Gå til innhold

Skal du bytte eller selge noen julegaver du fikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer ikke til å bytte noe, fikk bare ting jeg ikke har fra før :) Mulig jeg må få justert størrelsen på en ring jeg fikk.

Vi får forresten også mye kaffekopper :ler: Tror jeg må ta en runde bakerst i skapet og sortere ut de minst originale og gi til den lokale bruktbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Skal bytte noe som var i feil størrelse.

Jeg skriver ønskeliste og deler ut og dermed får jeg svært lite skrot eller ting som ikke er min stil/smak. I fjor fikk jeg to gaver som jeg byttet da det var ting jeg hadde fra før. Men det var nyttige gjenstander kjøpt i en kjøkkenbutikk så jeg fikk byttet det i ting jeg virkelig hadde bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bytte en hettegenser - går ikke med hettegensere lenger, og jeg har ikke plass i miniatyr-garderobeskapet mitt til tøy jeg ikke bruker.

Og et Bioterm-gavesett - det kommer heller ikke til å bli brukt, for jeg har allerede mine faste produkter, og det er lenge til jeg går tom av det jeg har, og jeg har ikke plass til å oppbevare de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting jeg kan bytte, bortsett fra et smykke og det har jeg ikke lyst til å bytte. Heller ikke ringen jeg fikk fra sambo. Kommer ikke til å gi bort noe eller selge det heller. Alt var ting jeg trengte. (eller bare likte.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk hele 5 skjerf, 2 vannkokere, 2 av samme parfymesett (tåler ikke parfymer som lukter så sterkt, da får jeg hodepine) og et sett med mascara og eyeliner (mascaraen er ikke min favoritt for å si det mildt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke bytte noen julegaver. Men skal bytte julestrømpe gaven jeg fikk. Var et armbånd som låsen ble ødelagt på med en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier ikke bytte eller selge julegaver, men i år blir blir første gangen :P Fikk nemlig en fin topp i størrelse 34, som er alt, alt for lite til meg :fnise: Tror hun må ha blingsa litt, giveren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var superfornøyd med gavene, men skal bytte et klesplagg i en størrelse større, bytte et muffins-stekebrett som er til store muffins til et for små muffins, samt bytte en kjøkkenvekt (som må henges opp på veggen) til en som kan stå på kjøkkenbenken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bytte en bok :) Har allerede en fra før av, om akkurat det samme. Så da blir det bytting, utenom det er det ingenting som skal byttes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en CD som jeg hadde fra før av, det er det eneste jeg skal bytte. Ellers er jeg veldig fornøyd. Jeg pleier ikke å hive gaver jeg får av noen. Jeg setter pris på det jeg får.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg kastet et par skrubbehansker, fikk like til jul en gang før også og bruker det aldri :P Kostet toppen 20 kr. Ellers likte jeg alt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg kommer til å donere et osteknivsett til brukthandelen, da jeg rett og slett ikke har bruk for det. Men får se. Giverne av settet har dessverre en tendens til å kjøpe mye sånne rare kjøkkenting som jeg ikke ser helt bruksverdien i, og som fyller opp skapene. Ifjor slo de til med en flaske vin og jeg ble kjempeglad, men i år var det tilbake til kjøkkenting...

Ellers fikk jeg bare julegaver jeg enten har ønsket meg eller likte veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Har gått fra XL til large på en del skjorter, fikk en 2XL skjorte fra venner av foreldrene mine. Båe lillesøter og jeg fikk plass i skjorta samtidig, lol! Den må byttes :gjeiper:

Endret av SemperFi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

selge gavene sine? :hakeslepp:

makan til frekkhet!

vil ikke bytte noenting, men må bytte en bergans ulljakke i noe annet, fordi den var for stor.

men jeg er veldig fornøyd med alle gavene ja! :jepp:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn ser folk det sannsynlig at jeg har behov for mer enn 8 skjerf, 30+ kaffekopper, 5 salatbestikk og 3 serviettholdere...

Og tror det er hva jeg trenger mest av, når jeg bor på 12 kvadratmeter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...