvilket tidspunkt? Ble veldig nysgjerrig her..

Tror de går på tv norge, men der henger de laaaangt etter.. Kan sees på nutv.dk, men det koster penger.

Og jo, vil si at de danske er hakke verre gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror de går på tv norge, men der henger de laaaangt etter.. Kan sees på nutv.dk, men det koster penger.

Og jo, vil si at de danske er hakke verre gitt.

Det går på 5.

AnonymBruker
Skrevet

de norske er ikke akkurat noe bedre? har sett noen episoder, så jeg er ikke helt kjent med navnene.

hun ene blonde drar ut på fest, tar "sexy" bilder for fhm, no daddy around osv..

så nettop reklame "unge mødre", en med svart hår poserer halvnaken, er dt slik de planlegger å skaffe penger? finnes det ingen andre jobber i gode og rike Norge...

I den danske serien har vi en som har sittet i fengsel, mistenkt for å misshandle sitt eget barn, vi har ett par som ble tatt fra barnet sitt kun timer etter fødselen, vi har en mor som ikke har sett sitt andre barn siden det var nyfødt, fordi hun ga det til bf, og hunn er nå gravid med sitt 3 barn og alle 3 har forskjellige fedre, og det er flere som har måttet gå rettens vei for å få ha barnet sitt.. say no more..

AnonymBruker
Skrevet

Er det hun som var med i forrige sesong som ble sendt i høst? Hun blonde med de rare øynene?

Den verste som har vært med er hun kristine Mossing eller hva hun heter, som var med i 2008-2009. Hun som fikk barn kun pga det virket så koslig og ville ha noen å dulle med. Djeeeses, hun var ikke riktig klok. Festet mye gjorde hun å. Måtte bare le av henne og stakkars barnefaren som hun sjefet rundt.

Skrevet

Moren er 25 nå, faren er vel på samme alder..

Barna er fra 4 mnd til 6 år. De må ha det travelt, for å si det mildt :gjeiper:

25 år og hele 6 barn?! Hjelpes meg, de må ha det travelt ja. Hadde aldri orket det. Men er det noen som vet om alle barna var planlagt eller ble hun tilfeldig gravid og ville ikke ta abort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...