Gå til innhold

Bestille reise eller gi gavekort?


fionel

Anbefalte innlegg

I år har jeg tenkt å gi mamma en weekendtur. Hun har akkurat begynt å ny jobb, å jeg tenkte å reise i september med tanke på at jeg også går på skole og det må passe inn der. Men med tanke på hennes nye jobb vet jeg ikke når hun har mulighet til å ta fri, så kanskje vi heller bør utsette det til romjulen neste år.

Det jeg lurer på da er bør jeg bestille reisen og satse på at hun får fri? eller bør jeg lage ett type "reise gavekort", slik at vi sammen kan finne en dato det passer best?

Føler liksom at ett reisegavekort blir så stusselig, sikkert bare jeg som tenker sånn altså men..

Har dere eventuelt noe ideer til en kreativ løsning for å gi dette bort? tenkte kanskje jeg skulle kjøpe sånne Store fargeark (kollas ark) og "lage" ett type gavekort og pakke inn, men jeg vet ikke. Og det er bare to dager til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bryllupsgave til en slekting var det mange som kjøpte gavekort fra et reisebyrå, det er jo en mulighet?

Ellers så ville jeg satset på å velge dato sammen, og kollasjideen din er veldig god. Finn bilder og kanskje tekster om ting dere to vil finne interessant, og gjør det klart at "hit skal vi". Jeg hadde ikke blitt mindre glad for et gavekort på reise enn å få selve billettene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det til at jeg laget ett gavekort. SÅ får vi se hva fantasien setter grenser for! Får håpe hun blir glad da, selvom turen ikke er bestillt enda når hun mottar den men :)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...