Gjest LonelyAngel Skrevet 12. februar 2012 #21 Skrevet 12. februar 2012 Han har 3 ganger (om ikke mer?) antall sexpartnere. Så han definetivt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #22 Skrevet 12. februar 2012 Han har hatt sex med ca 2 stk flere enn meg, men jeg har nok eksperimentert litt mer seksuelt enn ham. greit å si "du er min første" til jenter, så føler de seg mer spesielle og verdsatt. I tillegg er du gardert om hun skulle synes du er dårlig i senga. fascinerende å lese at flere jenter her faktisk tror på det når menn sier det Fascinerende å se en mann ha så lave tanker om andre menn at han tror alle andre menn lyver bare fordi han selv gjør det. Fascinerende å se en mann være så naiv at han tror alle menn debuterer seksuelt når de er kjempeunge. Fascinerende å se en mann som vet så lite om livet at han tror menn automatisk har mer erfaring enn kvinner. Fascinerende å se et så kort innlegg være så fullt av rasjonaliseringer, unskyldninger og generaliseringer. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #23 Skrevet 21. februar 2012 Han definitivt. 2. gang jeg hadde sex var med han (18 år da) og han debuterte allerede i en alder av 12 år
Maestro Skrevet 21. februar 2012 #25 Skrevet 21. februar 2012 Meg Jeg har vært i et 2.5 år langt forhold før han, å kjæresten var jomfru da han traff meg. Har aldri vært et problem Han er til og med bedre enn xn min, fra starten av enn det xn var på 2.5 år
Gjest Shelob Skrevet 21. februar 2012 #26 Skrevet 21. februar 2012 Aner ikke Tror det er meg...? Don't go there.
ViC* Skrevet 21. februar 2012 #28 Skrevet 21. februar 2012 Vi har vel ca. like mye erfaring. Vi har hatt omtrent samme antall sexpartnere og ingen av oss hadde vært i et seriøst og langvarig forhold før vi ble sammen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #29 Skrevet 21. februar 2012 Definer erfaring her? Tydeligvis er det ganske enkelt: Hvem har pult mest?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 21. februar 2012 #30 Skrevet 21. februar 2012 Tydeligvis er det ganske enkelt: Hvem har pult mest? Hmmmmmm, da må jeg melde pass. Har ingen peiling på hvor mange ganger jeg har pult til nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå