AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #101 Skrevet 23. desember 2011 sokrates og de var store menn ja. du var kul om du hang med filosofene. utrolig dumt å sammenligne de med breivik. virkelig lite respekt over de gamle filosofene som har vært så viktige for oss. usj.
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #102 Skrevet 23. desember 2011 Han trekker frem eksempler i et moderne lys. F.eks som allerede nevnt at det ikke nytter å bekjempe islam med ord fordi de kommer til å bruke vold og vi vil da tape uansett. Dette er jo selvsagt ikke noe man kan si i den offentlige debatten, men han har et godt poeng der, nettopp fordi han ikke er politiker og må lyve og være politisk korrekt for å få stemmere og dermed mat på bordet. Dette har jeg hørt av gamle fru Henriksen også. Tror hennes ord var: "Det beste hadde nok vært å bombe hele den der midtøsten før Islam kommer og tar oss". 4
Gjest KSM Skrevet 23. desember 2011 #103 Skrevet 23. desember 2011 Jeg er villig til å "drepe" deg KSM, for å få frem MITT poeng! Jeg villig til å finne deg og få deg til å forstå at det du mener er relativt sykt!(ok, setter ting på spissen nå, dette er ikke noe trusel :gjeiper:) Finner du meg attraktiv? Ja litt Nei, men tross alt er det en stor forskjell på noe som berører et samfunn, som faktisk innvandringen gjør, og noe en enkeltperson mener og sier. Jeg har selv følt meg trakassert av innvandrere og de HAR faktisk en annen væremåte/oppførsel/tradisjon selvom de er andre eller tredjegenerasjon. Pga oppdragelse og kultur. De får sine egne samfunn i Norge pga dårlig integrering. Hjelper lite at de går på norsk skole når 90 % av klassekameratene er av samme opphav, de snakker sitt eget språk på skolen, kommer hjem til sine egne tradisjoner og reiser på ferie til sin kultur. 1
Gjest Katten. Skrevet 23. desember 2011 #104 Skrevet 23. desember 2011 Han trekker frem eksempler i et moderne lys. F.eks som allerede nevnt at det ikke nytter å bekjempe islam med ord fordi de kommer til å bruke vold og vi vil da tape uansett. Dette er jo selvsagt ikke noe man kan si i den offentlige debatten, men han har et godt poeng der, nettopp fordi han ikke er politiker og må lyve og være politisk korrekt for å få stemmere og dermed mat på bordet. Har du faktisk satt deg inn i denne debatten? Jeg vil gjerne at du kommenterer mitt tidligere innlegg og utdyper hvorfor du tilegner ABB egenskaper som hans egne handlinger motstrider. 1
Gjest henriett3 Skrevet 23. desember 2011 #105 Skrevet 23. desember 2011 Dette har jeg hørt av gamle fru Henriksen også. Tror hennes ord var: "Det beste hadde nok vært å bombe hele den der midtøsten før Islam kommer og tar oss". Godt poeng. Vold er absolutt siste utvei når det kommer til krig, men vold er ingen utvei når det kommer til politikk.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #106 Skrevet 23. desember 2011 Ja litt Nei, men tross alt er det en stor forskjell på noe som berører et samfunn, som faktisk innvandringen gjør, og noe en enkeltperson mener og sier. Jeg har selv følt meg trakassert av innvandrere og de HAR faktisk en annen væremåte/oppførsel/tradisjon selvom de er andre eller tredjegenerasjon. Pga oppdragelse og kultur. De får sine egne samfunn i Norge pga dårlig integrering. Hjelper lite at de går på norsk skole når 90 % av klassekameratene er av samme opphav, de snakker sitt eget språk på skolen, kommer hjem til sine egne tradisjoner og reiser på ferie til sin kultur. hvorfor banger du heller ikke en FRPer? Hvorfor sitter du her og fingrer til bilder av breivik enn å melde deg inn i FRP eller noe og PRØVE Å GJØRE NOE MED DET. Forum-politikere ass.... 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #107 Skrevet 23. desember 2011 Dette er noe av det villeste jeg har hørt. Jeg mener ikke å være frekk eller usaklig, men dette syns jeg er fryktelig skummelt; jeg ser på dere som gale rett og slett, og som trenger hjelp. At noen kan være dratt mot en slik psykopat, er helt uforståelig. Igjen, jeg prøver ikke å være en av de som legger igjen en frekk kommentar. Men dette ligger langt vekk fra det som gir mening (for meg ihvertfall)??
