Gå til innhold

Hva fikk du hos kjæreste/mann/samboer?

*appifany*

Anbefalte innlegg

Gjest halebein

kjøpte gave til hverandre i lag i år, noe vi trengte: tv nr 2 til loftsstua med innebygd dvd spiller til barna:) Og fotballkanaler til canal digitalpakka:) En skikkelig familiegave mao:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julestrømpe med Hello Kitty-godteri og annet godteri og The Sims Medieval: Pirates & Nobles. Jeg er veldig fornøyd jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par nyyydelige øreringer fra Arts & Crafts, ett gavekort på en piercingsjappe og to CD'er, en med Muse og en med Foo Figthers. :jepp: Innertier på han i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kaffemaskin, to lysestaker, et sånn skilt til å henge på veggen, pluss at han visstnok også har bestilt noe som ikke har kommet fram :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny mobil og min egen garasjeåpner. :sjenert: Jeg pleier å legge den vi har i høyre jakkelomme og glemmer å henge den på plass. Så nå slipper de å lete etter den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Ikke mye penger?? Rå-fine gaver jo!!

:)

Helt enig, jeg er stor fornøyd. Bare sammenlignet med mange av de som skriver her: Canada goose jakke, 10 000 til shopping, reiser osv. Ble litt overrasket over hvor mye enkelte har fått.

Jeg hadde vært storfornøyd uansett om han hadde hatt bedre råd. Synes 1200 kr, som er det er det beløpet vi ble enig om er mer enn nok til julepresang fra min kjære :rodmer: Hadde faktisk holdt med sko fra Zara :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye penger?? Rå-fine gaver jo!!

:)

helt enig! Jeg er hun som fikk CG-jakke, men jeg hadde ALDRI forventet det, og brukte på langt nær så mye penger på han. og det viste han på forhånd. jeg hadde blitt kjempeglad for en gave som kostet bare en tiendedel, men jeg er selvfølgelig kjempeglad for å få en så dyr også. men fine gaver trenger ikke å være dyre. de fineste er de det ligger en tanke bak, og de er ikke nødvendigvis de dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig ikke kjøpe noe til hverandre fordi vi tenker å spleise på en kjøkkenmaskin, men så kjøpte jeg hansker til ham, og tenkte jeg hadde slått på stortromma. Av ham fikk jeg en nydelig ring i hvitt gull med sort diamant, så hanskene til 500 kr ble ikke så stor gave likevel :sjenert: Men veldig hyggelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

nå har jeg ikke kjæreste, men for 1 år siden spurte han hva jeg ønsket meg. da sa jeg "DEG :rodmer: "... gjett hva jeg fikk da hahahahhaa ;) var morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg ikke kjæreste, men for 1 år siden spurte han hva jeg ønsket meg. da sa jeg "DEG :rodmer: "... gjett hva jeg fikk da hahahahhaa ;) var morsomt

Samleie?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk dolce gusto kaffemaskin og to pakker med kapsler :klemmer:

Kjempe fornøyd jeg ^^

Endret av Maiava88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...