Gå til innhold

Hva fikk du hos kjæreste/mann/samboer?

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk sølvsmykke og øredobber, forsvarsspray, gavekort på gina, godteri, lypsyl fra body shop, og vin :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting en radio! Har aldri ønsket meg radio, og eneste gangen jeg hører på radio er i bilen eller på kjøkkenet når jeg lager mat. I tillegg har vi en likedan radio (tivoliradio) på kjøkkenet som jeg kjøpte til han for 6 år siden....oppmerksom ja... Så den gaven fikk han bare ta tilbake til Elkjøp for å få tilgodelappe...... Hater å bytte gaver, men jeg vurderer å bruke tilgodelappen på deksel til Ipaden.

Fikk og gavekort på 1000kr på Bik Bok. Jeg er 35, og handler aldri klær der. Så det gavekortet tror jeg fjortisjenta vår skal få overta. Blir nok lykkehimmelen på henne nå i romjulssalget :fnise:

Det jeg ønsket meg var refill til parfymen min som jeg har brukt i alle de år, Coco Mademosielle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en Marc Jacobs veske som jeg har siklet på lenge, parfyme og en lysestake som passet perfekt inn hjemme hos oss... Litt har han fått med seg :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk diamantøredobber på en karat!! Trodde jeg skulle svinge av!! Også fikk jeg ny putter til golfsettet mitt. Det hele tok kake når jeg kom hjem og på benken stod en kitchenaid maskin som er min store drøm.

Vi hadde en mening om at vi skulle spare litt penger i år, men dette gikk vist i glemmeboken. Av meg fikk han en flytur med småfly og privat instruktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på Bik Bok, medlemsskap i WWF, en søtstygg ugle (elsker morsomme kosedyr :sjenert: ), gavekort på en middag og hjerteformete esker :)

Jeg ble kjempeglad :rodmer: Vi har ikke vært sammen lenge og at han traff såpass bra var imponerende:) Medlemsskap i WWF f.eks, det hadde jeg aldri komt på selv, og det varmet av han tenkte at det passet meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Iphone 4, 3 deksler til telefonen, en bok jeg hadde ønsket meg og en film :) Hadde ingen aning om hva jeg kom til å få til jul, men ble kjempe fornøyd! Er kjempe stolt av han :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kjole og halvparten av en ny tv (han fikk den andre halvparten av meg...). Og så fikk jeg ullundertøy som liksom var fra bikkjedyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...