She_Leiva Skrevet 27. desember 2011 #61 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk en stor boks kusmi te og en parfyme. Var spesielt imponert over parfymen, han har gått alene i parfymeriet og luktet på alt for å finne den beste Jeg har bursdag rett før jul så jeg regner med det også, og da fikk jeg Skyward Sword, en triforce t-skjorte og en ocarina (!). Jeg er kjempefornøyd i år Heeeeyyyy, jeg vil også ha en Ocarina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 27. desember 2011 #62 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk en Fjällräven Nuuk-parka! :D :D :D Han fikk Tiger of Sweden-veske av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. desember 2011 #63 Del Skrevet 27. desember 2011 Heeeeyyyy, jeg vil også ha en Ocarina! Jeg tror jeg er mer fornøyd enn naboene Både den og t-skjorten var bestilt fra thinkgeek.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 27. desember 2011 #64 Del Skrevet 27. desember 2011 Thomas Sabo armbånd og 8 ukers salsakurs! Kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 27. desember 2011 #65 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk MacBook Air av kjæresten. Altfor mye, men jeg har ønsket meg den en stund siden den er så lett og portabel, så jeg ble veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. desember 2011 #66 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk en bok om klikkertrening av hund, den siste boken av Erlend Loe samt et Ringenes Herre-inspirert kaffekrus. Alt var noe jeg ønsket meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 27. desember 2011 #67 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk kjempefint smykke med øredobber til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 27. desember 2011 #68 Del Skrevet 27. desember 2011 jeg fikk et olympus xz-1 kamera, sims medieval pirates spill, pysj og kosesokker og nemi kalender for 2012, og gråe converse sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 27. desember 2011 #69 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk noe jeg har ønsket meg i 5 år: KTICHEN AID i fargen creme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. desember 2011 #70 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk øredobber og halskjede med smaragder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 28. desember 2011 #71 Del Skrevet 28. desember 2011 I år skulle vi bare kjøpe fornuftige ting til hverandre, og ting vi trengte til huset. Jeg ønsket meg en helårsdyne, og fikk en IPAD!!! Gjett om jeg ble overrasket a? Og jeg elsker min lille sexy IPAD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. desember 2011 #72 Del Skrevet 28. desember 2011 Vi skulle ikke gi hverandre noe i år, før vi ble enige om en liten gave til hver. Også endte jeg opp med et nydelig kjede i hvitt gull med et hjerte i diamanter Som vanlig holdt han ikke sin del av avtalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. desember 2011 #73 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg fikk Stormberg dunkåpe, et lekkert undertøysett, noe klær og en nydelig sort kjole fra E-spirit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klikk Skrevet 28. desember 2011 #74 Del Skrevet 28. desember 2011 En kjeeempesøt ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 28. desember 2011 #75 Del Skrevet 28. desember 2011 Nike joggebukse Gavekort på 1000,- hos KICKS (sminke) Nydelig smykke og øredobber En suuupergod Chanel-parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 28. desember 2011 #76 Del Skrevet 28. desember 2011 Helt enig, jeg er stor fornøyd. Bare sammenlignet med mange av de som skriver her: Canada goose jakke, 10 000 til shopping, reiser osv. Ble litt overrasket over hvor mye enkelte har fått. Jeg hadde vært storfornøyd uansett om han hadde hatt bedre råd. Synes 1200 kr, som er det er det beløpet vi ble enig om er mer enn nok til julepresang fra min kjære Hadde faktisk holdt med sko fra Zara Godt å høre. Kjæresten din høres nå ut som en skikkelig godgutt Jeg er helt enig med deg, noen av gavene jeg har lest om her er ekstreme. Men folk har forskjellige budsjett å gå ut i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 28. desember 2011 #77 Del Skrevet 28. desember 2011 Gavekort 1000 kr. Vi ble enige om å bruke gave-pengene på å reise til julemarkedet i Wien. Vi reiste 16-18 Desember. Det var veldig romantisk Jeg overrasket ham likevel med noen småting til oss begge, og han ga meg et gavekort på 1500 på Mango så jeg kan kjøpe meg ny kåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 28. desember 2011 #78 Del Skrevet 28. desember 2011 vi ble enige om å ikke kjøpe noe i år, alt av ekstra penger ble satt inn på BSU.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. desember 2011 #79 Del Skrevet 28. desember 2011 Vi ble enige om å bruke gave-pengene på å reise til julemarkedet i Wien. Vi reiste 16-18 Desember. Det var veldig romantisk Jeg overrasket ham likevel med noen småting til oss begge, og han ga meg et gavekort på 1500 på Mango så jeg kan kjøpe meg ny kåpe Hehe jeg kjøpte også kåpe for gavekortet jeg fikk av han. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 28. desember 2011 #80 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Denne! Jeg har hatt lyst på den i over ett år og er kjempe fornøyd. Endret 28. desember 2011 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå