Gå til innhold

Mye trolling..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som har lagt merke til hvor mye trolling det er nå i jula? Virker som om folk har en kjedelig jul i år :gjeiper: Eller kanskje det bare virker som om det er mere nå enne ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier jeg meg enig i! Synes det har vært ganske kjipt de gangene jeg har vært innom forumet, nettopp på grunn av det.

Skrevet

Jeg får aldri bestemt meg om jeg synes at den Anonym knappen er en bra eller negativ ting. Jeg irriterer meg over den til stadighet, men ser samtidig hvorfor vi (dessverre) må ha den der.

• Liker 3
Skrevet

Føler at det har vert endel av disse tulletrådene ja, dessverre. :kjefte:

Sånn som den nissen som skrev laaange innlegg i andres tråder med mange rare tegn og bokstaver og opprettet sin egen tråd med det samme styret. Eller sånn som h*n som holder på med den puppesvetta si. Interesting. :filer::natti:

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

Eller sånn som h*n som holder på med den puppesvetta si. Interesting. :filer::natti:

Det var dette som fikk meg til å skrive tråden... Begret er nådd for lengst, for å si det sånn.

ooog der forsvant anonymiteten... :sjenert:

Endret av Maneater?
Skrevet

Det var dette som fikk meg til å skrive tråden... Begret er nådd for lengst, for å si det sånn.

ooog der forsvant anonymiteten...(?) :sjenert:

Hihi :fnise:

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg får aldri bestemt meg om jeg synes at den Anonym knappen er en bra eller negativ ting. Jeg irriterer meg over den til stadighet, men ser samtidig hvorfor vi (dessverre) må ha den der.

Fordeler og ulemper ja..

Jeg ser ønsket om å være anonym i enkelte situasjoner hvor en ikke ønsker å stå frem med eget nick.

Samtidig er det langt lavere terskel for usaklighet, ufine innlegg og personangrep.

Sørgelig at en funksjon som er innført for å ivareta brukernes interesser også skal misbrukes, men sånn er det vel med internettforum..

Personlig synes jeg enkelte drar anonym-funksjonen vel langt, helt ok når de skal drøfte seksuelle/ familiære problemstillinger, men å finne "Anonym bruker" i "ufarlige" tråder synes jeg selv blir for dumt..

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

ooog der forsvant anonymiteten... :sjenert:

Busted!

Nå skal du stalkes & perves & plages &....

Neida bare tuller :fnise:

Gjest Maneater?
Skrevet

Busted!

Gleder meg.. :lur:

Skrevet

Synes det har blitt bare mer og mer hele tida. Samme med frekke kommentarer som overhodet ikke er relevante eller rett og slett misforståelser med hensikt for å få poeng. Synes jeg ser slike i hver eneste tråd. Alt går liksom ut på å påpeke feil med enten trådstarter eller de andre. Poengfunksjonen irriterer meg ofte, anonym bruker irriterer meg en gang i blant.

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Synes det har blitt bare mer og mer hele tida. Samme med frekke kommentarer som overhodet ikke er relevante eller rett og slett misforståelser med hensikt for å få poeng. Synes jeg ser slike i hver eneste tråd. Alt går liksom ut på å påpeke feil med enten trådstarter eller de andre. Poengfunksjonen irriterer meg ofte, anonym bruker irriterer meg en gang i blant.

Poengfunksjonen liker jeg faktisk, det er en måte å verdsette et innlegg på uten at alle som liker det skal måtte poste et nytt innlegg for å fortelle hvor godt de likte det ene innlegget.

Jeg synes en tråd fort mister leseverdi om jeg det blir for langt mellom de gode innleggene.

Men ja, ser ofte at det ikke går an å holde seg til sakens kjerne, men at det skal hakkes på trådstarter for skrivefeil eller andre ting TS skriver som ikke har relevans for saken..

Trist og unødvendig..

• Liker 1
Skrevet

Poengfunksjonen liker jeg faktisk, det er en måte å verdsette et innlegg på uten at alle som liker det skal måtte poste et nytt innlegg for å fortelle hvor godt de likte det ene innlegget.

Jeg synes en tråd fort mister leseverdi om jeg det blir for langt mellom de gode innleggene.

Men ja, ser ofte at det ikke går an å holde seg til sakens kjerne, men at det skal hakkes på trådstarter for skrivefeil eller andre ting TS skriver som ikke har relevans for saken..

Trist og unødvendig..

Helt enig, dette tror jeg faktisk er hensikten med poengfunksjonen.

Det jeg ser ofte er at en trådstarter poster et seriøst innlegg, og så kommer en gjerne AB som #2 og poster et "morsomt" tilsvar for å være frekk eller sitere trådstarten ut av kontekst og så videre, og belønnes med masse poeng. Eller når noen krangler og folk tar parti og belønner folk de liker med poeng, selv når argumentene deres er feil eller dårlige, eller fordi de ikke liker motparten. Poengene har alt for ofte ingenting med hvor godt eller informativt innlegget er, men istedet hvor godt man liker personen som poster det. Da har det mistet mye av sin hensikt mener jeg ihvertfall. Grunntanker derimot er god, men det virker som at folk litt for sjeldent spør seg om det er personen eller innlegget de støtter.

• Liker 1
Skrevet

Busted!

Neida bare tuller :fnise:

Gleder meg.. :lur:

:skratte:

Sånn "flørting" som det her er minst like irriterende som trolling. Kan dere ikke sende hverandre PM i stedet?

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Sånn "flørting" som det her er minst like irriterende som trolling. Kan dere ikke sende hverandre PM i stedet?

Hvis du finner det irriterende synes jeg oppriktig synd på deg :)

Hva er galt med litt uskyldig og humoristisk flørting?

Det handler om å ha litt humor i hverdagen, le litt, senke skuldrene.

Det handler om at hun "glemte" å anonymisere sitt andre innlegg, og vi tillater oss å ha litt moro med det.

Det er ikke sånn at vi kaster oss over hverandre og begynner å diskutere en fremtid sammen..

Du får rapportere "flørtingen" vår da vet du..

Så kommer det sikkert en moderator og fjerner disse totalt smakløse innleggene.

Ha en fortsatt herlig julefeiring forresten :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du finner det irriterende synes jeg oppriktig synd på deg :)

Hva er galt med litt uskyldig og humoristisk flørting?

Det handler om å ha litt humor i hverdagen, le litt, senke skuldrene.

Det handler om at hun "glemte" å anonymisere sitt andre innlegg, og vi tillater oss å ha litt moro med det.

Det er ikke sånn at vi kaster oss over hverandre og begynner å diskutere en fremtid sammen..

Du får rapportere "flørtingen" vår da vet du..

Så kommer det sikkert en moderator og fjerner disse totalt smakløse innleggene.

Ha en fortsatt herlig julefeiring forresten :)

Det heter avsporing og dukker opp i veldig mange tråder for tida. Det er veldig uinteressant for andre å lese.

Gjest Maneater?
Skrevet

At du begynner og kommentere det etter bare tre innlegg, blir det diskusjon av = avsporing. Du gjør akkurat det samme selv...;-)

Skrevet

Du er absolutt ikke alene. Jeg synes også det ha vært utrolig mye trolling her nå i julen.

Sikkert som du sier at mange kjeder seg og har alt for mye fritid..

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Det heter avsporing og dukker opp i veldig mange tråder for tida. Det er veldig uinteressant for andre å lese.

For andre, eller for deg?

Jeg tror de fleste andre ser humoren i det, så sant det ikke blir altfor mye av det.

Problemet er når enkelte (som deg) legger så vanvittig mye i det og gjør klagingen din til et langt større problem enn "flørtingen" du reagerte på i utgangspunktet.

Og hvorfor kan ikke du skrive pm til meg & maneater og be oss holde "flørtingen" unna tråden?

Ah javisst... Du er jo så opptatt av å være anonym...

Kanskje ikke så rart da.. Når vi ikke vet hvem du egentlig er, er det også umulig for oss å vite om du er an forumets seriøse brukere eller om du egentlig bare er et troll som er ute etter å lage kvalm :popcorn:

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

At du begynner og kommentere det etter bare tre innlegg, blir det diskusjon av = avsporing. Du gjør akkurat det samme selv...;-)

Minn meg på at vi holder fremtidige samlivsproblemer unna KG, kjære..

Man vil jo nødig provosere anonyme brukere unødig :skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...