Gå til innhold

Mest erfaring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem har mest seksuell erfaring av deg og kjæresten og hvor stor er forskjellen?

Har ulikhet i seksuell erfaring ført til problemer noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten har det :)

Eneste negative har vært at jeg av og til har følt meg usikker fordi jeg var redd for å ikke kunne tilfredsstille han som alle de andre, haha!

Skrevet (endret)

Jeg har mest erfaring av meg og madammen (den er på en del år/partnere). Jeg vet at det ikke er alltid hun er fornøyd med forskjellen, spesielt ettersom hun vet det meste (Hun spør og vil at jeg skal fortelle det). Men det har aldri ført til noe stort problem i forholdet eller i en seksuell sammenheng mellom oss!

Endret av Tempus Fugit
Skrevet (endret)

Jeg har mest erfaring når det kommer til lekenhet og utforskning (og har hatt flere sexpartnere), men det er mulig han har hatt mer sex enn meg (han har hatt flere forhold og er eldre enn meg).

Ingen problemer. Jeg synes det er litt morsomt å "lære han opp" :gjeiper: Han har fått friheten til å prøve ut ting han ikke har turt å foreslå før (for andre).

Endret av spinnwild
Gjest snoopy_93
Skrevet

Kjæresten har det :)

Eneste negative har vært at jeg av og til har følt meg usikker fordi jeg var redd for å ikke kunne tilfredsstille han som alle de andre, haha!

Signerer, MEN det virker ikke som at min er så erfaren med tanke på hvor mange han har hatt sex med. :fnise:

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Han har hatt langt flere sengepartnere enn meg, men vi ligger begge to over gjennomsnittet på antall sexpartnere mtp alder.

Vil si vi har ganske lik erfaring, men han har nok noe mer.

Vi har et veldig bra sexliv!

Skrevet

Jeg har mest. Jeg har hatt sex med flere, lengre og mange flere ganger... Han har kun hatt sex med meg. Det har aldri vært et problem :)

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Han har mest erfaring. Jeg har bare hatt sex med han og han har hatt sex med en gooood del andre jenter.

Skrevet

Jeg har helt klart størst seksuell erfaring i vårt forhold, spriket er veldig stort, men det gjør absolutt ikke noe siden samboeren virkelig er en god sengepartner og har vært det fra først dag, enda jeg er hans første ;)

• Liker 2
Skrevet

greit å si "du er min første" til jenter, så føler de seg mer spesielle og verdsatt. I tillegg er du gardert om hun skulle synes du er dårlig i senga. fascinerende å lese at flere jenter her faktisk tror på det når menn sier det

• Liker 1
Skrevet

Samboern min har vel mest erfaring. Men det har vel mest med alder å gjøre, jeg var 16år da vi ble sammen og han var vel 20år. Før var jeg vel litt mer usikker på om jeg klarte å gjøre det like bra som "alle andre", men nå har vi vært sammen så mange år at det tenker jeg ikke på lengere :)

• 1 måned senere...
Gjest Jente anonym 18
Skrevet

kjæresten har mest erfaring. vet ikke hvor mange han har ligget med men jeg var jomfru når jeg traff han. har merket at jeg blir veldig usikker på meg selv når jeg tenker på det... føler jeg blir sammenlignet med de han har hatt før : \

Gjest Raindrops
Skrevet

Han har hatt flere sexpartnere og er litt eldre enn meg, men jeg har egentlig aldri følt meg underlegen i senga, eller at han trenger å lære meg opp av den grunn. Så til tross for forskjellig antall partnere så tror jeg vi ligger ganske likt erfaringsmessig.

Skrevet

Min samboer har veldig mange års mer erfaring enn meg. Vi ligger ganske likt på antall sexpartnere, men han har to lange forhold bak seg som begge kommer på ca 7-8 år tilsammen.

Jeg har bare vært seksuelt aktiv i snart 3 år, og har ingen seriøse forhold bak meg. Tross dette matcher vi godt seksuelt, og han har aldri trengt å "lære meg opp". Jeg synes god selvtillit og åpenhet rundt sex har mye mer å si enn antall sexpartnere eller hvor lenge man har vært aktiv.

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvordan en ser det. Jeg har flere partnere enn ham, men han har igjen hatt flere langvarige forhold enn meg. Han har altså mer erfaring med samme partnere, mens jeg har mer erfaring med ulike partnere. Så hvem har mest, og best erfaring?

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Det er nok meg. Kjæresten min er helt "grønn" på alt. Men jeg har vært en flink lærer. :sengekos:

Gjest Apophis
Skrevet

Det er nok han vil eg tru... Eldre enn meg og eg møtte han når eg var 16 ;)

Skrevet

Ingen av oss. Vi er hverandres første. :sengekos: :gjeiper:

Skrevet

han, og de andre har lært han opp godt, hehe. Egentlig veldig greit, han vet hva som kan være godt for meg og ting å prøve ut. Og ikke minst, han er veldig trygg. Jeg bærer/bar veldig preg av overgrep/misbruk og ikke særlig selvtillitt. Men det går så fint med han.

Skrevet

Jeg vil si kanskje like mye? Han har hatt dobbelt så mange partnere som meg på ca like lang tid, mens jeg har vært i to forskjellige forhold over 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...