Gå til innhold

Hva gjør dere lille julaften?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer fordi det ser ut som jeg bli sittende hjemme alene å sture. Psyken styrer meg.. hater jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, tror nesten jeg kan si at jeg hater jul selv. Jeg og kjæresten skal ut og kjøpe gaver til hverandre da, og så skal jeg bruke kvelden på å pakke dem inn. Kanskje trene litt også.

Jeg må si at hele julegreia er en eneste stor prestasjonsgreie. Om å gjøre å ha finest klær, beste gavene, ryddigst/finest hus, best mat... osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, nå hørtes jeg kanskje litt fooor pessimistisk ut:P

Kan vel rette opp med å si at jeg hater hvordan julen har BLITT, med alt dette gavepresset osv. Det er liksom ikke noe kos lenger

Endret av meesaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tror nesten jeg kan si at jeg hater jul selv. Jeg og kjæresten skal ut og kjøpe gaver til hverandre da, og så skal jeg bruke kvelden på å pakke dem inn. Kanskje trene litt også.

Jeg må si at hele julegreia er en eneste stor prestasjonsgreie. Om å gjøre å ha finest klær, beste gavene, ryddigst/finest hus, best mat... osv

Synes det er dumt og trist du føler det slik. Men må nesten nevne at slike formuleringer er litt uheldige for oss som absolutt ikke føler det slikt, man får litt følelsen av at gleden vår er falsk, og at vi bare viser oss frem.

Jeg skal for øvrig først jobbe, så blir det grøt med familien :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt og trist du føler det slik. Men må nesten nevne at slike formuleringer er litt uheldige for oss som absolutt ikke føler det slikt, man får litt følelsen av at gleden vår er falsk, og at vi bare viser oss frem.

Jeg skal for øvrig først jobbe, så blir det grøt med familien :)

Jaa, ok, nå som jeg har fått satt meg godt ned i sofaen med et fotbad og et magasin så går det bedre, var bare en heidundranes slitsom dag i dag med ærend her og der og en aldri så liten bilkræsj også (en som kjørte inn i meg fra sida:S)

NÅ kan jeg rette opp og si at jeg gleder meg, huff så teit jeg føler meg som må være så negativ så snart jeg blir stressa... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spiser grøt med mandel hjemme hos mamma på kvelden. Etter grøt bytter vi gaver og legger under treet for oss som skal være der i morgen kveld. Koselig kveld!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

i år skal jeg først jobbe, så skal vi handle inn litt godt pålegg for julefrokoster (middager spiser vi hos familen i jula) og resten av kvelden skal gå med til tv, begynne å spise litt julekaker og bare kose oss :)

(oss/vi er samboer og meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Skal dra hjem til foreldrene mine sammen med min bror. Ellers så skal jeg ingenting.

Har ikke hatt noen julestemning siden farmor døde for 4år og 2dager siden. Hun kom alltid på julaften og/eller nyttårsaften. Var alltid så koselig å tilbringe tid med henne! Jaja. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en lang reise til mor/far, der jeg går ut fra at mor serverer noe godt å spise og litt godt i glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, ok, nå som jeg har fått satt meg godt ned i sofaen med et fotbad og et magasin så går det bedre, var bare en heidundranes slitsom dag i dag med ærend her og der og en aldri så liten bilkræsj også (en som kjørte inn i meg fra sida:S)

NÅ kan jeg rette opp og si at jeg gleder meg, huff så teit jeg føler meg som må være så negativ så snart jeg blir stressa... :sjenert:

:fnise: Men det er jo lov å være negativ til tider og!!

Og huff, håper den kræsjen var altfor ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Men det er jo lov å være negativ til tider og!!

Og huff, håper den kræsjen var altfor ille!

Hehe, neida.. jeg sitter jo her. Men jo, siden vi feirer jul med alle mine søsken + mine foreldre + mormor og morfar så blir det vel sistelitenrydding ogsånn da

Endret av meesaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fordi det ser ut som jeg bli sittende hjemme alene å sture. Psyken styrer meg.. hater jul.

Jeg og mannen skal pynte huset og juletreet til jul i morgen. Middagen blir grøt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille julaften skal vi stelle kaninburet, sette opp fuglenek, legge på juleduker, pynte juletreet, ordne fint fruktfat, lage fruktsalat til julaftens dessert, sette fram godteri i skåler, feire niesens 2-års dag, henge opp ungenes julestrømper, se på "Kvelden før kvelden" og kose oss med gløgg, julebrus, småkaker og litt snop. En ganske travel dag, men veldig koselig, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mamma pleier pynte juletreet lille julaften. Ellers er det som en helt vanlig dag med jobb og slappe av med tv på kvelden. Kanskje litt mer snop enn vanlig da :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal pynte juletreet, tenne masse stearinlys og kongerøkelse. Spise grøt og fenalår samt se masse på film og bare kose oss. Gleder meg sånn. Jeg ELSKER jul. :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg og mannen skal pynte juletreet, tenne masse stearinlys og kongerøkelse. Spise grøt og fenalår samt se masse på film og bare kose oss. Gleder meg sånn. Jeg ELSKER jul. :rodmer:

Det hørtes utrolig koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...