Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #1 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg lurer på hvordan reaksjonene deres er når dere ser en dame som har barbert seg nedentil. Altså når dere ser det pga at hun bare har truse el på seg. og dere faktisk ikke har sjansen til å gjøre noe med henne. grunnet at hun er opptatt eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #2 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er så normalt at det er ingen reaksjon...Tyder jo bare på at jenta steller pent med seg selv og sånnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #3 Del Skrevet 21. desember 2003 kommet til å hånflira jeg å kalt henne for en barnslig drittunge som ser ut som en åtteåring nedentil. har sett det før og har endt opp med å flire til gangs. hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 21. desember 2003 #4 Del Skrevet 21. desember 2003 kommet til å hånflira jeg å kalt henne for en barnslig drittunge som ser ut som en åtteåring nedentil. har sett det før og har endt opp med å flire til gangs. hahahaha ... du om det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt22 Skrevet 21. desember 2003 #5 Del Skrevet 21. desember 2003 For det første, for et utrolig merkelig spørsmål. Men for å svare på det, reaksjonen min hadde nok vært "åja, hun har barbert seg nedentil, hun.." Og så hadde livet gått videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. desember 2003 #6 Del Skrevet 21. desember 2003 kommet til å hånflira jeg å kalt henne for en barnslig drittunge som ser ut som en åtteåring nedentil. har sett det før og har endt opp med å flire til gangs. hahahahaja for behåring er jo det eneste som skiller en voksen dame fra en åtteåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 22. desember 2003 #7 Del Skrevet 22. desember 2003 GUTT 22 SKREV For det første, for et utrolig merkelig spørsmål. Men for å svare på det, reaksjonen min hadde nok vært "åja, hun har barbert seg nedentil, hun.." Og så hadde livet gått videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 #8 Del Skrevet 29. desember 2003 Fantasien hadde nok begynt å rulle Nå er jeg jeg veldig visuell og har en veldig livlig fantasi i slike tilfeller. Jeg hadde syntes det var dritkult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #9 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvor dumme spm. går det ann å stille?? Og det ene svaret som snakker om en åtteåring fordi hun er barbert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johannes J. Skrevet 1. januar 2004 #10 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg lurer på hvordan reaksjonene deres er når dere ser en dame som har barbert seg nedentil. Altså når dere ser det pga at hun bare har truse el på seg. og dere faktisk ikke har sjansen til å gjøre noe med henne. grunnet at hun er opptatt eller noe slikt. Dette blir for dumt! Dere som sammelingner ei barbert mus med kjønnsorganet til en jentunge. Det kaller jeg generalisering! La folk få lov til å se ut som de selv ønsker. Mange av disse spm og svar vitner om trangsyn! :x Brukernavn endret. Hege (daglig leder) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skremmern Skrevet 2. januar 2004 #11 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg lurer på hvordan reaksjonene deres er når dere ser en dame som har barbert seg nedentil. Altså når dere ser det pga at hun bare har truse el på seg. og dere faktisk ikke har sjansen til å gjøre noe med henne. grunnet at hun er opptatt eller noe slikt. Akkurat det at en ikke kan gjøre noe med det er ekstra spennende og fantasien løper løpsk. Forutsetningen er selvfølgelig at både dama og musa er veldreide - skjønner du? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 2. januar 2004 #12 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg forstod ikke alt det der med "ikke sjanse til å gjöre noe" ovs.. I alle fall: barbert er frekt! Har hatt min del av sexen og kan vel si "Gilette: the best a man can get!" :enig_animasjon: PS: De som tenker på åtteåringer når de er i ferd med å ha sex med en voksen har problemer de bör ta tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pedro Skrevet 17. januar 2004 #13 Del Skrevet 17. januar 2004 Å krype til sengs med en kvinne som har tett jungel og underskog er ikke mye lekkert. Rett fra dusjen etter en omgang med Gilette er ubskrivelig sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. januar 2004 #14 Del Skrevet 17. januar 2004 Å krype til sengs med en kvinne som har tett jungel og underskog er ikke mye lekkert. Rett fra dusjen etter en omgang med Gilette er ubskrivelig sexy! Dette gjelder menn også. Barber ballene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. januar 2004 #15 Del Skrevet 17. januar 2004 Et barbert kjønn i disse dager burde vel knapt sørge for at noen heiste så mye som et øyenbryn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå