Gå til innhold

Til dere som har barn


Gjest Purple Haze

Anbefalte innlegg

Ååå, en sånn porselensdukke kunne jeg tenke meg selv, faktisk :sjenert:

Jeg også! Ble helt rørt over hvor glad hun ble, hun ryddet plass i dukkesenga si om kvelden og la den der. Bestemoren min er snart 90 år, så en anselig alder på den dukka...

Jeg fikk heklede duker av henne, ble skikkelig glad! Og mannen min fikk hjemmestrikka ullsokker som han ble jublende glad for:-) Samme fikk størstejenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leker er nyttig - barn må leke.

Mine to på 5 og 7 fikk mest leker, men det var ordentlige leker, slik som lego og playmobil, dvs leker av god kvalitet som kommer til å bli mye lekt med. Og så fikk de en del leker som kommer til å bli ødelagt/glemt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg også! Ble helt rørt over hvor glad hun ble, hun ryddet plass i dukkesenga si om kvelden og la den der. Bestemoren min er snart 90 år, så en anselig alder på den dukka...

Jeg fikk heklede duker av henne, ble skikkelig glad! Og mannen min fikk hjemmestrikka ullsokker som han ble jublende glad for:-) Samme fikk størstejenta.

Så herlig! Gaver med sjel og omtanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Leker er nyttig - barn må leke.

Mine to på 5 og 7 fikk mest leker, men det var ordentlige leker, slik som lego og playmobil, dvs leker av god kvalitet som kommer til å bli mye lekt med. Og så fikk de en del leker som kommer til å bli ødelagt/glemt fort.

Skikkelige leker er jo flott å få! Ikke alltid man prioriterer å kjøpe sånn til barna selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hånden på hjertet; BARE nyttige og flotte gaver! Eldstejenta ble überhappy for bl.a slettetang, Harry Potter-samling, klær og penger. Minstemann fikk masse ullklær/uteklær, og flotte leker som har holdt han særs underholdt :) Mor, dvs yours truly, var m.a.o veldig fornøyd men jeg sørget også for at familie/venner som spurte hadde mange valg å velge mellom og da ble hverken jeg eller ungene "misfornøyd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine øyne nyttige ting.

Hun fikk en del klær til og "vokse inn i", en barbie (som stod høøøyt på ønskelista!), et nintendoDSspill (jeg har DS) som går på og lære form, farge, tall, bokstaver o.l., Knerten (hun gråt nesten av glede), sommerklær kjøpt i england som er passe nå ( :roll: ), trillekoffert med prinsesser på, ullsokker, skøyter, CD med kardemommeby og Polardronninga fra Elias.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt nyttig og noe "unyttig" sett fra en mors øyne

Klær kan være flott å få,om det er med logo til yndlingslaget,favorittsporten eller anna som de liker.

De fikk også noen Xbox /psc3/DS spill.

Men tenåringene var veldig glade for alle gaver,myke som harde.Og det var det viktigste her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...