Gå til innhold

Mest erfaring

Fremhevede innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han har 3 ganger (om ikke mer?) antall sexpartnere. Så han definetivt.

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har hatt sex med ca 2 stk flere enn meg, men jeg har nok eksperimentert litt mer seksuelt enn ham.

greit å si "du er min første" til jenter, så føler de seg mer spesielle og verdsatt. I tillegg er du gardert om hun skulle synes du er dårlig i senga. fascinerende å lese at flere jenter her faktisk tror på det når menn sier det

Fascinerende å se en mann ha så lave tanker om andre menn at han tror alle andre menn lyver bare fordi han selv gjør det.

Fascinerende å se en mann være så naiv at han tror alle menn debuterer seksuelt når de er kjempeunge.

Fascinerende å se en mann som vet så lite om livet at han tror menn automatisk har mer erfaring enn kvinner.

Fascinerende å se et så kort innlegg være så fullt av rasjonaliseringer, unskyldninger og generaliseringer. :jepp:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Han definitivt. 2. gang jeg hadde sex var med han (18 år da) og han debuterte allerede i en alder av 12 år :lol:

Skrevet

Meg :) Jeg har vært i et 2.5 år langt forhold før han, å kjæresten var jomfru da han traff meg. Har aldri vært et problem :) Han er til og med bedre enn xn min, fra starten av enn det xn var på 2.5 år :fnise:

Skrevet

Vi har vel ca. like mye erfaring. Vi har hatt omtrent samme antall sexpartnere og ingen av oss hadde vært i et seriøst og langvarig forhold før vi ble sammen.

Skrevet

Definer erfaring her?

Tydeligvis er det ganske enkelt: Hvem har pult mest?

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Tydeligvis er det ganske enkelt: Hvem har pult mest?

Hmmmmmm, da må jeg melde pass. Har ingen peiling på hvor mange ganger jeg har pult til nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...