Gå til innhold

Liker ikke gavene fra kjæresten..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg liker virkelig ikke det kjæresten min har gitt meg til jul. Hovedgaven var en jakke og jeg føler jeg ikke kan bytte den for da sårer jeg ham. Men hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg så stygg i den..

Hjelpes.. Dyr var den og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at den var fin, men ikke hadde riktig fasong til kroppen din, eller noe sånt. Så bytter du den. Værre er det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Jeg tror virkelig at han ikke bryr seg om du bytter den. Han forsøkte å finne en jakke som passet deg, det er vanskelig å vite hva damer vil ha, det er ikke enkelt for oss menn.

Jeg vil anbefale å takke han for gaven, men si at du kommer til å bytte jakken mot en du passer bedre.

Tror virkelig han ikke kommer til å ta seg nær. Men du kan jo ta han med når du skal velge ut en ny jakke, så føler han seg litt mer inkludert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at den ikke passet og at de ikke hadde igjen i din str, så du byttet i en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg fikk en jakke fra kjæresten min til jul for noen år siden.. I str. XXL!!! Altså greit nok, jeg er ingen supermodell, men X X L ! Og det var ikke snakk om "små størelser". Du kunne jo se at det var plass til meg og halve slekta der inne... Jeg tok den på meg, og spurte om den kledde meg (i full viten om at du knapt kunne se ett menneske i denne jakka) Han ristet bare på hode og fisket fram en byttelappe. Jeg byttet den inn til en litt andreledes i størelse medium :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er nok rett å bytte den. Jeg bare føler jeg må si at jeg ikke likte den. Han har jo sett den på og synes den er kjempefin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du burde være ærlig - jeg er sikker på han har større forståelse enn du tror.

Gutter flest er tross alt klar over hvor (nesten) umulig det er å finne noe jenter blir fornøyde med.

Be ham bli med når du skal bytte den, velg ut noen jakker du liker godt og la ham velge mellom den. Så er han jo fortsatt deltakende i valget :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortelle han at du synes jakken var skikkelig fin, men at du ikke synes du så bra ut i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...