fortsatther Skrevet 23. desember 2011 #108 Skrevet 23. desember 2011 Jeg synes det er utrolig sexy med menn med sterke meninger og som står for dem. Formidler dem. Har massevis av kunnskap om dem. Kjemper for dem. ABB har fortsatt ikke angret sin sak, ikke gått ut med en beklagelse, ikke vist svakhetstegn. Han står rett og slett for det han mener. Hadde han kommet hulkende til fengslingsmøtet, snufset mens han snakket og sagt at alt bare var overdrivelse fra han side, hadde han for lengst blitt strøket fra min liste. Men han kom rakrygget inn, med et sexy trimmet skjegg, litt nervøs (liker jo heller ikke at de er HELT bastante) og med press fra både pårørende og vitner, så sier han det han sier! Han sier han også må presentere seg, han kaller dommeren inhabil og han ber om å få snakke med de som er i salen! Jeg blir mo i knærne med tanken på hvordan han opptrer på. En sterk mann som virkelig står opp for seg selv. KSM, AnonymBruker og meg selv, vi er jo litt sjenerte og utilfredse av oss? Kan dette være en viktig faktor? Jeg hadde aldri i hele mitt liv turt å gjøre noe lignende. Jeg tørr så vidt å skrive dem her, anonymt på nettet. ABB ble stående mer eller mindre alene på slagmarken etter 22. juli. Til og med de høyreekstreme tok avstand fra ham. Føler vi en trang til å sympatisere med ham? Jeg vet at dette var det første som tiltrakk meg - jeg ville støtte ham, som sto der alene. Har dere (KSM og AB) opplevd å bli gjort narr av offentlig? Uthengt? Det har jeg, foran en stor folkemengde og ute av stand til å gå i forsvar. Jeg tror kanskje dette vil være en viktig faktor for meg. Jeg snakket tidligere her om hvor sexy det er med en mann som står opp for seg selv. Hva om jeg sier han i tillegg var sympatisk? Var veldig redd for å gjennomføre disse handlingene, forsøkte å jage vekk en dame med barnevogn utenfor regjeringskvartalet, nølte gang på gang, ville helst trekke seg fra hele planen. Han insisterer på å ha hatt en god barndom. Han avsluttet kompendiumet med et bilde av seg, moren sin og søstra si. Han var lei seg for å ha kjørt over en mus. Han unngikk kosekvent å drepe de yngste barna. Han ble sjokkert over hvor unge de på Utøya var. Han måtte dope seg kraftig for å klare dette. Men likevel gjorde han det. Han fullførte hva han hadde planlagt, ofret seg selv for saken han tror på. Gjorde sitt for å redde oss fra muslimsk overtagelse. Han ga seg ikke, han sto på til siste slutt. Sent på kvelden 22. juli, fikk vi se de første bildene av ham. Dere som finner ham attraktiv: Hva tenkte dere første gang? Jeg ble litt paff. En norsk, blond, blåøyd mann? Det er noe med blikket hans... Han utstråler en slags selvsikkerhet og selvbeherskelse. Senere kom jo bildene fra rekonstruksjonen. I t-skjorte hvor vi tydelig fikk se armene hans, store og muskuløse. Jeg synes utseendet hans er veldig tiltrekkende. Dødskjekk. 2
Gjest UngKalven Skrevet 23. desember 2011 #109 Skrevet 23. desember 2011 det er nok ikke så enkelt gitt. Hvilken instinkter er det det er snakk om uansett? Snakker vi om at steinalderinstinktene er de eneste riktige, og at den videre utviklingen av mennesket er feil? Var det kun naturlig å være et menneske i steinalderen og ikke i vikingtiden fks? For der var grunnene til at drap var bra noe religiøst. Tror du mennesker før var en annen rase? Selvet mennesket har nesten ikke forrandret seg. Det er samfunnet som har forrandret seg. Mennesket forrandrer seg ikke i takt med samfunnet. Tror dere ikke på evolusjon og utvikling av sunn fornuft? Det sier jo seg selv at sunn fornuft og empati har utviklet seg over mange mange år. Var det aldri riktig med stemmerett for kvinner fks? Er utvikligen av det moderne samfunn feil? Hvordan burde verden ha vært for dere? Sunn fornuft er egentlig bare noe samfunnet lærer sine borgere for å beskytte dem. Det er ikke noe som ligger i oss. Du har ikke peiling. Du bare rabler. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #110 Skrevet 23. desember 2011 hvorfor banger du heller ikke en FRPer? Hvorfor sitter du her og fingrer til bilder av breivik enn å melde deg inn i FRP eller noe og PRØVE Å GJØRE NOE MED DET. Forum-politikere ass.... Tror du FRP er sammenlignbart med ABBs tanker og meninger? Neppe. 4
