Gå til innhold

På tur i skogen


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg og min kjære har snakket om å ha sex i skogen en stund nå. Er det noen som har erfaringer på dette feltet? Stillinger?? Kondom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer du på om du ikke trenger kondom fordi du er i skogen?

Og om ikke de stillingene dere allerede synes er deilige ikke virker i skogen?

Eller lurer du på om det er ekstra deilig å ha sex i skogen. For i så fall; ja, det er det!

Kos dere!

(med kondom...)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i skogen med kjæresten for to uker siden - anbefales virkelig!

Vi tok med oss et teppe, fant et litt skjermet og avsides sted, og satt i gang. Etter litt tukling fant vi ut at den kjekkeste stillingen var om jeg rei han, og det var helt utmerket. Så holdt jeg litt utkikk også icon_wink.gif

Kondomet pakket vi inn i papir og tok med oss hjem etterpå. Uansett formålet så er det feil å forsøple, og gummi er jo ikke akkurat nedbrytbart!

Lykke til - ha det gøy! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogen er praktfull! Dro med kjæresten min ut 18 mai, tok med pledd og godt frikke og koste oss der ute i mange timer. Helt herlig! Vi bruker ikke kondom vi da, siden vi begge er testet og jeg går på pillen, men hvis dere gjør det; Ta DET MED HJEM IGJEN!

Kan du tenke deg noe eklere enn å finne ett brukt kondom der du og kjæresten din skal ha en romantisk piknik ? hihi icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min forlovede og jeg stoppet langs veien og kjørte ned en slags sti bak noen trær. Der hadde vi en spennednde hyrdestund mens bilene kjørte forbi 4-5 m unna. Ganske pirrende.

Thee ;-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...