Gå til innhold

Extra turn on av god manneparfyme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er dessverre alt for mange jenter som dynker seg i alt for søte parfymer, til at det funker andre veien.

Videoannonse
Annonse
Gjest Levitate
Skrevet

Jaaaa! Det er viktig at mannen lukter godt og en god herreparfyme faller alltid i smak.

Det er slik med menn også, forresten. Kjæresten min blir kåt av å lukte på meg.. Det sier sitt. God lukt er turn oooon!

Skrevet

Det er dessverre alt for mange jenter som dynker seg i alt for søte parfymer, til at det funker andre veien.

Jeg bruker ikke så mye parfyme, kanskje jeg burde? Hva er en god turn on på dameparfymer for dere menn da?

Ja, jeg har vurdert å knulle snart, men må finne noen jeg vil knulle :fnise:

Skrevet

Etter min mening skal parfymen alltid komplimentere den naturlige kroppslukten. Ikke nødvendigvis overdøve den.

Skrevet

Heheh!

Jeg lå med en middels utseende fyr pga parfymen.. Vi har vært gode venner with benefits i tidligere ungdom, og jeg ELSKER parfymen hans. KUN på han, er ikek det samme med andre altså..

men hadde ikke sett han på 4-5 år, traff han i sommer, og tenke.. why not.. den lukta tenner meg sån nat jeg bare må...

Lukt har masse masse å si!

Skrevet

Syns parfyme er turn off. Jeg får vondt i hodet og blir svimmel, på den gale måten.

Men at et mann lukter renslig godt naturlig er selvsagt bra.

Skrevet

verdens beste parfyme... bruno banani, pure man!! aah

Skrevet

Hvilke manneparfymer er det dere liker best da?

Skrevet

Van gils - puur = sex på flaske <3

Samme er cool water og nyeste beckham

Gjest BabyBlue
Skrevet

Herreparfymen 1million er verdens beste og sexy parfyme... :))

Reklamen gjør meg i hvert fall hot and heavy :sjenert:

Er jo nesten sånn det funker. "Dropp buksa og det fancy undertøyet, jeg bruker nemlig dyr parfyme!" :sengekos: Men helt alvorlig: Menn som lukter friskt og godt, parfyme eller ei, aner ikke hvilken fordel det egentlig er. Det å dufte attraktivt er undervurdert, ettersom vi nesten legger alt fokus på det visuelle i disse dager.

Gjest SemperFi
Skrevet

Digg når damer også lukter godt, får meg til å snu på hodet og se to ganger etter dama. :gjeiper:

Skrevet

Van gils - puur = sex på flaske <3

Samme er cool water og nyeste beckham

Å herregud JA, ingenting fyrer meg opp som den Cool Water, hvis en fyr med den går forbi meg, eller det henger igjen lukt av den et sted, så må jeg ta meg så kraftig sammen for ikke å snu å gå etter ham at wow!

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Å herregud JA, ingenting fyrer meg opp som den Cool Water, hvis en fyr med den går forbi meg, eller det henger igjen lukt av den et sted, så må jeg ta meg så kraftig sammen for ikke å snu å gå etter ham at wow!

Morsomt, jeg bruker cool water ^^

Skrevet

Da er du velkommen til Bergen, så jeg kan sniffe på deg mens jeg finner enda flere deilige dufter til deg SemperFi :fnise:

Skrevet

Armani Code og mange av Hugo Boss parfymene.. ah. Kjenner jeg får lukteorgasme bare av tanken!

Skrevet

Hvilke manneparfymer er det dere liker best da?

Allure homme sport fra Chanel! Skal mye til for å slå den

Gjest SemperFi
Skrevet

Da er du velkommen til Bergen, så jeg kan sniffe på deg mens jeg finner enda flere deilige dufter til deg SemperFi :fnise:

Hehe. Da skal jeg si ifra til deg neste gang jeg reiser til Bergen by. :fnise:

Har brukt cool water i en del år nå, 6 år eller noe.

Men tar meg tid til å spør de som jobber på parfymeri, noen parfymer passer andre hud/mennesker bedre enn andre.

En parfyme som lukter godt på en person kan lukte råttent elgkjøtt på en annen person.

Skrevet

Endelig en som har skjønt det, blir like frustrert når folk kjøper parfyme etter å ha sniffet flasken, eller kjent den på en venninne...

"Vil du kanskje prøve den på deg selv for å kjenne om den passer?"

"Neida, den lukter nok godt den..."

You wish :fnise:

Skrevet

For meg er Jean Paul (blå flaske formet som en kropp) min turn-on parfyme!

Skrevet

Ralph Lauren Polo Sport er den aller beste jeg vet om :rodmer::humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...