Gå til innhold

Frustrert, han har fått dame :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg aldri var på facebook. Så nå at han jeg har likt i et år snart, og har rota masse med (han holdt på å bli min første, og var den første jeg virkelig gjorde noe seksuelt med) har fått kjæreste. Jeg trodde at jeg endelig var kommet over han, men nå som jeg ser at han har blitt sammen med ei jente, får jeg helt vondt i magen.

Jeg tror mye av problemet ligger i det at jeg er ganske uerfaren når det kommer til gutter, selv i en alder av 20 år. Og han var den første som gikk ned på meg, den første jeg gikk ned på.

Han var egentlig bare en drittsekk. Ga meg masse komplementer, også for utseende, noe jeg ikke er særlig vant til. Jeg gikk rett på. Naiv som jeg var. Jeg vet ikke hva han var ute etter. Han sa at vi var venner, likevel var det han som tok all initiativ til det vi gjorde. MEN på vårt siste møte holdt vi på å gå hele veien. Inntil han sa at han ikke hadde kondom?! Jeg vet ikke jeg. Virka så rart og utrolig turn-off

Jaja, ville bare få ned litt frustrasjon, men hvis det er noen som har noen trøstende ord, så setter jeg utrolig stor pris på det! Trenger litt oppmuntring nå :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest obligatorisk
Skrevet

Jeg vet ikke om du ønsker å kjempe for han (IKKE gjør det mot deg selv) eller om du vil komme over han og videre i livet?

Du er ikke den han vil ha, hvertfall ikke nå. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, bare at det ikke stemmer der og da.

Mitt råd: hold deg langt unna han og alt som minner deg på han. Ignorer han totalt (da kommer han tilbake! men IKKE ta han tilbake for han fortjener deg ikke da etter å ha fått deg til å følt deg som nummer 2!) Det er maaaaange gutter der ute. Kom deg på byen med single venninner! Jeg er selv jente på 19 som føler meg gammel og uerfaren når det kommer til gutter, men slapp av: du er ung og har god tid på deg til å finne en fin fyr:) (Hehe, dette innlegget ble litt morsomt for meg fordi jeg har gått gjennom dette selv). Stay strong :)

Skrevet

TS her :) Takk for svar! Nei, jeg vil vel bare glemme han. Jeg blir bare så sint, frustrert og lei meg på samme tid! Sint fordi jeg trodde han var en fantastisk fyr, noe han viste seg å ikke være, lei meg fordi ei annen kjærring knabba han (Har skjedd nå med to stk!)Og frustrert fordi jeg ikke vil reagere på denne måten! Tror nok at jeg sletter hele personen fra fb, så jeg slipper å bli minnet på han.

Igjen, tusen takk for et bra svar! Det er godt å få litt oppmuntring fra andre :)

• Liker 1
Skrevet

Aff, nå får jeg ikke sove. Tenker på hvorfor jeg ikke er god nok for han. Hvorfor hun er så mye bedre enn meg. Hva har hun som ikke jeg har? Vi er nok på likt nivå sånn rent utseendemessig. Ingen av oss er noen supermodeller akkurat.

Kanskje det er fordi jeg er litt sjenert. Jeg vet ikke alltid hva jeg skal si "in the moment", og slikt. Han sa at han syntes det var søtt, og at han likte den siden ved meg, men når alt kommer til alt vil vel gutta egentlig ha en som er litt frampå, som tar kontroll over situasjonen og som vet nøyaktig hva man skal si og når.

:sjenert:

Skrevet

Aff, nå får jeg ikke sove. Tenker på hvorfor jeg ikke er god nok for han. Hvorfor hun er så mye bedre enn meg. Hva har hun som ikke jeg har? Vi er nok på likt nivå sånn rent utseendemessig. Ingen av oss er noen supermodeller akkurat.

Kanskje det er fordi jeg er litt sjenert. Jeg vet ikke alltid hva jeg skal si "in the moment", og slikt. Han sa at han syntes det var søtt, og at han likte den siden ved meg, men når alt kommer til alt vil vel gutta egentlig ha en som er litt frampå, som tar kontroll over situasjonen og som vet nøyaktig hva man skal si og når.

:sjenert:

Prøv heller å være litt mindre desperat.

Den første (og verste) er som regel et dårlig valg.

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, jeg har vært der før.

Kan bare si at tiden leger alle sår, om noen uker er du over han.

Du vil en dag finne en som vil gjøre deg lykkelig om som er glad i deg.

Ignorer han!

Skrevet

Har vært borti omtrent noe lignende før, men det beste er bare å ignorere han totalt. Hvis du begynner å late som han ikke betyr noe for deg, vil du til slutt tro på det selv. Det kan nok ta litt tid alt ettersom hvor sterke følelser du har for ham, men etterhvert skjønner du at det bare var latterlig å bruke tid på å tenke på han !

Eller du kan skaffe deg en rebound :)

Skrevet

Prøv og kom over han. Selvom jeg vet det ikke er lett. Har selv vært i en lignende situasjon og jeg klarte aldri å innrømme ovenfor meg selv at det var over. Resulterte i at jeg nå, 5år etter, fremdeles "kreperer" hver gang jeg ser han..

Finn deg noen bedre som virkelig fortjener deg :)

Skrevet

TS her. Tusen Tusen takk for alle svar og gode oppmuntringer og råd! Setter utrolig stor pris på det :)

Har det litt bedre i dag. Har kommet over han en gang (nesten) så da burde jeg klare det igjen. Det bare virker så håpløst akkurat nå. Skal møte ei venninne i morgen, så da får jeg nok tømt meg verbalt også.

Det er slike gode meldinger som gjør at jeg liker KG!

Takk alle :klemmer:

Skrevet

Høres ut som noe liknende jeg var borti for noen mnd siden også. Kjenner godt igjen det med at du trodde han var helt fantastisk og at du går rundt og lurer på hva som er galt med deg, hvorfor hun er "bedre" osv.. De tankene der plager meg fortsatt litt, men vi må vel bare tenke at noen som behandler oss på den måten, ëller ikke vil ha oss, ikke er verdt en eneste tanke :) men det er litt vanskelig.

Og jeg er helt sikker på at det ikke er noe galt med deg, eller at hun andre er sååå mye bedre :) Det er i alle fall ikke noe mer galt med deg enn det er med noen andre :P

Jeg er også 20 år, rimelig uerfaren, litt sjenert(spesielt rundt gutter) og aldri hatt kjæreste, godt å se at jeg ikke er den eneste :) Vi får heie litt på hverandre!

Skrevet

Håper for all del han ikke heter Kim?

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat som deg, og det er ingen lett følelse å bære på! Jeg har vanskelig for å komme over han og tenker på han hele tiden. Han skrev på facebook at han flyttet inn sammen med jenta si, og etter dette slettet jeg han fra facebook og nummeret. For nå er det på tide att jeg kommer meg videre!

Til deg TS, jeg vil anbefale deg å tenke framover å komme over denne mannen. Det er det jeg prøver på. Jeg er også helt sikker på at det ikke er deg det er noe galt med, og hun er neppe noe berde enn deg! :) Stå på videre, og at du finner den kjærligheten du fortjener! :)

Jeg ser også at det er flere av oss der ute, vi får alle holde sammen!

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg aldri var på facebook. Så nå at han jeg har likt i et år snart, og har rota masse med (han holdt på å bli min første, og var den første jeg virkelig gjorde noe seksuelt med) har fått kjæreste. Jeg trodde at jeg endelig var kommet over han, men nå som jeg ser at han har blitt sammen med ei jente, får jeg helt vondt i magen.

Jeg tror mye av problemet ligger i det at jeg er ganske uerfaren når det kommer til gutter, selv i en alder av 20 år. Og han var den første som gikk ned på meg, den første jeg gikk ned på.

Han var egentlig bare en drittsekk. Ga meg masse komplementer, også for utseende, noe jeg ikke er særlig vant til. Jeg gikk rett på. Naiv som jeg var. Jeg vet ikke hva han var ute etter. Han sa at vi var venner, likevel var det han som tok all initiativ til det vi gjorde. MEN på vårt siste møte holdt vi på å gå hele veien. Inntil han sa at han ikke hadde kondom?! Jeg vet ikke jeg. Virka så rart og utrolig turn-off

Jaja, ville bare få ned litt frustrasjon, men hvis det er noen som har noen trøstende ord, så setter jeg utrolig stor pris på det! Trenger litt oppmuntring nå :tristbla:

:klemmer: Uff, det høres ut som en trist situasjon å være i. Har vært "utsatt" for drittsekker jeg også, i det minste lærer man hva man IKKE vil ha. Kjærlighetssorg er kjipt, men om en liten stund innser du hvor dust han var som ikke valgte deg og hvor teit han er som gir blandede signaler.

Beste måten å komme over ham på: glem ham, og fortell deg selv akkurat hva han går glipp av.

Skrevet

Så godt (og trist) at det finnes flere av oss! Nei, har aldri hatt noen kjæreste jeg heller, og det er vel kanskje derfor jeg var så naiv. Har fortsatt en litt ekkel følelse i magen, men nå er jeg mest sint, fordi han brukte meg. Sint på meg selv fordi jeg brukte et år (nesten nøyaktig) på å tenke på han og tro at jeg kunne få han til å ville noe mer. Takk og lov for at jeg aldri ga meg selv helt til han! Hadde vært tragisk om han hadde vært min første.

Jeg har aldri vært den personen som har hatt nyttårsforsetter, men i år har jeg det. Jeg skal ikke hige etter en som ikke vil ha meg. Nå går vi straks inn i et nytt år, og dette året skal bli superfint! (Håper jeg)

For å prøve å være litt positiv, så går jeg hvertfall fra dette litt sterkere og litt klokere.

Til deg som lurte på om han heter Kim, så nei, det gjør han ikke :)

FashionDiva: Uff, det var trist å lese at han flyttet inn hos henne. Skjønner at du har det litt vanskelig nå, og at det ikke er lett å komme over han. Håper alt ordner seg for deg, og at du møter en fantastisk mann :klemmer:

Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver, bortsett fra at det for min del aldri ble seksuelt (men det var ikke lange biten fra) og at han ikke fikk dame - jeg ble vel strengt tatt bare "byttet" ut, men kjenner meg igjen i det å hige etter noen som ikke vil ha en. Det er vel strengt tatt mitt nyttårsforsett også, men først må jeg prøve å komme meg litt forbi karen siden han fremdeles okkuperer litt for mye plass i hodet mitt.

Har ikke hatt kjæreste jeg heller så en god del av naiviteten min kan komme fra det, vet jeg kommer meg gjennom det, men akkurat nå er det ikke noe særlig morsomt og det er litt ekstra kjipt da vi jobber sammen og jeg kommer til å se han der (men jobber heldigvis bare på stedet han jobber et par dager i uka, så det skal jeg klare). Trøster meg med at det ikke er noen andre som vet noe om hva som har skjedd på jobben, så da slipper jeg det maset.

Nei, den følelsen er kjip og ekkel. Men snart er det et nytt år, forhåpentligvis har jeg blitt litt klokere og tar bedre beslutninger om sånne ting i 2012 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...