Ethereal Skrevet 30. desember 2011 #41 Skrevet 30. desember 2011 En god parfyme tenner meg litt ekstra. Er ganske opptatt av parfyme selv, og god manneparfyme er sexy.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #42 Skrevet 30. desember 2011 Tror at flere single menn, uten hell på sex og dating fronten, tar seg en tur innom parfymeriet på nyåret etter å ha lest denne tråden 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #43 Skrevet 31. desember 2011 Jenter, gutter... Creed Silver Mountain Water kan bestilles fra Amazon, og koster littegrann, men DET er sex in a bottle det! Bestill asap, du vil ikke angre. Senest forige dagen kom ei jente bort til oss i en resturant og spurte hva den het, hun ville gi den til sin mann i bursdagsgave. Mannen min skal aldri i livet bruke noe annet, dermed basta! Men er nesten bekymret hvis han drar ut alene.....
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #44 Skrevet 1. januar 2012 Creed silver mountain water kan ikke kjøpes i norge?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #45 Skrevet 2. januar 2012 Creed silver mountain water kan ikke kjøpes i norge? Ikke som jeg vet. Tviler veldig sterkt. I USA og Selfridges Mall i London er de eneste stedene vi har kjøpt den, utenom Amazon. Men du kan bestille prøver først, hvis du er interessert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå