Gå til innhold

Å vente på noen du kanskje aldri vil få.

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Alle har kanskje opplevd det, fra tid til annen..

Å bli forelska, betatt, funnet den "store kjærligheten"

Oppdager etterhvert at hun har en annen. Hun er opptatt..samboer.

Hun sender deg flørte sms èr på moblien, kommer med små hint, at snart skjer det noe.

Du er blitt vanvittig forelska i henne, håper i det lengste at det kanskje skjer noe snart...

Venter på neste telefon, melding, fra Henne.

Hun ringer deg straks hun er alene, forteller at det er DEG hun savner..

Du vet ikke hva du skal tro eller gjøre...

Venter, på neste "move" fra henne...

Hun styrer det hele..

Du venter...

venter...

Nå har det gått 1 år, og ingenting har fremdeles skjedd!

Men hun sender stadig søte meldinger, ringer å forteller deg at hun savner deg...bla-bla-bla

Du holder på å gi opp..

Tenker, er hun verdt det??

Er fremdeles like forelska..kan ikke glemme...Henne.

Du vet det kanskje innerst inne.....

Du venter på noen du kanskje aldri vil få.

COLIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, igjen Colin.

Jeg svarte deg i gamle KG, og bare lurer hvordan kvinnejakta går? Håper du ikke lar deg lure av dette kvinnfolket som holder deg på gress -hun er ikke verd å vente på!

Sats på nye krefter som ikke er opptatt -verden er full!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke verdt det, for hun blir ikke din! Finn deg noen som er fri, for det er bare tull å vente..INGEN er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.....

Har foressten registrert meg nettopp!

Er fortsatt forelska i henne ja.....

Vårt "forhold" er litt merkelig for tida...

Vi er gode venner, snakker om alt...

Hun har fortalt meg at hun er lei, av samboern sin. (som også er en "arbeidsvenn" av meg) De er nesten blitt som "søsken" sier hun...

Det gir meg håp, om at det snart vil skje noe mer....Og det vet hun..

Det hadde vært helt greitt å glemme henne, visst enkelte "ting" ikke har vært til stede..

Vennskapet, likheten og min håpløse forelskelse.

Føler meg som en fjortis! Hjelp!

Og ingen skjønner meg heller, du har jo alt som skal til for å få deg ei "skikkelig" dame sier kompisene mine, eget nytt hus, en godt betalt jobb og et "ungt og kjekkt utseende"..(sitert fra en av mine beste kompiser..) Men hva hjelper det???

Det er bare ei jeg VIL ha....håpløse greier!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også svart deg i det gamle forumet.

Er selv i en situasjon der han jeg er forelska i har sittet og ventet på eksen sin..Han har ventet lenge og som deg tror jeg han kommer til å bli skuffet.Det er egoistisk av henne å holde deg på gress,men jeg forstår jo dine følelser og har vært i samme situasjon selv.Jeg ventet og ventet..Bygde meg opp en masse drømmer og fantasier om hvor fint alt skulle bli den dagen det ble oss..Men det ble aldri halvparten så fint som jeg hadde trodd..

Jeg kunne nok også sittet og ventet på ham jeg er forelsket i nå.Vi kommuniserer bra og har det fantastisk moro sammen..Men jeg har bestemt meg : Jeg sitter ikke på gjerdet og venter så lenge jeg vet at han ikke er ferdig med fortiden sin..Han sier han er redd for at jeg skal såre ham slik hun gjorde og jeg vet at han har følelser for meg også.Men jeg har gitt bekjed om at han får gjøre seg ferdig med fortiden og at jeg ikke sitter på gjerdet og venter på ham..

Gi henne et ultimatium vel..Du fortjener bedre enn å bli holdt på gress..Dessuten kaster du vekk tid på noe som kanskje aldri blir.Mulig hun blir redd for å miste deg hvis hun ser at du kjører ditt eget løp.Ha litt stolthet og vis deg sterk.Det er tiltrekkende egenskaper som hun muligens vet å sette pris på..

Good luck !!

Klem fra Kine (Som forstår )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Colin.

Jeg vil bare fortelle deg noe..Jeg har jo fortalt deg om mitt dilemma,men nå skal du høre : Nå ringer han og sender på mellinger.Han forsto at han muligens lot en stor sjanse gå seg hus forbi.Kanskje også du bør sette foten ned og si at du har ventet lenge nok.Jeg tror hun kommer til å måtte ta et valg mellom deg og ham hvis du gjør noe med situasjonen og sier du ikke er intresert i å sitte og vente på henne.

Jeg for min del holder fremdeles avstand..Men en eller annen gang i fremtiden tror jeg det vil bli oss..Hvis hun går fra typen sin trenger hun nok litt tid for seg selv,men det blir noe annet enn å vente på den måten du gjør nå..Du er nok hennes oppmuntring i hverdagen i et ellers så trist forhold..Håper du tillater deg å bli mer enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Colin!

Ville bare gi deg et lite tips...

Håper du gjør det:Men det kan være lurt å dra ut på byen, treffe andre, og vis henne at du ikke bare, sitter å venter på henne.icon_smile.gif

Gi henne en følelse av at du ikke orker å vente lenger, vær rett og slett opptatt med andre ting i en periode, så kan du se hvordan hun oppfører seg da..

RaGnA:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med RaGnA!

Kom deg ut, treff andre, lev livet og prøv å slappe av!

Det må jo være forferdelig å bli holdt på gress (jeg holdt på å skrive holdt for narr) på denne måten!!!

Gir hun deg falske forhåpninger, fordi hun egentlig kunne tenkt seg noe mer - eller gir det henne en egen spenning å vite at du går rundt og bare drømmer om HENNE, slik at hun egentlig bare driver og holder deg varm?

Nei, prøv å ikke la tanken på henne styre livet ditt, så tenker jeg det løser seg av seg selv! Enten ved at du får øynene opp for at det faktisk finnes andre kjekke jenter i verden, eller ved at hun innser at det er deg hun vil leve sammen med og foretar et valg!

Lykke til!

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS Dette høres ut som om du blir brukt som en stand by hver gang hun føler for å få oppmerksomhet.

Jeg ville ha avvist henne så ser du hva hun gjør etterhvert.

Hadde en type som brukte en annen jente på den måten mens han var sammen med meg. Hver gang vi hadde noen problemer eller jeg var borte drev han på med henne. Hun var svak og lot seg utnytte av han.

Kjenner ikke til forholdet deres men det er helt tydlig hva slags menneske hun er både ovenfor deg og hennes samboer. Tenk på det.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjenner meg igjen Colin. Bortsett fra at min store kjærlighet ikke er i noe forhold akkurat nå.

Vi er kjempevenner - vi er glade i hverandre.

Han er glad i meg som venn, og jeg er glad i han som mann.

Det ER han jeg vil ha. Vi kommuniserer så godt - det er helt TOPP. Men han er redd for at hvis vi går inn i et kjærlighetsforhold så vil vennskapet vårt ryke, ja hele vårt forhold ryke.

Jeg er også redd for det, men jeg klarer ikke å stoppe å håpe! icon_frown.gif

Hilsen håpefull icon_confused.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Måtte en tur innom i dag og jeg...

Er litt trist for øyeblikket...

Har ikke fått en eneste melding siden Lørdag fra Henne....

Har såå inderlig lyst til å sende henne en sms...Savner henne så voldsomt, at det går ut over jobben...

Vil ikke ha det sånn....

Men jeg har bestemt meg, nå er det Hennes tur til å ta kontakt.

Denne gangen skal jeg klare det!

huff...har såå lyst.....icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Eh.... Et KORT svar...

Hvis det har gått ETT år og hun bare "leker" med deg ennå... Ja, jeg hadde sluppet henne for lenge siden, tilogmed den jenta jeg nå er totalt opphengt i, hvis hun gjorde noe slikt da ( noe som hun ikke gjør icon_smile.gif ).

2 ting du kunne gjøre: Gi blaffen eller konfrontere henne med det ( på en fin måte eller en skarp måte ).

done.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 år senere...

Annonse

Gjest Gjest

Hun sender deg flørte sms èr på moblien, kommer med små hint, at snart skjer det noe.

Du er blitt vanvittig forelska i henne, håper i det lengste at det kanskje skjer noe snart...

Hun styrer det hele..

Du venter...

venter...

Men hun sender stadig søte meldinger, ringer å forteller deg at hun savner deg...bla-bla-bla

Du holder på å gi opp..

COLIN

Åssen gåre Colin ? Venter du fortsatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente

Hei!

Har lest innlegget ditt. Forstår så godt hvordan du har det. Har kjent disse følelsene selv alt for lenge. Folk som ikke har vært borte i det vi har vil aldri skjønne hvorfor vi aldri gi slipp,,,,,,

Min historie er kanskje verre enn din. Traff han jeg elsker for over 30 år siden.. Da ville han aldri noe seriøst. Jeg kuttet han ut, giftet meg, fikk barn med en som jeg i dag kan inrømme aldri var den store kjærligheten.

Så tok han gamle kontakt med meg igjen. Fant mobilnr mitt på nettet. Startet en strøm med hyggelige, flørtende sms. Fortalte aldri meg at han og var gift. Det fant jeg ut.

I 8 år har vi holdt på.

Jeg har drømt, håpet, men ingenting skjer.

Bestemmer meg for å holde meg vekke men sprekker.

Ingen forstår smerten. Ønsker ikke min verste fiende dette. Lurer på hvorfor skulle jeg ha det slik.

Mitt råd er: Om du finner noen andre --> gå for det.

Lykke til !!

Hun styrer det hele..

Du venter...

venter...

Du holder på å gi opp..

COLIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...