Gå til innhold

Hadde du blitt glad for....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjemmelagde gaver?

Har lagt noen skilt som jeg vil gi bort i julegaver.

Er ikke noe sånn som ser hjemmelaget og billig ut.

Det står forskjellige setninger på dem, og noen står det "her er rommet til -------"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt lite informasjon. Men utifra den siste linja så velger jeg nei. :P

På noen så står det forskjellige ord. Som feks Drøm søtt eller carpe diem.

Mens andre så står det dette er rommet til "barnenavn" med små søte håndmalte bamser eller prinsesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

På noen så står det forskjellige ord. Som feks Drøm søtt eller carpe diem.

Mens andre så står det dette er rommet til "barnenavn" med små søte håndmalte bamser eller prinsesser.

Men hva står setningene på?

Lys, skilt?

Edit: så bilde nå og det høres veldig fint ut men det hadde ikke passa hjemme hos meg. hadde det passa så hadde jeg blitt glad. :)

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heimelagde gaver kan være flott å få, men hadde kanskje ikkje likt å få "her er rommet til xxxxxxxx" :gjeiper: Eg har ikkje lyst å ha eit slikt skilt på soveromsdøra vår og har ikkje barn heller, vil ikkje lage hull i dørene..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos de som har snirkler, roser og den stilen så passer det nok ja, men hadde ikke passet hos meg ;)

Jeg har selv laget mye lerreter, bilder og ting til venner og familie :)

Men man ser an stilen til den enkelte :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva står setningene på?

Lys, skilt?

Edit: så bilde nå og det høres veldig fint ut men det hadde ikke passa hjemme hos meg. hadde det passa så hadde jeg blitt glad. :)

Hva setningene står på står det jo i det aller første innlegget da men. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Hjemmelagde gaver?

Har lagt noen skilt som jeg vil gi bort i julegaver.

Er ikke noe sånn som ser hjemmelaget og billig ut.

Det står forskjellige setninger på dem, og noen står det "her er rommet til -------"

Om jeg skulle blitt glad for hjemmelagde gaver må ha vært om jeg fikk det fra et barn eller om jeg fikk det fra noen som har talent for å lage noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

da hadde du fått denne tilbake. ser kjekk ut den? har planer om å gi noen den :laugh:

Jeg vet ikke hva det er, men det er en duppeditt, så den hadde jeg blitt glad for .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blitt glad for det jeg:) trur unger hadde blitt glad for rom-skilt med morsomme farger. hadde det aldri selv da jeg var liten og ønsket meg det alltid :P

Selv hadde jeg kanskje blitt mest glad for et skilt med noen morsomme ordtak og fine illustrasjoner!

kunne blitt glad for et her bor... skilt selv, da jeg bor i kollektiv. Hvis det hadde vært litt morsomt, sånn fks med illustrasjoner av noen drinkglass eller et morsomt 'student-ordtak'

Endret av otilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...