Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #1 Skrevet 20. mai 2002 Hei! Jeg og min kjære har snakket om å ha sex i skogen en stund nå. Er det noen som har erfaringer på dette feltet? Stillinger?? Kondom???
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2002 #2 Skrevet 20. mai 2002 Lurer du på om du ikke trenger kondom fordi du er i skogen? Og om ikke de stillingene dere allerede synes er deilige ikke virker i skogen? Eller lurer du på om det er ekstra deilig å ha sex i skogen. For i så fall; ja, det er det! Kos dere! (med kondom...)12
Aziraphale Skrevet 20. mai 2002 #3 Skrevet 20. mai 2002 Var i skogen med kjæresten for to uker siden - anbefales virkelig! Vi tok med oss et teppe, fant et litt skjermet og avsides sted, og satt i gang. Etter litt tukling fant vi ut at den kjekkeste stillingen var om jeg rei han, og det var helt utmerket. Så holdt jeg litt utkikk også Kondomet pakket vi inn i papir og tok med oss hjem etterpå. Uansett formålet så er det feil å forsøple, og gummi er jo ikke akkurat nedbrytbart! Lykke til - ha det gøy! 12
veslemor Skrevet 20. mai 2002 #4 Skrevet 20. mai 2002 Skogen er praktfull! Dro med kjæresten min ut 18 mai, tok med pledd og godt frikke og koste oss der ute i mange timer. Helt herlig! Vi bruker ikke kondom vi da, siden vi begge er testet og jeg går på pillen, men hvis dere gjør det; Ta DET MED HJEM IGJEN! Kan du tenke deg noe eklere enn å finne ett brukt kondom der du og kjæresten din skal ha en romantisk piknik ? hihi 12
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #5 Skrevet 21. mai 2002 Min forlovede og jeg stoppet langs veien og kjørte ned en slags sti bak noen trær. Der hadde vi en spennednde hyrdestund mens bilene kjørte forbi 4-5 m unna. Ganske pirrende. Thee ;-O
Anbefalte innlegg