Gå til innhold

Hva fikk du som julegave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppdupp

hva er det? hørtes lurt ut.. :sjenert:

det er klistervoks som egentlig er til bildekk om vinteren.. hvis man f.eks skal opp en bakke. har hørt at det funker bra under støvletter. jeg faller jo hele tiden :gjeiper: har ikke prøvd det ennå, men i år og neste år skal jeg gi det en sjanse. man får kjøpt det der de selger dekk og biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Ullpledd, steketakke, masse bakestæsj, klokke, sengesett, laken, sokker, penger, dvd'er, paiform, bok, pyntegjenstander, skjerf, konfekt, Lerret med bilde av meg og samboer, kinect, finnmarkquiz, pulsvarmere, godteri, rødvinsglass, toastjern :)

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger, kjøleskap (ENDELIG), stor skinnveske, pc sleeve, pc veske, 2 ulike hjemmespa sett, Jo Nesbø bok, sateng sengesett, sminke, 3 ulike teposer fra Praha, tykt tubeskjerf, chokolade fondue sett, store hvite kubbelys med dekorasjon på, sjokolade, marsipangris.. tror det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kaffemaskin (dolce gusto) og to esker med kaffekapsler fra kjæresten

- To sorte, kjempe nydelige lammeskinn fra mamma med familie

- Muffins skrin fra venninne

- VISA (gavekort) fra bestevenninne

- Twisted sisters CD og buff (med firmalogoen hans :gjeiper: ) fra en kompis (han prøver å endre musikksmaken min :skratte: )

- Spotlight fra svigerinne og svoger m/barn (vi må bytte, da vi har fra før..:/)

- Tacobrett fra tante og onkel (må bytte, har fra før. Er så gigantisk at vi ikke har rom for to... :gjeiper: )

- Sokker, rødvinsgløgg og gavekort på sko fra svigermor og svigerfar

- En flaske Voss fra svogeren min, som ikke akkurat inneholdt vann :fnise:

Er kjempeglad for alle gavene :yvonne: Synes den fra svoger var kjempemorsom! Startet med at vi hadde en facebooksamtale der jeg sa jeg ble glad for alt, og han svarte "ja, da får du vann da!!!" Og jeg bare "javel" liksom... :fnise: Han hadde tatt seg bryet med å kjøpe vodka og en flaske Voss, helt over vodkaen på vossflaska og forseglet den slik at jeg ikke kunne se at forseglingen var brutt :fnise: Ikke så big deal tenker dere sikker, men han er typen som handler julegaver tidligst lille julaften og at han gjør noe "ekstra" synes jeg er kjempestas :gjeiper:

Endret av Maiava88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Gensere

Bukser

Skjorter

Spill

Penger

Gadgets

Kopp med bilde av niese og nevø på med skrift "du er verdens beste onkel".

Hjemmelaget kunst.

Parfyme, såpeting, krem /mannepleie.

Gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeh? nei? det var ikke det jeg skrev...

hvordan kan jeg forklare hva det er, om jeg ikke vet HVA det er- det lurer jeg på!?

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du fikk som du ikke kan forklare hva er...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du fikk som du ikke kan forklare hva er...

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte å plage folk som skriver "osv" ... kanskje de tingene ikke er så viktige? kanskje hun fikk småting som hun mener ikke burde bli nevnt, eller at hun ikke orker å forklare hva de er, AT HUN IKKE ORKER..

Så utrolig plagsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse ting til soverommet, filmer og tv-serier, hårprodukter, klær, penger og en god del gavekort :D Er kjempefornøyd med alle gavene jeg fikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er klistervoks som egentlig er til bildekk om vinteren.. hvis man f.eks skal opp en bakke. har hørt at det funker bra under støvletter. jeg faller jo hele tiden :gjeiper: har ikke prøvd det ennå, men i år og neste år skal jeg gi det en sjanse. man får kjøpt det der de selger dekk og biler :)

Et lite tips;

Ikke ta det på i gangen! Jeg gjorde det og sto bom fast!! Støvlettene var som limt fast til gulvet! Bodde hjemme enda da, og moren min ble dritsur over et par sko som sto limt fast i parketten.

Utover det så fungerer det umerket!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

- Penger og flaxlodd

- True Blood, Dexter og Six feet under på DVD

- En vekkeklokke ved navn "Wake up light"

- Nytt armbåndsur

- Gullring

- Marsipangris

- Ørevarmere og votter

- En film

- En parfyme

- Bamse

- Blå morgenkåpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du fikk som du ikke kan forklare hva er...

jeg fikk noe for et år siden som jeg ikke skjønte hva var med en gang. tenkte først koffert hahaha

post-47005-0-22159400-1324772398_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er såpass kjedelige at vi har avtalt at voksne ikke gir gaver til hverandre, kun til barna. Og barna har fått MYE! Mannen og jeg har likevel fått gavekort av mine svigerforeldre, veldig generøs syns jeg. Ellers var det 2 små gaver fra sønnen som han lagde i barnehage.

Mannen og jeg gir heller ikke gave til hverandre, vi har allerede kjøpt til oss begge, nemlig en svindyr tredemølle. Syns det er så deilig å slippe alt julestress og kjøpepress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Et lite tips;

Ikke ta det på i gangen! Jeg gjorde det og sto bom fast!! Støvlettene var som limt fast til gulvet! Bodde hjemme enda da, og moren min ble dritsur over et par sko som sto limt fast i parketten.

Utover det så fungerer det umerket!

takk for tipset :) hehe.. huff

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tilsammen 3tusen kr av mamma, pappa og farfar.

Gavekort på platekompaniet på 350,-

Ullundertøy, lue, skjerf, 2 par votter, et par strikkesokker.

Tupperwaregreier

Kakeform m. utstyr (litt rar ting å gi tenker du kanskje, men jeg hadde det på ønskelista ^^)

Første sesong av "mad men" og sjette sesong av frustrerte fruer (som jeg må bytte siden jeg har sett sesong 6 ferdig allerede :P)

CDen til Chris Medina

MASSE andre småting som sminke, kopper, neglelakker, klær, o.l.!

Er rett og slett drittfornøyd!

Selv om jeg er litt trist fordi jeg ikke kunne feire jul med han jeg er forlovet med. (Begge ville feire det hjemme hos våre egne familier). Fikk egentlig ikke følelsen av "koselig dag" når han ikke var der, men storkoste meg med familien min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7500 i penger, kaffemaskin, hvitvin, likør, likørglass, smykkestativ, oppskriftsbok, fuglemater, karaffel, smykker, superundertøy, mobil, to lykter og lysestaker :)

Er kjempefornøyd med gavene mine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk;

To bøker

Les Miserables 25th Anniversary concert dvd :strix:

en mappe til pcen min

et par øredobber fra SNÖ

en lue

en genser og et par votter

te og en lien dings av romkameraten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte å plage folk som skriver "osv" ... kanskje de tingene ikke er så viktige? kanskje hun fikk småting som hun mener ikke burde bli nevnt, eller at hun ikke orker å forklare hva de er, AT HUN IKKE ORKER..

Så utrolig plagsom!

Ikke vær så sur, da! Det er jul!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-En genser

- noen toppe

- Hjemmestrikket genser og sokker

- hjemmestikket hals

- london tur

- div kjøkkenutstyr (blender, toast maskin osv)

- En kasse med cola :D:D:D:D

- div pynte ting

- lammeskinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...