danbanan Skrevet 23. desember 2011 #111 Skrevet 23. desember 2011 Ja litt Nei, men tross alt er det en stor forskjell på noe som berører et samfunn, som faktisk innvandringen gjør, og noe en enkeltperson mener og sier. Jeg har selv følt meg trakassert av innvandrere og de HAR faktisk en annen væremåte/oppførsel/tradisjon selvom de er andre eller tredjegenerasjon. Pga oppdragelse og kultur. De får sine egne samfunn i Norge pga dårlig integrering. Hjelper lite at de går på norsk skole når 90 % av klassekameratene er av samme opphav, de snakker sitt eget språk på skolen, kommer hjem til sine egne tradisjoner og reiser på ferie til sin kultur. Beklager, men tror du mangler litt empati og medfølelse for de menneskene som opplevde dette på nært hold! Hvis du i det hele tatt har noe som helst innsikt, så hadde du nok ikke følt det du føler, hvis det var din beste vennine eller søster/bror som ble skutt og drept på utøy! Mer trenger jeg ikke å si, alle friske mennesker vill forså dette! 2
Gjest Vampen Skrevet 23. desember 2011 #112 Skrevet 23. desember 2011 Jeg synes det er utrolig sexy med menn med sterke meninger og som står for dem. Formidler dem. Har massevis av kunnskap om dem. Kjemper for dem. ABB har fortsatt ikke angret sin sak, ikke gått ut med en beklagelse, ikke vist svakhetstegn. Han står rett og slett for det han mener. Hadde han kommet hulkende til fengslingsmøtet, snufset mens han snakket og sagt at alt bare var overdrivelse fra han side, hadde han for lengst blitt strøket fra min liste. Men han kom rakrygget inn, med et sexy trimmet skjegg, litt nervøs (liker jo heller ikke at de er HELT bastante) og med press fra både pårørende og vitner, så sier han det han sier! Han sier han også må presentere seg, han kaller dommeren inhabil og han ber om å få snakke med de som er i salen! Jeg blir mo i knærne med tanken på hvordan han opptrer på. En sterk mann som virkelig står opp for seg selv. Sterk eller psykisk syk.. Hvem bryr seg vel om detaljer? En mann som dreper, bomber, hater og topper kransekaka med å pynte seg med lekeuniformen til en fiktiv orden er HAWT STØFF!
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #113 Skrevet 23. desember 2011 Ja litt Nei, men tross alt er det en stor forskjell på noe som berører et samfunn, som faktisk innvandringen gjør, og noe en enkeltperson mener og sier. Jeg har selv følt meg trakassert av innvandrere og de HAR faktisk en annen væremåte/oppførsel/tradisjon selvom de er andre eller tredjegenerasjon. Pga oppdragelse og kultur. De får sine egne samfunn i Norge pga dårlig integrering. Hjelper lite at de går på norsk skole når 90 % av klassekameratene er av samme opphav, de snakker sitt eget språk på skolen, kommer hjem til sine egne tradisjoner og reiser på ferie til sin kultur. Det er vel ingen tvil om at Norge har feilet stort når det gjelder integrering og at vi nå tråkker opp de samme tabbene som både England, Sverige og Danmark har gjort før oss. ABB kunne blitt en visjonær om han løste denne koden. I stedet ble det sandkassementalitet med ekstremt utfall. Har du sett to unger krangle over en bil i sandkassa, og den ene rapper til den andre med spaden, og dermed "vinner" bilen? Like intelligent er handlingen til ABB, bare at han burde vite bedre. Det gjør ikke sandkassebarna. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #114 Skrevet 23. desember 2011 Tror du FRP er sammenlignbart med ABBs tanker og meninger? Neppe. ikke det jeg mener. men hun drar frem innvandrerpolitikk. og det er nå mye mer fornuftig å holde seg til frp enn breivik. man kommer jommen meg mye lenger i livet av å melde seg inn i frp enn å fingre til bilder av breivik. virker som om TS bare prøver å dra frem grunner som 'folk flest' er enige i for å ha rett liksom.
