Gå til innhold

Nå i disse PK tider.........


Gjest Kjell Propell

Anbefalte innlegg

Bare tittelen på denne tråden er nok til at jeg ikke tar deg seriøst. Og om "rasisme" er et misbrukt ord, så er i hvert fall "politisk korrekt" det også.

Jeg vet ikke hvem som hadde blitt imponert over den geniale returreplikken du har funnet, men det er i hvert fall ingen jeg kunne tenke meg å omgås.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjell Propell

Og hermed fikk jeg bekreftet det jeg har ment lenge, at KGs klientell består av ignorante kvinnfolk som klapper hverandre på skuldrene i sin iver etter å være mest mulig politisk korrekt!

Godt jobba jenter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Og hermed fikk jeg bekreftet det jeg har ment lenge, at KGs klientell består av ignorante kvinnfolk som klapper hverandre på skuldrene i sin iver etter å være mest mulig politisk korrekt!

Godt jobba jenter!

herregud :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Og hermed fikk jeg bekreftet det jeg har ment lenge, at KGs klientell består av ignorante kvinnfolk som klapper hverandre på skuldrene i sin iver etter å være mest mulig politisk korrekt!

Godt jobba jenter!

Hvis du ikke liker å få stoppet kjeften med rasismeargumentet bør du kanskje se på din totale mangel på argumentasjon selv, og ikke minst din egen bruk av "showstoppers". Har du hørt om å fjerne bjelken fra eget øye før du kommenterer flisen i andres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Propell

Hvis du ikke liker å få stoppet kjeften med rasismeargumentet bør du kanskje se på din totale mangel på argumentasjon selv, og ikke minst din egen bruk av "showstoppers". Har du hørt om å fjerne bjelken fra eget øye før du kommenterer flisen i andres?

Jeg har lært av sosialistene, og bruker deres eget våpen mot dere selv! Hva mener du forresten om selv Jens er kritisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har lært av sosialistene, og bruker deres eget våpen mot dere selv! Hva mener du forresten om selv Jens er kritisk ?

Det jeg mener er at du ikke leser et eneste innlegg skikkelig, du gjentar samme artikkelen om igjen og om igjen og du har ikke et eneste eget argument utover din egen forargethet.

(Hint: jeg har allerede uttalt hva jeg mener om bistandspolitikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

...Jeg er litt lei av å bli kalt rasist bare fordi jeg mener at innvandrere skal tilpasse seg Norge og norske verdier, ikke omvendt!

Droppet alt det andre våset du kom med og griper heller tak i det du kanskje hadde som et potensielt hovedbudskap.

Jeg forfekter, som deg, et syn om at mennesker som kommer til Norge og vil/ønsker/kan bo her skal integreres i det norske samfunnet på en slik måte at de både tilpasser seg, etterlever men også gjerne tilføyer oss noe.

Dersom du blir lei av å bli kalt rasist grunnet det synet vi altså (tilsynelatende?) deler så er det noe du ikke forteller oss. I min verden blir man aldri kalt rasist på denne bakgrunnen nemlig.

Hva er det du ikke forteller oss? Det du blant annet tok med i åpningsinnlegget ditt som lett befriende humor? Det at du muligens mener at muslimer er kvinnemishandlende terrorister som aldri har gjort noe bra for landet vårt? Det at afrikanere sånn egentlig bør komme seg tilbake og bo i trærne der de hører hjemme?

Det er altså en viss forskjell på å fremheve egen kultur og forvente at "de andre" tar den innover seg versus det å se ned på/undervurdere andres kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Og hermed fikk jeg bekreftet det jeg har ment lenge, at KGs klientell består av ignorante kvinnfolk som klapper hverandre på skuldrene i sin iver etter å være mest mulig politisk korrekt!

Godt jobba jenter!

Se der ja. Nå representerer vi som har svart "KGs klientell" og du tar på deg arbeidet det er å avgjøre om hver og en av oss er "politisk korrekte". Hvilken gavepakke av en generalisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk lurer på hvorfor Aktuelle Saker har så lite aktivitet her på KG? Når dette er nivået på trådene som startes, så sier det seg jo selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Og folk lurer på hvorfor Aktuelle Saker har så lite aktivitet her på KG? Når dette er nivået på trådene som startes, så sier det seg jo selv.

Spot on.

For å sutre litt mer; det er visse grunner til at jeg unngår Barn og Familie forumet og trår relativt varsomt inn i Samliv og relasjoner også..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spot on.

For å sutre litt mer; det er visse grunner til at jeg unngår Barn og Familie forumet og trår relativt varsomt inn i Samliv og relasjoner også..... :fnise:

Antageligvis kjeder vi oss og er litt smågretne etter julefeiringen. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

På andre forum ville TS fått mye mer støtte enn det jeg observerer her. For det er liten tvil i at rasistiske begreper slenges rundt altfor ofte som et lite stikk til de som er kritiske til innvandringen.

Gutta tenker på landet sitt mens jentene tenker på menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

På andre forum ville TS fått mye mer støtte enn det jeg observerer her. For det er liten tvil i at rasistiske begreper slenges rundt altfor ofte som et lite stikk til de som er kritiske til innvandringen.

Gutta tenker på landet sitt mens jentene tenker på menneskene.

jeg er enig i at rasistkorte blir misbrukt. tenker mest på landet, så det du sier om jenter stemmer ikke alltid. etter voldtektsbølger er det nok veldig mange jenter som tenker på landet

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare tittelen på denne tråden er nok til at jeg ikke tar deg seriøst. Og om "rasisme" er et misbrukt ord, så er i hvert fall "politisk korrekt" det også.

Hvordan da egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På andre forum ville TS fått mye mer støtte enn det jeg observerer her. For det er liten tvil i at rasistiske begreper slenges rundt altfor ofte som et lite stikk til de som er kritiske til innvandringen.

Gutta tenker på landet sitt mens jentene tenker på menneskene.

Hva mener du ? Når det er snakk om innvandring er det vel snakk om mennesker uansett . Eller mener du at menn tenker på innbyggerene i eget land og kvinner tenker på de som skal innvandre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...