Fanteria Skrevet 27. desember 2011 #121 Del Skrevet 27. desember 2011 Konsertbillett til Jarle Bernhoft Gavekort på en dobbel kjøretime 1400kr (som giverne vet går til lappen) Sorte skinnhansker Creme brulee brenner Hårbøyle I siste pakken i julekalenderen fikk jeg SSD-disk til laptopen (datanerder vi ) Sammen med kjæresten fikk vi Skål med tre ulike tøy-"skåler", kaffetrakter og kokebok Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. desember 2011 #122 Del Skrevet 27. desember 2011 Sånn fotmassasje bad Blender Gavekort på 1000kr fra Ikea Swarovski smykke og armbånd fra samboer En rødvins flaske Sminke Penger Gavekort på 300 fra H&M Sengetøy Et skjerf undertøy Krølltang Et par pynteting til leiligheten Toalettveske En klokke hello kitty tøfler. kokebok Hårspray/skum fra Tigi Bedhead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 27. desember 2011 #123 Del Skrevet 27. desember 2011 Penger (hurra, sparer til ny stasjonær) Sennheiser PX 200-II Vakre øredobber Armbånd Tre bøker Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 og 2 på blu-ray TLoZ: Skyward Sword Limited Edition Strikkede ullsokker Ullcardigan Sjokoladeformer CD Lommelykt Almanakk Eos leppepomade Lancôme Hypnôse 1 liter vodka Og ikke minst en bedre jul enn på lenge. Jeg er vanligvis ikke noe glad i julen, men i år har jeg kost meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transelise Skrevet 29. desember 2011 #124 Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk flott undertøy av søster min, lekker blonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå