antibac Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei! To av brødrene mine ønsker seg penger til jul, og jeg har tenkt å gi dem det. Jeg vil jo selvsagt ikke bare gi dem en konvolutt med penger oppi og si "GOD JUL a"!! Vil gjøre det på en litt kul og morsom måte. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan gjøre gaven litt mer spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 22. desember 2011 #2 Del Skrevet 22. desember 2011 Så en gang et "pengetre" som ble gitt i et bryllup. 50 lapper var surret rundt omkring på planten Så litt stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Del Skrevet 22. desember 2011 Så en gang et "pengetre" som ble gitt i et bryllup. 50 lapper var surret rundt omkring på planten Så litt stilig ut da vil jo minimumsbeløpe bli 2500 kr.. er ikke det litt mye til jul? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 22. desember 2011 #4 Del Skrevet 22. desember 2011 Hehe, nei, det var faktisk 500 kroner i 50-lapper, det blir jo 10 50-lapper på en 500 lapp, trenger jo ikke ha et tre, mer en plante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #5 Del Skrevet 22. desember 2011 Hehe, nei, det var faktisk 500 kroner i 50-lapper, det blir jo 10 50-lapper på en 500 lapp, trenger jo ikke ha et tre, mer en plante. Skjønner. tøff ide det da, kanskje jeg skulle lånt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #6 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva med å skru fast 5kroninger i en treplanke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 22. desember 2011 #7 Del Skrevet 22. desember 2011 vi ga bestemor penger til bursdagen hennes en gang fordi hun trenger det til taxi. Vi puttet en femtilapp oppi en konvolutt hver med lapper der det sto 'ut på vift' 'ut på dans' 'skravletur på kafe' osv på for å gjøre det litt morsomt^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 22. desember 2011 #8 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva med å putte pengene i en boks, også putte noe som skrangler oppi? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 22. desember 2011 Så en gang et "pengetre" som ble gitt i et bryllup. 50 lapper var surret rundt omkring på planten Så litt stilig ut Haha, fett! Kanskje jeg skal prøve ut det til han ene bror min, men da må jeg jo gjøre noe like kult til han andre. Skru femkroninger fast i en planke tror jeg blir lite populært, men jeg liker forslaget :D Keep it coming, guys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #10 Del Skrevet 22. desember 2011 En gang fylte jeg en stor tøymyknerflaske med sand og puttet et gavekort oppi. Deretter pakket jeg flasken fint inn. Gjett om mottaker var nysgjerrig på hva det var! Et gavekort pakket jeg inn i en 35 år gammel bok om talevansker, fant boken i en haug med utdaterte bøker på universitetet. I år har jeg surret en lapp(hvor det står hva gaven er) rundt en gammel limtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 22. desember 2011 #11 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har også vært med på at man putter seddel/sedlene inni en ballong, som man blåser opp. Da blir gaven stor og fin (om enn noe lett, hehe) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #12 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjøp en sparegris, putt pengene inni og pakk inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2011 #13 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva med å legge pengene i en pinjata? Bruke lærertyggis eller noe annet (magnet) å lage et bilde/mønster med pengene? Henge pengene med et tråd på en fjerstyrt bil/fly å kjøre inn på juleaften? Lage et penge-smykke som du pakker inn? Skal si ifra om jeg kommer på noe annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2011 #14 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva med å legge masse isopor i en stor eske å fordele pengene i esken? Også pakker du inn esken så kan han lure på hva det er og når han har åpnet den kan han lete gjennom all isoporen å finne alle sedlene/myntene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. desember 2011 #15 Del Skrevet 23. desember 2011 Pengetre har jeg sett i bryllup, enig i at det er en veldig artig gave Ballongene har jeg også sett, det var veldig morsomt å få i gave da jeg var barn. Ellers kan du gjøre dorull-greia; lime en femkrone eller lignende på hvert ark på dorullen (og kanskje noe godteri eller lignende innimellom) og rulle den sammen igjen. Eller ta en tom adventskalender og putte penger bak hver luke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå