Gå til innhold

Til dere som har barn


Gjest Purple Haze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det ene barnet fikk masse utstyr og bruksting til hobbyen/lidenskapen sin, det andre barnet fikk en fotballreise av oss foreldre, også ga besteforeldrene lommepenger i landets valuta. I tillegg fikk de natt-tøy, bøker, skjerf, luer, vanter, hårgele (massevis!), smykker og jålesaker. Vil si det var mest nyttige og fine ting, lite dilldall.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Mine er voksne nå, men jammen fikk de mye fint! 19-åringen ble faktisk veldig fornøyd med å få en del huslige ting. Det hadde jeg ikke trodd ;)

Men de ble mest glade for Xbox og hjemmekinoanlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Nå er snuppa bare 2,5 måneder gammel, men hun fikk noen flere gulpekluter, vaskekluter, babygym, klær i forskjellige størrelser (pysjamas, strømper, genser, bukse) og en juletrekule. Så, vi fikk for det meste nyttige ting. :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ungene synes vel det unyttige er mest artig å få? :fnise:

Helt klart. Det var ikke mye nyttig på ønskelista hans, for å si det slik... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to gutter på 6 og 8, og en på 22. De små fikk spark,små fjernstyrte biler og superundertøy fra oss. Han eldste fikk gavekort på noe han trenger, også fikk småguttene bøker, verktøy,hjemmestrikka sokker,litt leker og sjokolade fra venner og familie. Vi alle fikk XBOX fra eldstemann:) hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de mest nyttig, eller ble det mye dill og dall? ;)

De barna som var til stede i undertegnedes juleselskap fikk bare nyttige ting. Så vidt en kunne se var det ikke en eneste unyttig julegave der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

De barna som var til stede i undertegnedes juleselskap fikk bare nyttige ting. Så vidt en kunne se var det ikke en eneste unyttig julegave der.

Så flott da! Fortsatt god jul til deg :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det en barnefri jul hos meg, men til en slektning på syv år kjøpte jeg puslespill og bok. Om ikke direkte nyttig, er det jo en fin gave uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk både nyttige og unyttige ting. Mest leker til minstemann, mest dilldall til eldste jenta, ellers en del klær og litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine fikk mye fint, men alt av klær må byttes. Nytter ikke å gi barn klær som tilsvarer det antall år/mnd som de er, det trodde jeg var allmenn kunnskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mandalas

De fikk en god blanding. Mest nytte ting, for jeg syns da visse leker, brettspill og tv-spill også har nytteverdi :) Også fikk de litt klær, sengetøy, dokking, sko, penger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jentene utrolig mye fint!

Eldstrejenta på 14 fikk dunjakke, tegnebrett til Mac (hun har ikke Mac, så hun får låne min), masse bøker (lesehest, så bøker sto høyt på ønskelista), vennina hennes var kjempesmart og hadde vært på bruktbutikk og kjøpt ei pappeske med bøker, der alle falt i smak!. Fikk og penger, snop, pysj, tøfler, klær, sminke....

Minstejenta som blir snart 9 fikk det hun ønsket seg mest, en rosa mobil (fra oss):-) ellers fikk hun endel klær, bøker, ds-spill, brettspill som hun hadde ønsket seg, ei barbiedukke, aktivitetsbøker, ei barbiedukke, noe polly-pocket. Men den gjeveste gaven, bortsett fra mobilen, var ei porselensdukke som hun fikk fra oldemoren sin, som min bestemor fikk da hun var liten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Her fikk jentene utrolig mye fint!

Eldstrejenta på 14 fikk dunjakke, tegnebrett til Mac (hun har ikke Mac, så hun får låne min), masse bøker (lesehest, så bøker sto høyt på ønskelista), vennina hennes var kjempesmart og hadde vært på bruktbutikk og kjøpt ei pappeske med bøker, der alle falt i smak!. Fikk og penger, snop, pysj, tøfler, klær, sminke....

Minstejenta som blir snart 9 fikk det hun ønsket seg mest, en rosa mobil (fra oss):-) ellers fikk hun endel klær, bøker, ds-spill, brettspill som hun hadde ønsket seg, ei barbiedukke, aktivitetsbøker, ei barbiedukke, noe polly-pocket. Men den gjeveste gaven, bortsett fra mobilen, var ei porselensdukke som hun fikk fra oldemoren sin, som min bestemor fikk da hun var liten jente.

Ååå, en sånn porselensdukke kunne jeg tenke meg selv, faktisk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår er litt over et halvt år og fikk for det meste nyttige (isj) ting. Hun fikk mye ull som kommer til å passe hele vinteren og også mye leker. Kanskje ikke heeelt nyttige, men vi trengte faktisk leker til henne. De hun har nå begynner å bli for ''små'', dvs. at hun ikke har like stor utbytte av dem som hun hadde da hun var mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...