danbanan Skrevet 23. desember 2011 #115 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Tror du mennesker før var en annen rase? Selvet mennesket har nesten ikke forrandret seg. Det er samfunnet som har forrandret seg. Mennesket forrandrer seg ikke i takt med samfunnet. Sunn fornuft er egentlig bare noe samfunnet lærer sine borgere for å beskytte dem. Det er ikke noe som ligger i oss. Du har ikke peiling. Du bare rabler. Tror det er du som rabler, selv om jeg forstår hva du prøver å si, til en viss grad! Mennesket er en av de få artene som har stor medfølelse for andre mennesker og til og med for andre arter! Samfundet vi lever i, har nesten gjort oss til dårligere mennesker, på visse områder;) Endret 23. desember 2011 av danbanan
Gjest henriett3 Skrevet 23. desember 2011 #116 Skrevet 23. desember 2011 hvorfor banger du heller ikke en FRPer? Hvorfor sitter du her og fingrer til bilder av breivik enn å melde deg inn i FRP eller noe og PRØVE Å GJØRE NOE MED DET. Forum-politikere ass.... Hun er sikkert redd for at hun skal møte sånne ungsosialister som meg i en debatt. Vi er ikke så lett å konfrontere skjønner du.. 2
Gjest Vampen Skrevet 23. desember 2011 #117 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har en teori.. Både ABB og en del av fangirlsen hans ser ut til å ha det felles at de alle lever i en relativt virkelighetsfjern boble. Krake søker make much? 7
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #118 Skrevet 23. desember 2011 hvorfor banger du heller ikke en FRPer? Hvorfor sitter du her og fingrer til bilder av breivik enn å melde deg inn i FRP eller noe og PRØVE Å GJØRE NOE MED DET. Forum-politikere ass.... Jeg er ikke FRP'er selv, men slike sammenligninger mellom FRP og denne massemorderen gjør meg kvalm.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #119 Skrevet 23. desember 2011 Jeg synes det er utrolig sexy med menn med sterke meninger og som står for dem. Formidler dem. Har massevis av kunnskap om dem. Kjemper for dem. ABB har fortsatt ikke angret sin sak, ikke gått ut med en beklagelse, ikke vist svakhetstegn. Han står rett og slett for det han mener. Hadde han kommet hulkende til fengslingsmøtet, snufset mens han snakket og sagt at alt bare var overdrivelse fra han side, hadde han for lengst blitt strøket fra min liste. Men han kom rakrygget inn, med et sexy trimmet skjegg, litt nervøs (liker jo heller ikke at de er HELT bastante) og med press fra både pårørende og vitner, så sier han det han sier! Han sier han også må presentere seg, han kaller dommeren inhabil og han ber om å få snakke med de som er i salen! Jeg blir mo i knærne med tanken på hvordan han opptrer på. En sterk mann som virkelig står opp for seg selv. KSM, AnonymBruker og meg selv, vi er jo litt sjenerte og utilfredse av oss? Kan dette være en viktig faktor? Jeg hadde aldri i hele mitt liv turt å gjøre noe lignende. Jeg tørr så vidt å skrive dem her, anonymt på nettet. ABB ble stående mer eller mindre alene på slagmarken etter 22. juli. Til og med de høyreekstreme tok avstand fra ham. Føler vi en trang til å sympatisere med ham? Jeg vet at dette var det første som tiltrakk meg - jeg ville støtte ham, som sto der alene. Har dere (KSM og AB) opplevd å bli gjort narr av offentlig? Uthengt? Det har jeg, foran en stor folkemengde og ute av stand til å gå i forsvar. Jeg tror kanskje dette vil være en viktig faktor for meg. Jeg snakket tidligere her om hvor sexy det er med en mann som står opp for seg selv. Hva om jeg sier han i tillegg var sympatisk? Var veldig redd for å gjennomføre disse handlingene, forsøkte å jage vekk en dame med barnevogn utenfor regjeringskvartalet, nølte gang på gang, ville helst trekke seg fra hele planen. Han insisterer på å ha hatt en god barndom. Han avsluttet kompendiumet med et bilde av seg, moren sin og søstra si. Han var lei seg for å ha kjørt over en mus. Han unngikk kosekvent å drepe de yngste barna. Han ble sjokkert over hvor unge de på Utøya var. Han måtte dope seg kraftig for å klare dette. Men likevel gjorde han det. Han fullførte hva han hadde planlagt, ofret seg selv for saken han tror på. Gjorde sitt for å redde oss fra muslimsk overtagelse. Han ga seg ikke, han sto på til siste slutt. Sent på kvelden 22. juli, fikk vi se de første bildene av ham. Dere som finner ham attraktiv: Hva tenkte dere første gang? Jeg ble litt paff. En norsk, blond, blåøyd mann? Det er noe med blikket hans... Han utstråler en slags selvsikkerhet og selvbeherskelse. Senere kom jo bildene fra rekonstruksjonen. I t-skjorte hvor vi tydelig fikk se armene hans, store og muskuløse. Jeg synes utseendet hans er veldig tiltrekkende. Dødskjekk. Dette bør du holde langt, langt inni deg, i stedet for å skrive dette på et forum, respektløst og kvalmende er det. 2
Gjest henriett3 Skrevet 23. desember 2011 #120 Skrevet 23. desember 2011 Jeg er ikke FRP'er selv, men slike sammenligninger mellom FRP og denne massemorderen gjør meg kvalm. Det var ikke det h*n mente. TS snakket om innvandringspolitikk, og du vet vel sikkert holdningen FRP har til innvandrere?
Fremhevede innlegg