Gå til innhold

Skal du bytte eller selge noen julegaver du fikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

selge gavene sine? :hakeslepp:

makan til frekkhet!

vil ikke bytte noenting, men må bytte en bergans ulljakke i noe annet, fordi den var for stor.

men jeg er veldig fornøyd med alle gavene ja! :jepp:

De jakkene er visst store i strl! Jeg ble skuffet da jeg så de bare hadde "små" strl igjen av jakkene,

Men jeg måtte faktisk ned 2-3 strl da jeg prøvde den. Så hvis du vanligvis bruker strl 38, passer sikkert strl 34 eller 36 deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal kanskje bytte eit sett med 3 grand cru boller i forskjellige størrelser sidan me har akkuratt same settet i frå før. Trur ikkje me trenger 2 slike sett. Men dei er veldig kjekke og greie. Super gave, men litt dumt at me har akkuratt same i frå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg skal ikke bytte noenting i år. Har byttet før, når det er filmer jeg har sett som ikke falt i smak første gangen, eller om det er bøker jeg har fra før.

Ville aldri solgt en julegave. Dersom de ikke kan byttes gir jeg de heller vekk til noen som vil sette pris på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Du kan jo bare vokse inn den da? ;)

jeg har ikke tenkt å vokse noe mer i bredden da :tunge1:

ikke før overgangsalderen jaffal :fnise:

De jakkene er visst store i strl! Jeg ble skuffet da jeg så de bare hadde "små" strl igjen av jakkene,

Men jeg måtte faktisk ned 2-3 strl da jeg prøvde den. Så hvis du vanligvis bruker strl 38, passer sikkert strl 34 eller 36 deg :)

mmmhm, de er det! jeg bruker vanligvis 32, evt 34, så de har ikke størrelsen som passer meg. men det er mye annet jeg trenger på sportsbutikken da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Her skal det ikke byttes en eneste julegave, - langt mindre selges !

Hadde jeg blitt oppmerksom på at en av dem jeg gir julegave hadde solgt gaven så tror jeg det hadde vært den siste gaven vedkommende mottok.

Bytte er helt ok, men selge ? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal muligens bytte en dagkrem i en nattkrem i samme serie, bare fordi den ikke hadde solfaktor.

Men kanskje jeg kan bruke den jeg fikk som nattkrem? :vetikke:

Jeg kan spørre på parfymeriet i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke bytte noe i år, er veldig fornøyd med alt. Det ville aldri ha falt meg inn å selge en julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bytter litt:

-En neglelakk (likte ikke fargen)

-Fikk en sesong av frustrerte fruer som jeg allerede har sett, så denne bytter jeg enten i en annen sesong eller i en annen serie :) Fikk ganske mange gavekort på platekompaniet også, så da kombinerer jeg det kanskje med dem.

-Kjæresten min fikk tre bluetooth handsfree-sett, så vi skal også bytte bort to av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt i hjertet av å bytte julegaver, men i år er det dessverre ikke til å unngå. Vi fikk to kameraer, så må nok bytte det ene. Vi fikk også to sengesett, men siden vi har dobbeldyne må vi bytte det i rett størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bytte en skål som jeg ikke har plass til (eller bruk for). Den skal bli til en ny Mummikopp ;) Jeg skal også selge/gi bort fem bøker som ikke er mulige å bytte fordi de er kjøpt i utlandet. Jeg fikk dobbelt opp av disse fem bøkene, så jeg selger de som er "løse" og beholder samlesettet jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Å bytte julegaver er da helt ok, og ikke noe man trenger å ha dårlig samvittighet for. Å selge eller kaste dem er noe helt annet. Hvorfor gjør noen det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kanskje bytte et sett med fiskebestikk siden det var i en annen Hardangerbestikk-serie enn den vi egentlig samler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det ikke byttes en eneste julegave, - langt mindre selges !

Hadde jeg blitt oppmerksom på at en av dem jeg gir julegave hadde solgt gaven så tror jeg det hadde vært den siste gaven vedkommende mottok.

Bytte er helt ok, men selge ? :klo:

Men hva er egentlig forskjellen på å bytte og selge? Hvis du feks fikk to av en ting, men du får ikke bytta den inn på butikken(er jo ikke alle som tar imot bytter av ulike grunner, eller at de bare kan tilby tilgode-lapp når du kansje helst ville hatt pengene tilbake?). Da kan det jo være like greit å legge det ut på finn da? Det går jo på en måte for det samme:)

Jeg hadde ikke blitt sur hvis noen hadde solgt en gave de hadde fått av meg iallefall..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...