Gå til innhold

Mange arr på kroppen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har folk dere ikke kjenner virkelig kommentert arrene? Jeg har aldri vist mine til noen. Skjønner ikke hvordan folk kan våge å kommentere dem. Eller være så dumme at de spør hva det er for noe.... Så patetisk! Blir litt forbanna.

Jeg hadde en genser med kattunger på og ermene brettet opp. To fult voksne, velkledde, edrue menn kom bort til meg på gaten ut av det blå og spurte meg om det var kattene som hadde klort meg på armen før de lo og jeg sprang i en annen rettning gråtende. Ja, folk er forbanna uforskammet til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hverken tenkt på de eller brydd meg om dem. Arr kan være så mye, og alle mennesker har sin historie. Noen har arr utenpå, andre inni.

Ingenting å skjemmes over eller skjule synes jeg. :riste:

:klemmer:

Skrevet

Vær gang jeg er i syden er det ALLTID noen fra sånne jalla sjapper som MÅ kommentere det .. og det virker faktisk som de ikke vet hva selvskadning er.

Ellers kommentert en liten unge det engang.. aww!

Også er det faktisk bare noen som har tatt på meg sagt "uff da" og sett på meg med tomt blikk..

Skrevet

jeg blir nok heller små-satt ut om jeg ser noen med slike arr. For jeg syns det er modig å vise dem frem. Har likevel møtt forskjellige typer med arr. Noen merker man at de har kommet over det, og at arrene hører til en fortid, mens noen merker man ikke er kommet over det. Og at det virker som de er i en vanskelig periode enda. Og gjerne har nyere sår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...