Gjest Bobler Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Skal juletreet sprettes før eller etter det taes inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 22. desember 2011 #2 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva mener du med sprette, mener du å ta av nettingen eller sage av stammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. desember 2011 #3 Del Skrevet 22. desember 2011 Mener å ta av nettingen Sprette det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 22. desember 2011 #4 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Det kan du gjøre inne når treet er plassert i foten, husk også å kappe av nedre del av stammen så treet tar opp vann. Endret 22. desember 2011 av Pria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. desember 2011 #5 Del Skrevet 22. desember 2011 Det kan du gjøre inne når treet er plassert i foten, husk også å kappe av nedre del av stammen så treet tar opp vann. Skal jeg kutte det skrått, som med roser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. desember 2011 #6 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Skal jeg kutte det skrått, som med roser? Hvis ikke du har en veldig dyp fot, så er det beste å kappe rett av Endret 22. desember 2011 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. desember 2011 #7 Del Skrevet 22. desember 2011 Okei takk Bør jeg ta det inn idag, for å så pynte det i morgen? For det faller vel litt ned når det kommer i varmen? (edelgran) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #8 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja, det feller ut greinene når det får stått inne noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 22. desember 2011 #9 Del Skrevet 22. desember 2011 Kappa det rett over, klipp av nettet og la det stå inne så det avklimatiserer seg til i morgen, da er det klart for pynting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå