Gå til innhold

Finne en fyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet dette er en skikklig "long shot".. Jeg er blitt avstandsforelsket (nei-nei, er ikke 14 år gammel) i en fyr. Jeg vet hva han heter til fornavn og hvor han jobber. Han har ikke Facebook.

Kreative, stalkingsaktige sjeler, hjelp meg? :D Eneste idéen jeg har nå, er å henge utenfor hvor han jobber, men det tror jeg blir relativt resultatløst (jobb hvor man jobber tredelt turnus, så da blir jeg sikkert stående en stund :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du han ikke har FB, hvis du ikke vet hva han heter?

Skrevet

Skrevet

Jeg har funnet noen av hans kolleger ( :sjenert: ), og ingen av dem er venn med ham (men "alle" andre fra jobben), så jeg tror ikke han har det.

Skrevet

Ingen med overutvikla stalkergen? :D

Skrevet

Ingen med overutvikla stalkergen? :D

jeg er naturtalent :P Jeg kan greie å finne noen kun ut av fornavn, men uten at jeg vet hvordan de ser ut og ikke er på facebook kan det blir vanskelig, dog ikke umulig. At du har arbeidsplassen hjelper veldig.

Skrevet

jeg er naturtalent :P Jeg kan greie å finne noen kun ut av fornavn, men uten at jeg vet hvordan de ser ut og ikke er på facebook kan det blir vanskelig, dog ikke umulig. At du har arbeidsplassen hjelper veldig.

Har du noen tips til hvor jeg skal lete?:))

Gjest UngKalven
Skrevet

Hvis du vet hva han heter til fornavn og hvor han jobber må da dette være lett match. Selv leter (lette) jeg etter en jente kun utifra hvordan jeg husker hun så ut. Dessverre fant jeg henne ikke da hun sansynligvis ikke er på facebook. Men jeg lette så hard at jeg ble en klassestalker, selv om jeg ikke fant henne. Føler jeg kan finne hvem som helst andre.

Har du fornavn og jobb er bare å begynne å google. Fornavn + jobb, fornavn + område? skattelister osv. Vet du ca fødselsår? Tenk kombinasjoner og prøv deg fram.

Du kan jo også bare ringe til jobben, møte opp og slike ting. Spørre kollegaene på fb om etternavnet osv. Du vil alltid kunne finne denne personen. Det spørs bare hvor langt du er villig til å gå.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Får stadig høre at jeg er den eneste i verden uten FB, så da er det vel meg da...

Du får sende meg PM her på forumet :fnise:

Skrevet

Hvis du vet hva han heter til fornavn og hvor han jobber må da dette være lett match. Selv leter (lette) jeg etter en jente kun utifra hvordan jeg husker hun så ut. Dessverre fant jeg henne ikke da hun sansynligvis ikke er på facebook. Men jeg lette så hard at jeg ble en klassestalker, selv om jeg ikke fant henne. Føler jeg kan finne hvem som helst andre.

Jeg er ganske sikker på at han ikke er på Facebook.

Har du fornavn og jobb er bare å begynne å google. Fornavn + jobb, fornavn + område? skattelister osv. Vet du ca fødselsår? Tenk kombinasjoner og prøv deg fram.

Du kan jo også bare ringe til jobben, møte opp og slike ting. Spørre kollegaene på fb om etternavnet osv. Du vil alltid kunne finne denne personen. Det spørs bare hvor langt du er villig til å gå.

Tror jeg har prøvd 'en million' sammensetninger på Google. :jepp: På skattelistene har jeg funnet ganske mange som kan være ham. Vanlig navn + stor by gav maange treff. Hmm, veit ikke om jeg er tøff nok til å bare helt ut av det blå spørre en av hans kolleger.. Takker for tips!:)

Får stadig høre at jeg er den eneste i verden uten FB, så da er det vel meg da...

Du får sende meg PM her på forumet :fnise:

Haha! Hvor jobber du? :lur:

Skrevet

Hm.. jeg vet bare om en under 35 år som ikke har fb, men han er håndtverker da, så er sikkert ikke han. (Regner med det finnes flere som ikke har fb altså, men selv vet jeg som sagt bare om 1 person) :)

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Ahh tredelt turnus... Nei, da er det ikke meg...

Så ikke den før nå :fnise:

Skrevet

Ahh tredelt turnus... Nei, da er det ikke meg...

Så ikke den før nå :fnise:

Øsj da!

Skrevet

Få en update da, TS!

Leter fortsatt i blinde! :lete:

Kanskje jeg (igjen) skal 'tilfeldigvis' gå (mange ganger) forbi hans arbeidsplass når jeg kommer hjem etter juleferien. :)

Skrevet

Skulle nesten introdusert deg til min gamle stalker. Hun fant ut alt om meg. Som i alt. Og vi møttes i det jeg reiste gjennom en by - på andre siden av landet. Alt hun hadde var fornavnet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...